(24)Unicode

5.7K 333 4
                                    

"မအိပ်ချင်ဘူး"

"သားရယ်.......အဲ့အိမ်မက်ကနေရုန်းထွက်လိုက်ပါတော့....သားကြောင့်မှမဟုတ်တာ"

"..........."

ဝမ်လင်ချောင်ကုတင်ပေါ်တစောင်းထိုင်လိုက်ပြီးyiboရဲ့လက်ကိုဆုတ်ကိုင်ကာ......

"သား.......ပါးပြောတာကိုသေချာနားထောင်နော်....သားကြောင့်ဒီလိုဖြစ်သွားတာမဟုတ်ဖူး........ပြီးတော့သားရဲ့ကိုကိုကလည်းသားကိုဒီလိုပုံစံနဲ့မြင်ချင်မှာမဟုတ်ဖူး"

".........."

"သားပြောကြည့်......သားရဲ့ကိုကိုကသားကိုသိပ်ချစ်တယ်ဆိုတာသိတယ်မလား"

"..........ဟုတ် "

"သူကအခုလိုသားနေမကောင်းတာကိုသိရင်ကြိုက်မယ်ထင်လား.......သားနည်းနည်း​​လေးထိခိုက်တာတောင်သူသားကိုဆူတယ်မလား"

"..........."

"သားအခုလည်းအားနည်းနေတယ်လေ.......သားဆေးမသွင်းရင် အားပြည့်မှာမဟုတ်ဖူး....အခုလိုအားမရှိတဲ့ပုံစံကိုသားအကိုကိုမြင်စေချင်လား"

"...........မမြင်စေချင်ဘူး"

"ဒါဆိုအားဆေးသွင်း.......​နေကောင်းအောင်နေပြီး..........သားအကိုပြန်လာတာကိုစောင့်ရမယ်လေမဟုတ်ဖူးလား"

"......ကိုကို့ကိုလွမ်းတယ်....တောင်းလည်းတောင်းပန်ချင်တယ်"

"သားနေကောင်းနေရင်......ကိုကိုပြန်လာတာကိုတသက်လုံးစောင့်လို့ရတယ်လေ....မဟုတ်ဖူးလား"

"ဟုတ်.......ဒါနဲ့ ပါး"

"ပြောသား........"

"ကိုကိုပြန်လာမှာပါနော်........ကိုကိုဘာမှမဖြစ်လောက်ပါဘူးနော်"

"သားကြီးကသားစောင့်နေမှန်းသိလို့....လာမှာပါ......ဟုတ်ပြီနော်အခုတော့ဆေးသွင်းပြီးအိပ်လိုက်ပါ.."

"သား....မားဘေးမှာသားကိုစောင့်နေမယ်....စိတ်ချလက်ချအိပ်နော်.....သားကိုလည်းအိပ်နေတုံးဘယ်သူမှခေါ်မသွားဘူးနော်"

"ဟုတ်...."

"Xiaozhan.......အန်ကယ့်သားကိုလိုအပ်တဲ့ဆေးလုပ်ပေးပါ"

".............."

"Xiaozhan..... အန်ကယ်ပြောတာကြားလား"

"အော်......ဟုတ်အန်ကယ်......ကောယူဘင်းကျွန်တော့်ကိုကျွန်တော်စောစောကထုတ်ထားတဲ့Dripယူပေးပါ"

သူဌေးသားလေးရဲ့Doctorကိုကို (Complete)Where stories live. Discover now