~22~

301 28 19
                                    

Fajn, mám hodinu, než Taehyung přijde, to stíhám úplně na pohodu.

Vzal jsem si boxerky a telefon, kdyby mi náhodou někdo nejmenovaný napsal v dobu, co bych byl ve sprše a zavřel se tam.

Všechno jsem ze sebe shodil a vlezl do sprchového koutu.

Tentokrát jsem si vlasy jen namočil vodou, aby se mohly lehce navlnit a jinak použil nějaký voňavý sprchový gel.

Popravdě ani nevím, co přesně to je protože název jsem odškrábal, když jsem stál ve frontě, ale voní to strašně sladce

Vypnul jsem vodu a vylezl na studenou podlahu.

Tuhle část jsem si tolik neužívál, protože ta zem byla fakt pěkně studená

A já nejsem rád studený.

Rychle jsem se zabalil do ručníku jako palačinka a na vteřinku rožnul mobil, abych se zjistil, že mi nikdo nenapsal.

A opravdu nenapsal.

Povzdechl jsem si a tak nějak se usušil. Vlasy jsem si ale nechal pořád mokré a doufal, že mi za tu hodinu uschnou přírodně a já nebudu muset fénovat.

Oblékl jsem si ty spodky, co jsem si donesl a takhle odhalený otevřel skříň.

Chci vypadat pěkně, abych Taehyunga oslnil.

Není to tak, že bych se zamiloval...

Tae je přitažlivý, ale já na lásku na první pohled moc nevěřím.

Navíc on určitě gay není.

Sice mi sklání hezké komplimenty-

A nebo že by možná byl?

Bože já nevím.

Začíná mě z toho přemýšlení bolet hlava.

Nakonec jsem se rozhodl pro něco cute, ale i tak nějak sexy zároveň.

Vytáhnul jsem si černo červené tričko a dlouhým rukávem. I přesto, že to ten dlouhý rukáv mělo, tak látka byla dosti tenká, takže by mi horko být nemělo.

Taky jsem si k tomu vzal černé roztrhané a hlavně upnuté kalhoty.

Oblékl jsem si to a tričko si zastrkal do kalhot.

A myslím, že to můj plán být sexy cute naprosto splnilo.

Taky jsem se rozhodl si ke kalhotům připnout i takový menší řetěz.

Myslím, že to vypadalo dobře, ale co já vím.





A najednou někdo zazvonil.

Bože děti, co se to v té naší zemi děje 🤦. Myslím, že takhle v prdeli z testů jsem ještě nikdy nebyl a já se opravdu začínám smiřovat s tím, že můžu obchodce zamávat a půjdu na učňák.

Každopádně tu máte kapitolu po mega dlouho době.

Trochu se na psaní necítím, takže se omlouvám za takhle dlouhé pauzy.

Never TogetherKde žijí příběhy. Začni objevovat