Aaahh konečně oběd.
Dýl do tady fakt nezvládnu. Z toho všeho učení mi bzučí v hlavě.
„Takže? Co si mám podle tebe dát?” zeptal se Tae, když se na mě natiskl v řadě a vzal si tácek, jako já.
„Hmm...dnes nic nevypadá dobře” koukal jsem na nabídku a malinko se zamračil.
„Aw, jsi sladkej, když se soustředíš” zamumlal a jednu ruku přehodil přes moje ramena.
Já jsem se nervózně uchechtl, určitě zase zčervenal a posunul se, i s Taem, dál v řadě.
Na chvíli jsem zvedl hlavu, abych viděl, co si dává ten před námi a všiml si jedné kuchařky, která se na nás dívala s úsměvem.
Ježíš, určitě si myslí, že spolu chodíme...
„Co dál?” zeptal se nějaký, ne moc příjemný kuchař, a tamta kuchařka mu podala talíř.
„Uhm mě jedničku a tu...raj...skou? Eh jo...a jemu trojku” nadiktoval jsem, i když jsem se zasekl u té polévky.
Tuhle jsme tu ještě nikdy neměli, takže jsem si řekl, proč ji nevyzkoušet?
Dali nám naše objednávky a Taehyung mě následoval ven.
On svůj tácek držel jen jednou rukou, což bylo dosti cool, ale sám jsem si netroufl.
„Co třeba tam?” hlavou jsem ukázal na stůl úplně vzadu, pryč od všech stolů tady venku.
„Jak chceš” pokrčil rameny a rozešel se tím směrem.
„Hmm to není nejhorší” řekl Taehyung uznale a vzal si další sousto. „Že? Tohle je tady asi nejlepší”
Vzal jsem si svoji polévku tu...rajskou? Nebo co a taky spokojeně jedl.
Najednou jsem ale ucítil tlak na zádech, jak do mě někdo strčil a celá ta polévka se mi vylila do klína.
Překvapeně jsem zalapal podechu, prázdnou skleněnou misku odložil na tácek a chystal se toho někoho seřvat, protože na to jsem zrovna měl chuť.
„Aw Ježíš. To mě tak moc mrzí, Jeone. Doufám, že to tvoje koule přežily” uslyšel jsem ironický hlas se smíchem a já hned věděl, kdo to udělal.
„Počkej pomůžu ti s tím” a pak mi na hlavu vylil obsah své sklenice.
Rychle jsem se zvedl a trošku se předklonil a sledoval, jak to všechno ze mě kape.
Posmrkl jsem a zvedl pohled k tomu hnusnýmu šikanátorovi, který se usmíval, že bych mu nejradši jednu vrazil.
Místo toho jsem se rozbrečel a utekl zpátky dovnitř, do jídelny, a potom na záchod.
ČTEŠ
Never Together
Fanfiction„Znamená to, že ti nemůžu dovolit jít ven" „Nemůžeš mě tu držet, nejsem nějaká věc!" „Jistě, že nejsi! Jsi můj přítel a já vím, že když půjdeš ven, tak se ti stane něco moc špatného..." __ Klasické klišé, když Taehyung s Jeonggukem do sebe "omylem"...