"ကောxiaozhan.......ကျွန်တော့်ကိုတခုလောက်လုပ်ပေးပါလား"
"အင်းbodiပြော...ဘာလုပ်ပေးရမှာလည်း"
"Gameကစားရအောင်"
"ဟင်......ဘာgameလဲ"
"ဆိုင်ကယ်မောင်းတဲ့game"
"Bodi......တော်ကြာခေါင်းမူးနေအုံးမယ်လေ"
"ရတယ်မမူးဘူး.......ကစားမယ်နော်"
"အေး.....ကစားမယ်လေ"
"မား........သားဖုန်းလေးတစ်ချက်လောက်ယူပေးပါလား"
"အေး...အေးခဏပဲဆော့နော်သား....တော်ကြာခေါင်းမူးနေမှာစိုးလို့"
"ဟုတ်တပွဲ.....နှစ်ပွဲလောက်ပါပဲ"
"ဒီမှာဖုန်း........မားထမင်းသွားစားအုံးမယ်.....xiaozhanတို့နဲ့နေလိုက်အုံးနော်"
"ဟုတ်မား.....သွားစားလိုက်အုံး....သားဆော့လိုက်အုံးမယ်"
"ကောဖုန်းပေး........ဆော့မယ့်gameထည့်ပေးမယ်"
"အင်း.....ဒီမှာ"
"ကော....ရပြီအင်တာနက်ဖွင့်လိုက်နော်"
"အော်......ကောတို့ရောကစားအုံးမလား"
"မကစားတော့ပါဘူး.......ကောမကစားတတ်ဖူး.....ပြီးတော့ဒီမှာယူဘင်းနဲ့လည်းပြောစရာတွေရှိသေးလို့xiaozhanနဲ့ပဲကစားလိုက်နော်"
"ဟုတ်"
ဒီလိုgameမျိုးကိုxiaozhanမကစားတတ်........yiboဆော့ခိုင်းလို့သာဆော့ရတာ.....ဒါပေမယ့်ဘာလို့ပြိုင်ရင်ငါပဲနိုင်သွားတာလဲ........ငါငယ်ငယ်တည်းကဒီလိုgameမျိုးမကစားတတ်ပါဘူး.....
"ကောကမကစားတတ်တာရောဟုတ်လို့လား.........ကျွန်တော့်ကိုတောင်နိုင်တယ်ဆိုတော့......."
"ဟုတ်တယ်.....ကောအခုမှကစားဖူးတာ ဒါပေမယ့်ဒီgameကိုရင်းနှီးနေသလိုပဲ"
"ကျွန်တော့်ကိုနိုင်တာ......ကိုကိုတယောက်ပဲရှိတာ......ကိုကို ကိုဆိုဘယ်တော့မှမနိုင်ဘူး....အခုတော့ကောကိုလည်းမနိုင်ဘူးဆိုတော့.......ကျွန်တော်အဆင့်တွေကျသွားတာဖြစ်မယ်ကြည့်နေပါ.....ကျွန်တော်နေကောင်းသွားရင်ကောကိုနိုင်မှာ"
"ဟုတ်ပါပြီ......အခုတော့နားလိုက်တော့နော်ဆေးတွေလည်းသွင်းထားရတာဆိုတော့"
YOU ARE READING
သူဌေးသားလေးရဲ့Doctorကိုကို (Complete)
RomanceYizhanကိုbromanceအနေနဲ့ရေးမှာပါ။Sweetလည်းsweetပါမယ်။Dramaလည်းချိုးပါမယ်။(Both Unicode and Zawgyi)