(Unicode)
"ဆရာ......ကျွန်တော့်သားအခြေအနေ""ကျွန်တော်အစောပိုင်းကပြောခဲ့သလိုပါပဲ.......yiboကသူ့အကိုပျောက်သွားတာ သူ့ကြောင့်လို့တထစ်ချယုံကြည်နေပါတယ်။ပြီးတော့......လူစိမ်းတွေကိုကြောက်တယ်လို့ပြောလို့ရပေမယ့်အဲ့ပြဿနာကတော့နည်းနည်းပါပါးပါပဲ......."
"ဒါဆို........ကုလို့ရမလားဆရာ....အရင်ကလည်းကုဖူးပေမယ့်မတိုးတက်လာလို့ပါ"
"လူစိမ်းကြောက်တဲ့ပြဿနာကတော့.....ကျွန်တော်သူမသိအောင်စကားလုံးတွေ.....အပြောအဆို....အပြုအမူတွေနဲ့သူငယ်ချင်းပေါင်းသလိုပေါင်းပြီးပျောက်အောင်ကုသပေးပါမယ်။"
"ကျေးဇူးတင်ပါတယ်ဆရာရယ်"
"ရပါတယ်........ဒါပေမယ့်လေစိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာကုထုံးတမျိုးတော့ခံယူရမယ်။"
"ဘယ်လိုကုထုံးမျိုးလည်းဆရာ..."
"အိမ်မွေ့ချကုထုံး......"
"ဆရာ.....အဲ့ဒါကလေသူမေ့နေတာကိုဆွပေးသလိုဖြစ်မနေဘူးလားဟင်။ကျွန်တော်တို့တစ်ခါကြိုးစားတုံးကဆိုရင်စဖြစ်တုံးကလိုပြန်ဖြစ်လို့ အဲ့ကုသနည်းကိုပယ်ထားတာဆရာ"
"အခုကအိပ်မွေ့ချပြီး.....ဆေးနဲ့ပါအကူအညီယူပြီးကုပေးမှာပါ။အခုတော့မဟုတ်သေးဘူးပေါ့။သူကျွန်တော့်ကိုခင်လာပြီဆိုမှ...ကုပေးမှာပါ....ဒီတိုင်းချက်ခြင်းမလုပ်သေးပါဘူး"
"ဟုတ်ကဲ့ပါ......ဒါဆိုလိုအပ်သလိုကျွန်တော်တို့ကိုပြောပါ"
"ပြောပါ့မယ်......ကျွန်တော့်ကိုခွင့်ပြုပါအုံးသူ့ကိုမနက်ဖြန်ခေါ်ဖို့ကျွန်တော့်အကိုကိုပြန်ပြောရအုံးမယ်"
"တကယ်ပဲ ဆရာ့အကိုကအဲ့ကုမ္မဏီကလား"
"ဟုတ်တယ်.......ကျွန်တော့်မှာအကိုနှစ်ယောက်ညီမနှစ်ယောက်ရှိတယ်.....အကုန်လုံးတယောက်ကိုစီးပွားရေးတမျိုးစီနဲ့ကျွန်တော်တစ်ယောက်ပဲဆရာဝန်ပေါ့"
"အော်......အဲ့လိုကိုး"
"သွားလိုက်ပါအုံးမယ်.......လိုအပ်တာရှိလည်းဖုန်းဆက်ပါအားမနာပါနဲ့"
"ရပါတယ်.....ကျေးဇူးပါဆရာရယ်"
"ရမ်........ဒီတစ်ခါတော့ငါ့တို့သားငယ်ကိုကုသလို့ အဆင်ပြေမယ်လို့ငါယုံကြည်တယ်"
YOU ARE READING
သူဌေးသားလေးရဲ့Doctorကိုကို (Complete)
RomanceYizhanကိုbromanceအနေနဲ့ရေးမှာပါ။Sweetလည်းsweetပါမယ်။Dramaလည်းချိုးပါမယ်။(Both Unicode and Zawgyi)