(Unicode)
"သားရောက်ပါပြီ.......""သား....လာထိုင်yiboကဆရာနဲ့လာလိမ့်မယ်......."
"ဟုတ်.....ဆရာနဲ့တူတူပြန်လာမယ်ဆိုတာသိထားပါတယ်။"
"သား........စိတ်မပူပါနဲ့ မားတို့ရှိတာပဲ"
"ပါးလည်းရှိတယ်သား.......ပြီးတော့သူ့အခန်းသော့လည်းပြန်ထုတ်ထားတယ်။ဆရာကပြန်ဆင်ထားဆိုလို့"
"ဟုတ်.....သားအတတ်နိုင်ဆုံးစိတ်တင်းထားပါတယ်။သားမှာလည်းဆရာမှာလိုက်တဲ့ဆေးတွေပါပါတယ်။"
"အေးအေး........စောစောကဆရာဖုန်းဆက်တယ်.....ပြန်လာတဲ့လမ်းမှာလို့ပြောတယ်"
"ဟုတ်"
တီ.......တီ......
"ယူဘင်း.....သားငယ်ပြန်လာပြီထင်တယ်သွားကြိုလိုက်အုံး"
"ဟုတ်"
"ပါး............မား.......ဟင်ကောxiaozhan လည်းရောက်နေတာလား"
"အင်း.....ဟုတ်တယ်"
"ပါး....ဟိုတခါသားပြောတဲ့စကိတ်လေ....သားဝယ်လာတယ်။ကြည့်မလား...ဒီမှာ"
"သားကြိုက်ရင်ပြီးတာပါပဲ......."
"ပါး.......မား...သားကိုဘာပြောစရာရှိလို့လဲ......မျက်နှာမကောင်းသလိုပဲ"
"Bodi......."
"ဘာဖြစ်လို့အဲ့လိုပုံစံဖြစ်နေကြတာလဲ......ကျွန်တော့်ဆေးစစ်ချက်မကောင်းလို့လား"
"မဟုတ်ဘူးBodi......ကောပြောတာသေချာနားထောင်နော်"
".........."
"ကောကလေ........ချန်းရှန်းပါ.....bodiရဲ့ကိုကိုလေ"
".......ကော........ကောဘာတွေလာပြောနေတာလဲ..........."
"ဟုတ်တယ်သား........xiaozhanကသားကြီးပဲ...........သားကြီးပြန်လာပြီ......မပျော်ဘူးလားသား....သားအမြဲစောင့်နေတဲ့ကိုကိုပြန်လာပြီလေ"
"................"
"သားငယ်........ပါးပြောတာကြားလား......"
"Bodi............"
ကျွန်တော့်စိတ်ထဲဗြောင်းဆန်သွားသည်။ကောxiaozhanက ကျွန်တော့်ကိုကိုတဲ့........ကျွန်တော်အရမ်းပျော်သွားတယ်.....ဒါပေမယ့်အကို့ကို အခုလိုပျောက်သွားအောင်လုပ်တာကျွန်တော်မလား......ကျွန်တော့်ကြောင့်သာမဟုတ်ရင် အရင်တည်းကအခုလိုမိသားစုစုံစုံလင်လင်ဖြစ်ခဲ့မှာ.........တောင်းပန်ဖို့ကျွန်တော်အသံတောင်မထွက်နိုင်တော့........ကျွန်တော်နားထဲမှာလည်းအကုန်လုံးကကျွန်တော့်ကြောင့်ဖြစ်တာဆိုပြီးလာပြောနေကြတယ်..........ကျွန်တော်နားကိုပိတ်ထားပေမယ့် အသံတွေကပျောက်မသွားဘူးပိုပိုပြီးဆိုးလာတယ်.......အသက်ရှူတွေကြပ်လာသလိုခံစားရတယ်.....ပတ်ဝန်းကျင်မှာအောက်ဆီဂျင်တောင်မရှိတော့သလိုပဲ.......
YOU ARE READING
သူဌေးသားလေးရဲ့Doctorကိုကို (Complete)
RomanceYizhanကိုbromanceအနေနဲ့ရေးမှာပါ။Sweetလည်းsweetပါမယ်။Dramaလည်းချိုးပါမယ်။(Both Unicode and Zawgyi)