~8~

293 30 2
                                    

Najednou zazvonilo a já jsem automaticky nespokojeně zakňučel.

On se zvedl a postavil se přede mně.

„No, nemrač se. Uvidíme se další přestávku, hm?” pozvedl mi bradu a já znovu zrůžověl.

Proč jsem kolem něj tak stydlivý pořád?

„Rychle pojďme” zvedl mě a spolu jsme se rozutekli zpátky po schodech dolů.


Do třídy jsem přišel jako poslední, kdy se na mě všichni spolužáci podívali a já si jen utíkal sednout na svoje místečko.

Učitelka došla skoro čtvrt hodinu po zvonění, takže jsem byl zas a znovu zachráněn od poznámky za pozdní příchod.


„Hej Jeone, nechceš jít s náma do parku?” zakřičel na mě přes celou třídu nějakej "borec", když konečně zazvonilo, a mě bylo z jeho tónu jasné, že mě opravdu nikam nezve.

„Nebo budeš s těma tvý staršíma kámošema, aby tě chránili jako mimino?” jednoduše jsem se ho rozhodl ignorovat a rychle jsem vypadl z té třídy potratů, rovnou po chodbě do třídy, kde byl Jimin-hyung a Taehyung-hyung.

Taehyung zrovna vycházel ze dveří, když mě zaregistroval a zamával mi.

Úlevně jsem usmál a došel k němu.

Než jsme se stihli znovu pozdravit, tak už mluvil Jimin, kterého jsem si ani nevšiml.

„Jdeš s náma na oběd? Dneska s Hobim chceme natočit, jak Namjoon rozbije další věc” zasmál se a já se nervózně podíval na Taeho.

„Uhh dnes vlastně ne...s Taehyungem jsme si chtěli dát oběd v parku” Jimin vydechl nějaké aha, potom asi milionkrát zakýval na souhlas a pak se na mě úchylně podíval.

Nadechl se že něco řekne. Beztak nějakou úchylnou narážku, ale já stihl Taeho vzít za paži a rychle se vypařit pryč.

„Fuu to bylo o fous. Ještě sekundu a už by mě ten skřet ztrapnil” zasmál jsem a Tae se mnou „Tebe by mi ztrapnit nemohl” rozcuchal mi vlasy a já nad jeho poznámkou zčervenal.

Never TogetherKde žijí příběhy. Začni objevovat