"Sorry yiboကြာသွားလား......"
"မကြာပါဘူးဆရာရဲ့.....ကျွန်တော်အဆင်သင့်စာအုပ်တွေထုတ်ထားတယ်"
"ကဲ.....ဒါဆိုဘယ်နားမရတာလဲဆရာ့ကိုပြော"
Yiboစာသင်နေသည်မှာဆယ့်ငါးမိနစ်ခန့်ပင်ဖြစ်သွားပြီ။
"ဆရာ......ကျွန်တော်ရသွားပြီအိမ်ရောက်မှပြန်လေ့ကျင့်လိုက်မယ်ဆရာသွားစရာရှိတယ်မလားသွားလေ"
"ဒါဆိုရသွားပြီနော်.......မသိတာရှိဆရာ့လှမ်းမေးပေါ့ဒီမှာဆရာဖုန်းနံပါတ်....နောက်နေ့အတန်းချိန်မရှိလည်းလာမေးရတယ်"
"ဟုတ်ဆရာ.......ကျွန်တော်သွားတော့မယ်နော်....အကိုယူဘင်းပြီးပြီသွားကြမယ်"
"Bodi အိမ်တန်းပြန်မှာလား......အတန်းချိန်ရှိသေးလား"
"အိမ်ပဲတန်းပြန်မယ်......စာတွေလုပ်ရအုံးမယ်"
"ဟုတ်ပြီလာသွားမယ်.......ဆရာရေကျွန်တော့ကိုလည်းခွင့်ပြုပါအုံး"
"အော်....ဟုတ်ကဲ့ပါ"
...............................................
"ကျန်းချန်..... ယွီပင်းကဘယ်ကျောင်းမှာအလုပ်လုပ်တာလဲ"
"သူကချန်ချင်collageမှာအလုပ်လုပ်နေတာလေ........သူ့အထူးပြုကသမိုင်း"
"ဟုတ်လှချည်လားကွ........အင်းပေါ့လေငါတို့ကျောင်းတက်တုံးကသမိုင်းချိန်ဆိုသူက ကပြီးတောင်ဖြေနိုင်တဲ့သူဆိုတော့"
"အခုသူကဆရာကြီးဖြစ်နေပြီလေ........xiaozhanရာငါတခါသူစာသင်တဲ့အချိန်ရောက်သွားလို့သူ့အခန်းဝင်ပြီးထိုင်စောင့်တာအိပ်တောင်ပျော်တယ်"
"ဟုတ်လား....အဲ့လောက်တောင်အသင်ကောင်းတယ်ပေါ့"
"ဆိုပါတော့ကွာ.......သူ့အချိန်ကိုကလေးတွေတော့တော်တော်စိတ်ဝင်စားတယ်ကွ......အကုန်လုံးအာရုံစိုက်နေကြတာအသံတစ်စက်မှမထွက်ဘူး"
"ကလေးတွေ လိမ်မာတာလည်းမပြောနဲ့လေကွာကျန်းချန်ရာ.....ယွီပင်းအကြောင်းလည်းမင်းသိရဲ့သားနဲ့သူစိတ်ဆိုးရင်သိပ်ကြောက်ဖို့ကောင်းတာကို"
"အေး...အဲ့ဒါကြောင့်သူ့အချိန်ဆိုလူပြည့်တာဖြစ်မယ်"
Ring......ring...
"အေးယွီပင်းပြော.........ရောက်တော့မယ်မီးပွိုင့်မိနေလို့..အေးအေးဒါပဲ"
"ဘာတဲ့လဲ"
"သူကျောင်းရှေ့ကစောင့်နေမယ်တဲ့.."
"ဟင်ပြီးသွားပြီလားစာသင်တာက"
"ပြီးသွားလို့နေမှာပေါ့ကွာ.......မင်းဘယ်သွားမလဲစဥ်းစားထားအုံးxiaozhan....ငါက ကားမောင်းနေလို့"
After 5min
"ယွီပင်း......."
"ယွီပင်း........"
"မတွေ့တာကြာပြီ.......မင်းတောင်ပိုချောလာတယ်နော်"
"ဘယ်လိုလဲဆရာဝန်ကြီးxiaozhan....အဆင်မှပြေရဲ့လား"
"ပြေပါတယ်ကွာ......မင်းရောအလုပ်တွေအဆင်ပြေတယ်မလား"
"အေးပြေပါတယ်....."
"ငါ့ကိုတော့အဖက်မလုပ်ဘူး"
"ကျန်းချန်.....မင်းနဲ့ငါကတစ်ပတ်တစ်ခါလောက်တွေ့နေရတာကို....xiaozhanနဲ့ကမတွေ့ရတာကြာပြီလေ"
"ထားပါတော့.......ကားပေါ်တက်ကြလေသွားမယ်"
"အေး....သွားတာပေါ့ဘယ်သွားကြမှာလဲ"
"ငါစဥ်းစားထားတယ်......သွားမယ်လေငါတို့သွားနေကြနေရာကို"
"အေးမသွားတာကြာပြီ.......သွားတာပေါ့marketအရင်ဝင်ကြမယ်"
"သွားမယ်ကျန်းချန်......အသွားတော့မင်းမောင်းအပြန်ငါမောင်းပေးမယ်....ယွီပင်းကဝယ်ရမှာတွေစဥ်းစားထားအုံး.....တော်ကြာမေ့ကျန်ခဲ့မယ်"
"အေးအေး "
...............................................
"ဟင်သား.......သားပြန်လာတာအစောကြီးပါလား"
"ဟုတ်အမေ....သားစာကြည့်စရာရှိလို့"
"အော်.....စာမေးပွဲရှိလို့လား."
"မဟုတ်ဖူး....သားစာတွေသိပ်မရသေးလို့....အပေါ်တက်ပြီနော်"
"နေ့လည်ထမင်းစားချိန်ဆင်းလာခဲ့နော်yibo.....စာတွေအရမ်းကုန်းလုပ်မနေနဲ့အုံး"
"ဟုတ်အမေ"
"ယူဘင်းလည်းနားတော့လေ....လိုရင်ခေါ်လိုက်မယ်"
"ဟုတ်သူဌေးကတော်..........အော်သူဌေးကြီးပြန်လာပြီလားခင်ဗျ"
"အေးဒီနေ့အလုပ်စောစောဆင်းလာတာနေ့ခင်းပိုင်းနားချင်လို့......သားပြန်ရောက်နေပြီလား"
"သားပြန်ရောက်နေပြီအကို......စာတွေမရသေးလို့စောစောပြန်လာစာလုပ်တာတဲ့"
"ဟင်...စာမေးပွဲရှိလို့လားယူဘင်း"
"မရှိပါဘူးသူဌေးကြီး.......ဒီနေ့အတန်းထဲမှာသူ့ထက်ကောင်းလေးတယောက်ကစာပိုဖြေနိုင်လို့ထင်ပါတယ်"
"မိန်းမ......သားကိုတချက်တော့အားရင်တက်ကြည့်လိုက်ပါအုံး....စာတွေအရမ်းမလုပ်ခိုင်းနဲ့အုံးခေါင်းမူးနေလိမ့်မယ်"
"နေ့လည်ကျရင်တက်ကြည့်လိုက်ပါမယ်....အကိုလည်းပင်ပန်းလာတာနားလိုက်ပါလား.....ကျွန်မအအေးဖျော်ပြီစာကြည့်ခန်းလာပို့ခိုင်းလိုက်မယ်"
"အေး.......ယူဘင်းလည်းyiboနောက်လိုက်ရတာပင်ပန်းနေရောပေါ့မင်းလည်းနားအုံး....ထမင်းတခါတည်းငါတို့နဲ့လာစားနော်"
"ဟုတ်သူဌေးကြီး"
........................................................
"Xiaozhan ငါတို့အရုပ်တွေပါပြီစာအုပ်ခဲတံပါပြီမုန့်တွေလည်းပါပြီ.....ကျောင်းအုပ်ကြီးအတွက်လည်းမုန့်ပါပြီဘာလိုသေးလဲ"
"စုံပြီလို့ငါလည်းထင်တာပဲ........ကျန်းချန်ဘာလိုသေးလဲ"
"မလိုလောက်ပါဘူး........သွားရအောင်တော်ကြာပြန်ရောက်တာနောက်ကျနေလိမ့်မယ်"
"အေး....သွားမယ်"
ကားလေးကမြို့စပ်ကမိဘမဲ့ကလေးဂေဟါလေးဆီသို့
A/N သာသာသိပ်နေမကောင်းလို့တိုသွားပါတယ်နော်။ပြီးတော့မနက်ဖြန်ကစပြီးနောက်၅ရက်ခရီးသွားစရာရှိလို့ ၅ရက်updateမလုပ်နိုင်ပါဘူးနော်။နောက်အပတ်ကြာသပတေးနေ့updateပြန်တင်ပေးပါမယ်။Love you all my readers❤
YOU ARE READING
သူဌေးသားလေးရဲ့Doctorကိုကို (Complete)
RomanceYizhanကိုbromanceအနေနဲ့ရေးမှာပါ။Sweetလည်းsweetပါမယ်။Dramaလည်းချိုးပါမယ်။(Both Unicode and Zawgyi)