(27)Unicode

5.4K 279 7
                                    

"ပြောရမယ်ဆိုရင်တော့........ငါသတိမေ့သွားပြီးနောက်တနေ့ပေါ့....yiboပြန်နိုးလာတဲ့နေ့......ငါ့အတွက်ကမ္ဘာတစ်ခုပျက်သွားသလိုပဲ"

Flash back.....

"အကို......အကိုသားလေးပြန်နိုးလာပြီ....သား....သား....မားကိုမြင်ရလား"

"သားငယ်......သားငယ်......ပါးကိုရောမြင်ရလား"

ကျွန်တော်တို့ခေါ်နေသော်လည်း.......ကျွန်တော်တို့ကိုလုံးဝမကြည့်ဘဲ တခုခုကိုလှည့်ပတ်ရှာနေသောyibo

"သား.......ပါးကိုကြည့်လေ....ဘယ်တွေကြည့်နေတာလဲ"

ကျွန်တော်ပြောရင်းနဲ့......yiboရဲ့ကိုယ်လုံးကိုကျွန်တော်တို့ဘက်လှည့်လိုက်တော့....အားမရှိ၍အလိုက်သင့်ပါလာသောသားရဲ့ကိုယ်လုံးလေး......

"ပါး.......ကိုကိုရော.....သားနဲ့တူတူမဟုတ်ဖူးလား......တခြားအခန်းမှာလား"

"သား.........ကိုကိုကပျောက်နေတယ်။......ပါးတို့လည်းရှာနေတယ်"

"ဟင်.....သားသားကရေသောက်ချင်လို့ပြောတာကို.....ကိုကိုကဘယ်တွေသွားနေလဲသိဘူး။"

"သား........သားပင်ပန်းနေမှာပေါ့....ခဏအိပ်လိုက်နော်မားတို့ဆရာဝန်ခေါ်လာခဲ့မယ်။"

"အင်း.......သားကို ကိုကိုလာရင်နိုးနော်သားအိပ်ချင်လို့"

"အေးအေး.....မားတို့နှိုးမယ်နော်....အခုတော့အိပ်လိုက်အုံးမားတို့အခုပဲ​ပြန်လာမယ်နော်။"

"ဟုတ်"

အခန်းပြင်ရောက်တော့.......

ခြေတောင်မခိုင်ချင်တော့ပဲယိုင်ကျလာသောရမ်.......

"ရမ်......သတိထားပါအုံး.....ဒီခုံမှာထိုင်"

"အကို........အကိုပြောသလိုသားကြီးကသေသွားပြီလားဟင်..."

"ရမ်ရယ်...."

"သားငယ်ကပြောတယ်.....ရေသွားယူတာဆိုတော့......ကျွန်မသားလေးချောက်ထဲပြုတ်ကျသွားလားမသိဘူး"

"ရမ်ရယ်.........ငါလည်းသေချာအောင်ပြန်ရှာခိုင်းနေပါတယ်"

ဝမ်လင်ချောင်....ရမ်ကိုဖက်ဖို့ပြင်လိုက်စဥ်တံခါးနားမှာရပ်လျက်.....တောင့်တောင့်ကြီးဖြစ်နေသောyibo

သူဌေးသားလေးရဲ့Doctorကိုကို (Complete)Where stories live. Discover now