(33)Unicode

4.4K 267 9
                                    

"Xiaozhan....."

"ဟင်......​​ဖြည်း​ဖြည်းဘာဖြစ်လို့လဲကျန်းချန်"

"Xiaozhan......code blueဖြစ်နေတယ်....ငါတို့အကုန်သွားရမယ်.....ဆရာဝန်မလောက်ဘူး"

"ဟင်....ဒါဆိုသွားကြတာပေါ့.....အန်တီYiboကိုညနေလောက်မှသွေးသွင်းဖစ်မယ်အန်တီ.....အခုဆေးရုံမှာအရေးပေါ်အခြေအနေဖြစ်နေလို့"

"အေးအေး.....သွားကြသွားကြ.....အန်တီတို့ဆေးရုံမှာနားနားနေနေ နေလိုက်မယ်မပူနဲ့"

"ကောတို့သွားကြပါ......ကျွန်တော်နေကောင်းပါတယ်"

"ဒါဆိုသွားရအောင်......"

ကျွန်တော်နဲ့ကျန်းချန်အရေးပေါ်ဌာနရောက်တော့........လူနာဆိုသည်မှာမမြင်ချင်အဆုံး....မေးကြည့်တော့အက်ဆီးဒင့်ဖြစ်တာတဲ့......ကျွန်တော်လည်းဝင်ပြီးလုပ်ပေးစရာရှိတာလုပ်ပေး........နှလုံးနဲ့ပတ်သက်ဲဲ​ပြီးခွဲရမယ့်လူနာတယောက်ကိုခွဲ......ဘာလိုလိုနဲ့အလုပ်ရှုပ်နေတာညနေစောင်းမှ....လူနာကရှင်းသွားတယ်။ခနနားပြီးyiboဆီသွားရအုံးမယ်........

"Xiaozhan..........မင်းလူနာရှင်းသွားပြီလား"

"အင်း.......ခဏလေးငါခဏလောက်နားချင်တယ်ခွဲခန်းတချိန်ဝင်ထားရလို့"

"အေး......ငါလည်းမင်းအခန်းမှာနားအုံးမယ်...........အမလေး.....ညောင်းလိုက်တာငါ့ခါး"

"ငါနှိပ်ပေးရအုံးမလား......"

"နေပါကွာ........မင်းလည်းပင်ပန်းနေတာပြီးတော့လည်းYiboသွားကြည့်လည်းငါလိုက်ပေးမယ်"

"အေး.........နာရီဝက်လောက်ပါကွာ.....ဟူး"

နာရီဝက်အကြာ..............

"ဟေ့ကောင်.......ကျန်းချန်ထသွားရအောင်"

"အင်း.......သွားမယ်သွားမယ်.....အခုမှပဲနေရတာနည်းနည်းကောင်းသွားတော့တယ်"

"မင်းသွေးသွင်းဖို့​ကောင်တာကိုပြောပြီးသားလား......"

"ငါမနက်ကသွားတော့လူနာတွေနဲ့တိုးလို့ငါမေ့သွားတယ်....အခုငါတို့သွားရင်းနဲ့တခါတည်းပြောလိုက်မယ်လေ"

"အင်း...."

................................

"Yibo......သားနေရတာအဆင်ပြေတယ်မလား"

သူဌေးသားလေးရဲ့Doctorကိုကို (Complete)Where stories live. Discover now