(30)Zawgyi

4.3K 181 7
                                    

ဒီလိုနဲ႔ကြၽန္ေတာ္တို႔စာလုပ္ေနတာညေနေစာင္းသြားၿပီ.......ဘာသာလည္းစုံသေလာက္ၿပီးသြားၿပီ........စာလုပ္ထားသည့္အခ်ိန္မ်ားသြားတာေၾကာင့္yiboမ်က္ႏွာသိပ္မလန္းေတာ့ေပ.......

"Yibo........စာလည္းၿပီးၿပီဆိုေတာ့ခဏအိပ္လိုက္ပါလား........ပင္ပန္းေနလိမ့္မယ္"

"ဟုတ္.......ကြၽန္ေတာ္ခဏအိပ္အုံးမယ္.....ၿပီးေတာ့ေလေကာ....."

"အင္း"

"ကြၽန္ေတာ္ အသက္ရႉလို႔သိပ္မဝဘူးနည္းနည္းေမာေနသလိုပဲ"

"ဟုတ္လား......​ေကာလိုအပ္တာလုပ္ေပးမယ္အိပ္လိုက္ေတာ့ေနာ္"

"ေကာယူဘင္း........ဒီေဆးေလးေျပာင္းခ်ိတ္ေပးပါ"

ကြၽန္ေတာ္လည္းလိုအပ္တဲ့ေဆးေတြသြင္းေပး.......oxygenပမာဏထပ္တိုးၿပီးခုံတြင္သာထိုင္ေစာင့္ေနလိုက္သည္။

Ring.....ring

"ဟယ္လို.... က်န္းခ်န္ေျပာ"

"..........."

"ရတယ္လာလိုက္ေလ....."

".........."

"အင္းဒါပဲေနာ္ "

"Xiaozhan......က်န္းခ်န္ဘာျဖစ္လို႔လဲ"

"ေအာ္.....yiboကိုၾကည့္ဖို႔သူလာေပးမယ္....ေဆး႐ုံအုပ္ႀကီးကလာခိုင္းလို႔တဲ့"

"ေအာ္......"

"ေကာယူဘင္း.............ေန႔ခင္းက ကြၽန္ေတာ္yiboကိုေျပာလိုက္တာစိတ္မဆိုးနဲ႔ေနာ္........ကြၽန္ေတာ္ကဘာရယ္မဟုတ္ဖူးေျပာလိုက္တာ"

"ရပါတယ္..........အခုတေလာyiboရဲ႕အၿပဳံးေတြျပန္အသက္ဝင္လာသလိုခံစားရတယ္.........yiboကတကယ္စိတ္ထားေကာင္းပါတယ္.......လူခ်စ္လူခင္လည္းေပါတယ္။မသိတဲ့သူဆိုရင္ေတာ့.......သူ႔ပုံစံကေခ်မိုးေနတဲ့ပုံစံေပါ့.....ဒါေပမယ့္သူ႔စိတ္ကသိပ္ႏုတာ"

"ဟုတ္တယ္........ဒါေပမယ့္သူ႔အခန္းကအရမ္းအႏုပညာဆန္တယ္ေနာ္.....ဆိုင္ကယ္အ႐ုပ္ေတြ.....စကိတ္ေတြအမ်ားႀကီးပဲ။ကြၽန္ေတာ္ကသူႀကိဳက္တယ္ဆိုတာသိေပမယ့္.......အဲ့ေလာက္ထိႀကိဳက္မယ္လို႔မထင္ခဲ့ဘူး"

"ေအာ္xiaozhanရယ္........သူကအ႐ုပ္တင္မကတကယ့္ပစၥည္းေတြပါတခုမက်န္ႀကိဳက္တာ.....ဒါအခန္းရွင္းထားလို႔ႏို႔မို႔အခုထိုင္ေနတဲ့ခုံေပၚမွာပါဆိုင္ကယ္ပုံစံေခါင္းအုံး၃ခုေလာက္ရွိတာ........အသစ္ဝယ္ေပးမယ္ဆိုၿပီးသူေဌးႀကီးလႊင့္ပစ္လိုက္တာ......အဲ့ေခါင္းအုံးေတြကအလွထားတာမ်ားေတာ့......ဖုန္ေတြတက္တယ္......yiboကဖုန္အလက္ဂ်စ္ရွိတယ္။"

သူဌေးသားလေးရဲ့Doctorကိုကို (Complete)Where stories live. Discover now