~13~

280 32 3
                                    

„Hyung...to je opravdu v pohodě. Udělám to doma” zamumlal jsem a on si mě znovu přitáhnul do obětí.

„Já vím...A-Ale chci ti pomoct” opravdu teď zakoktal?

Trošku jsem se zvedl na špičku a obličej mu zabořil do ramene.

„Půjdu s tebou domů, abych se ujistil, že jsi v pohodě” šeptl a znovu se odtáhl. „Ještě zkusíme ty kalhoty, hm?” nenechal mě odpovědět a vzal další ubrousky.

Taky je namokřil a začal utírat moje stehna.

Vyhnul se mému rozkroku, ale i tak se na to místo voda dostala kvůli tomu, kolikrát to všechno pořád namáčel.

Najednou se zvedl, přičemž si s povzdechem upravil vlasy a papíry odložil do umyvadla.

Chvíli si mě prohlížel a vypadalo to, že právě prožívá nějakou vnitřní válku.

„Pojd sem” vydechl nakonec a já nechápavě udělal krok k němu.

„Vysadím tě na to, jo? Takhle se to dělá blbě” zamumlal a vyhnul se očnímu kontaktu, přičemž rukou poplácal na tu linku vedle umyvadel.

Moje tváře se zase začaly zahřívat já se přikývl, i když to určitě neviděl.

„Musís mi ale pomoct” ruce mi dal na boky a já, mnoohem stydlivěji, na jeho ramena.

„Proště skoč” a já tak udělal.

Trochu jsem vyskočil, přičemž on mě udržel ve vzduchu déle, než normálně a vysadil mě k umyvadlům.

„Tak, a teď mi řekni, proč to ten týpek udělal” ruce dal vedle mých stehnou a znemožnil mi útěk.

„T-To ses mě nemohl zeptat na zemi?” zakoktal jsem, ale i tak si uraženě ruce založil na hrudi.

„Sice teď jsi extrémně sladkej, ale potřebuju odpověď, zlato”






Počkat co?

Never TogetherKde žijí příběhy. Začni objevovat