~12~

264 28 0
                                    

Hlasitě jsem na záchodě zabouchl dveře a utřel si slzy do rukávu.

Vycházeli ze mě maličké škytnutí a posmrknutí při tom, kdy jsem si vzal papírové ubrousky a utíral si kalhoty, což šlo opravdu těžce.

„K-Kurva, kurva, kurva..." nadával jsem a papíry hrubě hodil do koše.

„Tady jsi" uslyšel jsem ode dveří a já rychle zvedl hlavu, abych se setkal s Taehyungem a potom pohled sklopil k zemi.

Zaznamenal jsem kroky a to, jak se zastavil těsně přede mnou.

„Řekl jsi, že tu šikana není" promluvil jemně a prsty mi zvedl bradu.

Koukal mi do uslzených očí tak smutně, že jsem se začal cítit ještě hůř.

Ale neodvážil jsem se něco říct.

A on taky, bez jakéhokoliv slova, si mě lehce přitiskl na hruď a tak dlouho, dokud jsem mu já sám nedal ruce kolem hrudi a nechal se objímat.

„Bu-Budeš š-špinavý" špitl jsem a on zakroutil hlavou, ať dál mlčím...

Potom se odtáhl a povzdechl si.

On sám si vzal ty ubrousky a namočil je.

Vzal pár pramínků mých vlasů a začal je utírat, přičemž mi slzy už zaschly na tvářích. „Hyung, to je v pohodě-" „Není...byla to nějaká šťáva. Budeš strašně lepit"

Vlasy mi pořádně namočil a potom si znovu povzdechl.

„To sis nezasloužil" zamumlal a snažil se mi ty vlasy i trochu usušit, ale těmi papíry to nejspíš fakt nešlo...

Potom prsty do mých vlasů vplul a něco si zavrčel, když to nešlo tak hladce, jak by mělo.

A on měl pravdu.

Lepilo to...

Nemůžu spaaaaat ach jooooo

Never TogetherKde žijí příběhy. Začni objevovat