ALICE’S POV
M-am trezit in camera lui Harry, desi eu adormisem pe canapea. M-am ridicat repede si am privit in jur. Ajunsese acasa deja? De ce nu m-a trezit? Intr-un fel, imi era teama de venirea lui. Ce urma sa facem? Ce urma sa ne spunem? Mi s-a pus un nod in stomac gandindu-ma ca ultima data cand a venit dintr-o misiune, cineva a murit in fata mea. Usa de la balconului s-a deschis si frigul s-a strecurat inauntru pe langa corpul masiv al lui Harry. Ochii lui m-au vazut, dar nu au reactionat nicicum.
Nu voiam sa creada ca il iertasem pentru ca nu era asa. Inca ma trezeam panicata cand imi aminteam de fata lui Dylan alba si schimonosita de durere. El a venit spre mine si s-a asezat pe pat privindu-ma ca si cum ii era teama de ceva. Mana lui s-a asezat pe a mea si am putut vedea cu si-a relaxat maxilarul cand nu l-am respins.
- Alice… a inceput el. Trebuie sa vorbim.
Stomacul mi s-a intors pe dos. Asta nu era niciodata bine. Urma sa imi spuna ca e vremea ca eu sa plec definitive sau ca trebuie sa imi aleg un loc in gradina unde vreau sa fiu ingropata?
- Ok, am zis incet.
- Stii ca am fost in misiune acum, da? a intrebat, iar eu am aprobat din cap. Ei bine, misiunea asta a fost foarte grea pentru ca tinta noastra era un om puternic si foarte, foarte rau.
Imi vorbea ca la un copil mic la care ii explicit ce a gresit. Chestia e, ca nu eu gresisem.
- Ei bine, omul asta e si foarte destept si bogat. Deci cand era gata sa il prindem, a scapat.
Unde mergea cu povestea asta?
- Si Mike s-a enervat foarte tare.
- Harry, ce se intampla? am intrebat speriata.
El si-a presat buzele intr-o linie dreapta, dar a continuat pe un ton calm:
- Mike a aflat unde este tinta noastra si e obligatoriu sa o prindem. Acum ea se afla in New York.
- Deci pleci din nou? am intrebat si am simtit cum tot se prabuseste in jurul meu.
- Nu, iubito. Nu plec din nou. Noi o sa plecam, a spus si m-a privit in ochi.
Mi-am tras mana de sub a sa. Deci asta era? Sa ma ia cu el jumatate de tara doar pentru o misiune? Atat? Asta valoram eu? Un bagaj de mana pentru care plateai?
- De ce nu te duci doar tu? Faza cu sechestratul la domiciliu merge destul de bine! am zis incruntata si nervoasa pentru ca se comporta dragut doar ca sa ma duca la naiba in praznic.
- Vin si baietii si Perrie si Sophia, o mai stii? Si inca doua fete din Antarctica, implicate cu Louis si Niall, special pentru atsa. Si trebuie sa vii si tu.
- Pentru ce? Sa mai agat un tip la un bar si apoi sa vi-l aduc numai ca sa il puteti tortura si apoi omori?
- Nu stiu.
- Deci Mike a dat ordin sa aparem toate fufele si sa ne prostituam pentru ca voua sa va iasa misiunea, iar voi ati acceptat. Ce frumos!
- Ba nu! a protestat el. Stii ca nu as lasa pe nimeni sa te atinga!
- Super, m-ai linistit! Dar sa ranesc eu pe cineva ai lasa sa se intample?
El nu a raspuns.
- Nu plec! am zis hotarata.
- Te rog, nu ma face sa te fortez in avion.
CITEȘTI
Possessive Love - Harry Styles A.U. FanFiction - I. Syndrome
Fanfic"Au cazut in sindromul iubirii, dependenti unul de celalalt. Si iubirea nu e un sindrom de care sa scapi, ci el te scapa pe tine." "La naiba cu asta, de ce eu?" - Alice "Esti a mea si pot sa fac ce dracu' vreau cu tine!"...