"သားေရ........yiboေက်ာင္းသြားရမယ္ေလထေတာ့.....ယူဘင္းေရသားကိုသြားႏႈိးေပးပါအုံး"
"ဟုတ္သူေဌးကေတာ္ "
"Bodiေရ.......ဟင္အေစာႀကီးႏိုးေနတာလား"
"ဟုတ္.....စာေတြနားမလည္လို႔ေစာေစာထစာလုပ္ေနတာ"
"အခုအဲဒါေတြကိုခဏထား.........သူေဌးကေတာ္ေခၚေနၿပီ......ေရခ်ိဳးအဝတ္လဲပီးဆင္းလာခဲ့ေနာ္"
"ဟုတ္"
အမွန္တကယ္မွာyiboညတည္းကလုံးဝမအိပ္ရေသးေပ။သူ႔အတြက္စာမ်ားကလြယ္သည္ဆိုေသာ္လည္း၅မိနစ္၁၀မိနစ္ေလာက္သာရွင္းျပရေသးေသာေၾကာင့္မသိတာကမ်ားသည္။ဒါေၾကာင့္ေက်ာင္းက်မွသာေမးရန္ဆုံးျဖတ္ၿပီးေက်ာင္းသြားရန္ျပင္ဆင္ေနသည္။
"ရမ္.....သားမဆင္းလာေသးဘူးလား"
"မၾကာခင္ ဆင္းလာလိမ့္မယ္......အဝတ္လဲေနတာျဖစ္မယ္"
"ပါး......မား......သားစားၿပီးေက်ာင္းေစာေစာသြားေတာ့မယ္"
"Yibo.....ပါးမေန႔ကေက်ာင္းအုပ္နဲ႔ေျပာထားတယ္.....ဒီေန႔အိမ္ကိုသားရဲ႕သမိုင္းဆရာလာသင္လိမ့္မယ္"
"ဟာ......ပါးကလည္းဆရာ့ကိုအားနာစရာႀကီး"
"သားမင္းေနလည္းသိပ္ေကာင္းတာမဟုတ္ဘဲ........စာေတြက်က္တာလုပ္တာမွန္ေပမယ့္ေအးေဆးသက္သက္သာသာလုပ္ပါသားရယ္ေတာ္ၾကာလဲသြားအုံးမယ္"
"သိပါတယ္ပါးရဲ႕.......စားၿပီးၿပီသြားေတာ့မယ္....မားေရသြားၿပီ"
ယူဘင္းကyiboျမင္ေတာ့ကားထုတ္လာၿပီးေက်ာင္းသို႔တန္းသြားသည္။ကားေပၚတြင္ကားေနာက္ထိုင္ခုံကိုမွိ၍မွိန္းေနေသာyiboကိုအလိုမက်....ထို႔ေၾကာင့္ကားကိုလမ္းေဘးခ်ရပ္လိုက္ၿပီး
"Bodi......ေနေကာင္းရဲ႕လား"
"ေကာင္းပါတယ္.......ညကအိပ္ေရးပ်က္လို႔ပါေက်ာင္းမေရာက္ေသးဘူးလား"
"မေရာက္ေသးဘူး........မင္းကိုၾကည့္ေတာ့ပင္ပန္းေနသလိုရွိလို႔ကားခဏရပ္လိုက္တာ....အိပ္ခ်င္စိတ္ခ်လက္ခ်အိပ္လိုက္ေလေက်ာင္းေရာက္ရင္ႏႈိးမယ္"
"ဟုတ္"
ခဏအၾကာ......
"Bodiေရေက်ာင္းေရာက္ၿပီ"
"အကိုယူဘင္းညေနဆရာလည္းလာမွာဆိုေတာ့ေစာေစာျပန္မယ္......၂နာရီေလာက္ျပန္မယ္"
"ေအးေအး"
..................................................
"သားမေန႔ကသားျပန္လာတာေနာက္က်တယ္ေနာ္ မားေတာင္သားကိုေစာင့္ရင္းအိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္"
"ဟုတ္.....မေန႔ကမိဘမဲ့ေက်ာင္းသြားတာေလ"
"ေအာ္ဟုတ္လား...... ဆရာမႀကီးေရာေနေကာင္းလား"
"သူလည္းေကာင္းပါတယ္.....မားကိုေတာင္ေမးေသးတယ္"
"မားလည္းအားတဲ့ေန႔တေန႔ေလာက္ေတာ့သြားပါအုံးမယ္"
"ေအာ္ၿပီးေတာ့ေလမနက္ျဖန္ကြၽန္ေတာ္သူေဌးႀကီးဝမ္လင္ေခ်ာင္အိမ္သြားရမွာအေမေပးခ်င္တာရွိျပင္ဆင္ထားလိုက္ေလ"
"ေအာ္....ေအးေအး"
"မား.....ကြၽန္ေတာ္သြားၿပီ"
ဒီေန႔က်မွမနက္တည္းကလူနာမ်ားကတန္းစီေနသည္။အေရးေပၚလူနာလည္းမ်ားသည္။တစ္မနက္တည္းတင္operations ႏွစ္ခါေလာက္ဝင္ရသည္။ေတာ္ေသးတာကညေနပိုင္းဂ်ဴတီမရွိတာပင္ျဖစ္သည္။
"ဒီေန႔ပင္ပန္းလိုက္တာကြာ...........အေရးေပၚလူနာကလည္းမ်ားတယ္......မင္းတို႔ဘက္ေရာလူမ်ားလားက်န္းခ်န္"
"ဟာ.......ငါတို႔ဘက္လည္းဒီေန႔မ်ားတယ္ငါလည္းအလုပ္လုပ္လာတာ၄ႏွစ္ေလာက္ရွိၿပီအခုလိုမ်ိဳးအလုပ္မ်ားတာအခုနဲ႔ဆို၂ခါရွိၿပီ"
"ငါကေတာ့ပင္ပန္းတာကအၿမဲနီးပါးလိုျဖစ္ေနတာ.....ငါကအလုပ္လက္နဲ႔ကိုမျပတ္ပါဘူး"
"Xiaozhan ငါသြားရေတာ့မယ္.......ညေနလည္းေတြ႕ျဖစ္မယ္မထင္ဘူး"
"ရတယ္....သြားသြားငါလည္းအိမ္ျပန္မွာဒီေန႔ဂ်ဴတီမရွိဘူး"
"ေအးငါသြားၿပီ"
.........................................
"အကိုသြားမယ္....."
ယူဘင္းyiboေျပာေသာအသံမွာခါတိုင္းကဲ့သို႔မဟုတ္တာက္ုသတိထားမိသည္။သူ႔ၾကည့္ေတာ့လည္းဘာမွမျဖစ္တဲ့ပုံမို႔ဘာမွမေျပာဘဲအိမ္သို႔သာေမာင္းလာခဲ့သည္။
"မား....သားျပန္ေရာက္ၿပီဆရာမလာခင္နားလိုက္အုံးမယ္ေနာ္"
"ေအးေအး"
"ယူဘင္း Yiboပင္ပန္းေနတယ္ထင္တယ္.......အသံသိပ္မေကာင္းဘူးသိပ္လည္းမလန္းသလိုပဲ"
"ဟုတ္တယ္......စာမ်ားလို႔နဲ႔တူတယ္ကြၽန္ေတာ္အေဒၚႀကီးကိုၾကက္စြပ္ျပဳတ္သြားလုပ္ခိုင္းလိုက္မယ္"
"ေအးသြားေျပာလိုက္.......ငါyiboကိုတစ္ခ်က္တက္ၾကည့္လိုက္အုံးမယ္"
Knock.......knock
"သားေရမားဝင္လာၿပီေနာ္...."
"ဟုတ္......ဘာျဖစ္လို႔လဲမား"
"ဘာမွမျဖစ္ပါဘူးသားရယ္...........သားစာေတြခဏထားပါအုံးသားရယ္နားလိုက္ပါလာယခဏေနဆရာလာေတာ့မယ္ေလ"
"ဟုတ္ဒါေလးၿပီးရင္ၿပီးပါၿပီမားရဲ႕.....အခုခဏေနရင္ေရခ်ိဳးေတာ့မွာ"
"ဒါဆိုလည္းၿပီးေရာ...........မားအလုပ္ရွိေသးလို႔သြားေတာ့မယ္ေနာ္"
"ဟုတ္"
"ၿပီးေတာ့ၿပီးၿပီ........ဆရာလာရင္စစ္ခိုင္းလို႔မွန္ရင္ရၿပီ........အခုတေလာစာလုပ္ရတာစကိတ္ေတာင္မစီးရတာၾကာၿပီ.........မနက္ျဖန္စီးဖို႔ လွ်ိဳထန္းတို႔နဲ႔ခ်ိန္းအုံးမွ......အခုေတာ့ေရခ်ိဳးလိုက္အုံးမယ္"
A few hours later......
"သူေဌးကေတာ္ သမိုင္းဆရာေရာက္လာၿပီကြၽန္ေတာ္ဝင္ခိုင္းလိုက္မယ္ေနာ္"
"ဝင္လာခိုင္းလိုက္ယူဘင္း.........ဆရာ့ကိုဧည့္ခံဖို႔လုပ္ခိုင္းလိုက္အုံးမယ္"
"လာပါဆရာ...........yiboအိမ္မွာေရာက္ေနပါၿပီ"
"ေအာ္.......ဟုတ္ကဲ့"
"လာလာ......ဆရာေရသားကိုစာေသခ်ာေလးၾကည့္ေပးလိုက္ပါေနာ္..."
"ဟုတ္ကဲ့ခင္ဗ်......."
ဟိုၾကည့္ဒီၾကည့္နဲ႔ျဖစ္ေနေသာယြီပင္းကို
"သားကအေပၚမွာ....ေရခ်ိဳးေနလို႔ခဏေနာ္"
"ဟုတ္ရပါတယ္"
"ဆရာ.......ကြၽန္ေတာ္ၿပီးပါၿပီလာကြၽန္ေတာ္နဲ႔လိုက္ခဲ့"
"အဲ့ဒါဆိုအန္တီ......ကြၽန္ေတာ္စာသင္လိုက္ပါအုံးမယ္"
"ေအးေအး.......လိုတာရွိေျပာေနာ္"
"ဟုတ္ကဲ့ပါ"
"ကဲဟိုေန႔ကဟာေတြမရတာမလား......"
"ဟုတ္ရေတာ့ရသြားၿပီ....ဒါေလးတခ်က္ေလာက္စစ္ေပးပါ"
"အင္း......အေျဖေတြမွန္သားပဲ"
"ဟုတ္လား.......အဲ့ဒါဆိုကြၽန္ေတာ္ကိုစာႀကိဳရွင္းေပးပါဟိုေန႔ကစာကရသြားၿပီ"
"ေအးေအး...."
တစ္နာရီေလာက္ၾကာေသာ္.....
YOU ARE READING
သူဌေးသားလေးရဲ့Doctorကိုကို (Complete)
RomanceYizhanကိုbromanceအနေနဲ့ရေးမှာပါ။Sweetလည်းsweetပါမယ်။Dramaလည်းချိုးပါမယ်။(Both Unicode and Zawgyi)