(34)Unicode

4.7K 289 28
                                    

"Bodi.........ကောတို့သွေးသွင်းပေးတော့မယ်နော်....တခုခုဖြစ်ရင်ချက်ခြင်းပြော"

"ဟုတ်........"

သွေးသွင်းပြီးနာရီဝက်အကြာ.......

"အခုသွေးကုန်သွားပြီဆိုတော့ခဏနေအုံးနော်............နောက်တစ်နာရီနေရင် အခန်းထဲပြန်ရွေ့ပေးမယ်"

"ဟုတ်.......ဒါနဲ့ကော"

"ဟင်....."

"ကျေးဇူးတင်ပါတယ်"

"ဘာကိုလည်း......"

"ကျွန်တော့်ကိုသွင်းပေးတါကောရဲ့သွေးလို့ကြားတယ်......."

"ရပါတယ်Bodiရဲ့......ကောကလိုအပ်လို့ကူညီပေးတါပါ။အဲ့အစား ကောကိုတကယ်ကျေးဇူးတင်ရင် ဒီတလ၊နှစ်လအတွင်းမောစေမယ့်အရာတွေမလုပ်နဲ့.........bodiရဲ့နှလုံးကခွဲစိတ်ဖို့လိုအပ်နေပြီ"

"ပြေးတာတို့၊စကိတ်စီးတာတို့မလုပ်တော့ပါဘူး.......ဒါပေမယ့်"

"ဒါပေမယ့် ဘာဖြစ်လဲ..."

"ခွဲစိတ်ရမှာကြောက်တယ်........တခုခုဖြစ်သွားရင်ဘယ်လိုလုပ်မလဲ"

"Bodi.....အဲ့လိုမတွေးရဘူးလေ....ဘာမှမဖြစ်ပါဘူး။ခွဲစိတ်ပြီးလို့ သေချာကုသမှုခံရင် နှစ်နှစ်လောက်ပဲနားရမှာ.....အဲ့ကျရင်bodiစီးချင်တဲ့စကိတ်လည်းသိပ်မမောပဲစီးနိုင်မှာ...........အကြာကြီးတော့မဟုတ်ဖူးပေါ့"

"တကယ်လား...."

"တကယ်ပေါ့.......ကောလူနာသွားကြည့်စရာရှိလို့သွားလိုက်အုံးမယ်......ကောကျန်းချန်လာစောင့်ပေးလိမ့်မယ်"

"ဟုတ်....."

"ဟောကျန်းချန်မင်းရောက်လာတာအတော်ဘဲ............ငါလူနာသွားကြည့်စရာရှိလို့yiboကိုစောင့်ပေးပါအုံး"

"ကောစောင့်ပေးမယ်နော်yibo"

"ဟုတ်........"

After 15 min........

"ကော.........ကောကျန်းချန်"

"ဟင်........ဘာဖြစ်လို့လဲ"

"ကျွန်တော်အသားတွေယားလာသလိုပဲ........."

"ဟင်ခဏ......ကောကြည့်ပေးမယ်နော်.........အသက်ရှူရောကြပ်လား"

"ဟင့်အင်း........ယားပဲယားတာ"

"အော်.........ဘာမှမဖြစ်ပါဘူးကောအယားပျောက်ဆေးထိုးပေးမယ်နော်.......သွေးသွင်းတာ အခန့်မသင့်လို့ပါကိစ္စမရှိဘူး"

သူဌေးသားလေးရဲ့Doctorကိုကို (Complete)Where stories live. Discover now