သာယာ လှသော မနက်ခင်း ငှက်ကလေးတွေ တေးသံ သီ ကျူး နေ သည်မှာ ကြည်နူးဖွယ် ရာ ပင် xiaozhan သည်လည်း မနက်ခင်း လေ ကို ရှူ ရင်း တစ်နေ့တာ အတွက် စီစဉ် နေသည်။
"သား ရေ နိုး ပြီလား ထမင်းစား သွား အုံး နော် ထမင်း ပြင် ထားတယ်။"
"မ စား တော့ဘူး အ မေ ရေ နောက်ကျတော့ မယ် ကျွန် တေ့ ာ လူနာတွေ က စောင့် နေ တော့မှာ သွားပြီ"
ဟုဆိုကာ ပါ မု န့ ် ပါးစပ်က ကိုက် လျက် ကားမောင်း ထွက်သွားတော့ သည်။
"aww .... ဒီ က လေးကတော့ ထမင်း မ စား ပဲ ပါ မု န့ ် ပါးစပ်က ကိုက် သွားပြန်ပြီ။ သူ့ လူနာ က သာ အမြဲ အရေးကြီးတယ် ကိုယ့ ် အတွက်တော့ ကိုယ် ဂရုမစိုက်ဘူး။"
ဟုဆိုကာ ပြော ကျန်ခဲ့ သည်။
................................................
တစ်ဖက် အိမ် တွင်လည်း"သား ရေ ...... သား yibo ....... ဟယ် တော် ဘယ် ရောက်သွား ပြန် လဲ။"
"ယူ ဘင်း ရေ ....... ယူ ဘင်း ......."
"ဟုတ် သူဌေးက တော် ...... လာပါပြီ ဗျ ......."
" သား ရေ ..... yibo ဘယ်မှာလဲ .... ခေါ် တာလဲ မရဘူး။ "
ယူ ဘင်း လည်း ထူ ပူ သွားသည် .yibo ဒီတခါ ပျောက် ရင် သူ့ကို သူဌေးကြီး က ပြင်းပြင်းထန်ထန် အပြစ်ပေး တော့မယ်. ဟိုတခါ လည်း ပျောက်သွား တာ ဆေးရုံ အထိ ရောက်သွား လို့ သူ့ကို တစ်ခါ သတိ ပေး ပြီးပြီ ဒီတခါတော့ သွားပြီ ဟုဆိုကာ Yibo အ မေ ကို စိတ်မ ပူ စေရန် ပြောပြီး ခြံထဲ ရှိ အိမ် ဟောင်း တခု သို့ အ ပြေး လာသည်. ယူဘင်းထင် သည့် အတိုင်း ပင် Yibo စ ကိတ် စီး နေသည် .yibo က အိမ် ဟောင်း ထဲတွင် ဘယ်သူမှ မသိအောင် စ ကိတ် ကွင်း လ ပ် ထားသည် လေ တော်သေးတာပေါ့ ဒါတောင် Yibo သွားတာ တခါ နောက် ယောင် ခံ လိုက်လို့ တွေ့တာ နို့ မို့ တွေ့ မှာ မဟုတ်. ယူ ဘင်း သည်လည်း Yibo က အ ယုံကြည် ရ ဆုံး သက်တော် စောင့် ဖြစ်တာ ကြောင့် မို့လို့ သူ့ကို အကုန် ပြောပြသည်. ထို့ကြောင့် လည်း ယူ ဘင်း အလုပ် မြဲ သည် မဟုတ်လား. နို့ မို့ သူဌေးကြီး ကန် ထုတ် တာ ကြာ ရော ပေါ့.
Yibo မှာ တရုတ်ပြည်၏ ဒိတ် ဒိတ် ကြဲ သူဌေး ဝမ် လင် ချောင် သား ဖြစ်သည်. သူဌေးကြီး က Yibo ကို အ လို လိုက် ချင် သော်လည်း Yibo ၏ ရောဂါ အ ခံ ကြောင့် အလိုမတူ Yibo ကလည်း ဆိုင်ကယ် ပြိုင်ပွဲ စ ကိတ် ပြိုင်ပွဲ တို့ကို လူ မသိအောင် သွားသွား ပြိုင် သည်. ယူဘင်း ကတော့ မပါမဖြစ် သူ့ နောက် တကောက်ကောက် လိုက်ရသည် ပေါ့ .yibo က သူ့ မိဘများ တော့ မ ပြော ပေမယ့ ် ယူ ဘင်း တော့ ဘာ လုပ်မည် ဆိုတာကို ပြောသည်. ထိုသို့ ပြောသည် ကိုပဲ ကျေးဇူးတင် ရမည ် ပေါ့။
.................................................. ..............
YOU ARE READING
သူဌေးသားလေးရဲ့Doctorကိုကို (Complete)
RomanceYizhanကိုbromanceအနေနဲ့ရေးမှာပါ။Sweetလည်းsweetပါမယ်။Dramaလည်းချိုးပါမယ်။(Both Unicode and Zawgyi)