~19~

289 34 1
                                    

Po chvíli fén vypnul a já si odsedl, aby se mohl zvednout.

On ale pořád seděl.

„Awwwhhh, podívej a ty tvoje vlasy. Vypadáš jako ovečka” zamumlal a sklonil se ke mně, aby mi vzal tváře do rukou.

Lehce mi je zmáčkl a v očích mu skoro doslova poskakovali srdíčka.

„Bože jsi tak roztomilej” palcem mě po tváři pohladil a pustil dřív, než moje stihlo zareagovat, co se dělo a zrudnout až na prdeli.

Rychle jsem od něj otočil pryč, k zrcadlu a nafoukl tváře, když mi došlo, že jsem měl opravdu vlnité vlasy.

Zatraceně.

„Neříkej, že se kvůli tomu červenáš” zasmál se a vydal ze sebe další tiché awh.

Jen jsem zakroutil hlavou.

Taehyung se nadechl, že něco řekne, ale vyrušilo ho zvonění telefonu.

Rychle se podíval na obrazovku a potom to zvedl.

„Hm?...jo...jo, nojo...už jdu...no nazdar” povzdechl si a telefon zase strčil do kalhot.

Zvedl se z mé postele a prohrál si vlasy.

Já na něj jen zaujatě koukal a čekal na vysvětlení.

„Volala mi máma...musím domů.” zamumlal nervózně a já se postavil na nohy. „Bydlíš s rodiči?” optal jsem se že zajímavosti.

Já s nimi taky bydlím, ale zrovna dnes to krásně vyšlo, že mají oba asi noční...

„No jo” usmál se a rozcuchal mi vlasy. Přikývl jsem a šel jsem s ním ke vchodovým dveřím, kde jsem ho zase sledoval.

Když už byl oblečený, tak se postavil přede mě a objal.

Byl jsem docela překvapený, ale než jsem ho mohl obejmout zpátky, tak už se odtáhl a zase mi cuchal vlasy.

„Nech takhle ty kudrlinky, vypadáš sladce” za vlasy mě lehce zatáhl, aby to nebolelo a s posledním ahoj vypadl z mého domu.

Vydechl jsem, a frustrovaně si prohrábl vlasy.

Never TogetherKde žijí příběhy. Začni objevovat