"Sorry yiboၾကာသြားလား......"
"မၾကာပါဘူးဆရာရဲ႕.....ကြၽန္ေတာ္အဆင္သင့္စာအုပ္ေတြထုတ္ထားတယ္"
"ကဲ.....ဒါဆိုဘယ္နားမရတာလဲဆရာ့ကိုေျပာ"
Yiboစာသင္ေနသည္မွာဆယ့္ငါးမိနစ္ခန့္ပင္ျဖစ္သြားၿပီ။
"ဆရာ......ကြၽန္ေတာ္ရသြားၿပီအိမ္ေရာက္မွျပန္ေလ့က်င့္လိုက္မယ္ဆရာသြားစရာရွိတယ္မလားသြားေလ"
"ဒါဆိုရသြားၿပီေနာ္.......မသိတာရွိဆရာ့လွမ္းေမးေပါ့ဒီမွာဆရာဖုန္းနံပါတ္....ေနာက္ေန႕အတန္းခ်ိန္မရွိလည္းလာေမးရတယ္"
"ဟုတ္ဆရာ.......ကြၽန္ေတာ္သြားေတာ့မယ္ေနာ္....အကိုယူဘင္းၿပီးၿပီသြားၾကမယ္"
"Bodi အိမ္တန္းျပန္မွာလား......အတန္းခ်ိန္ရွိေသးလား"
"အိမ္ပဲတန္းျပန္မယ္......စာေတြလုပ္ရအုံးမယ္"
"ဟုတ္ၿပီလာသြားမယ္.......ဆရာေရကြၽန္ေတာ့ကိုလည္းခြင့္ျပဳပါအုံး"
"ေအာ္....ဟုတ္ကဲ့ပါ"
...............................................
"က်န္းခ်န္..... ယြီပင္းကဘယ္ေက်ာင္းမွာအလုပ္လုပ္တာလဲ"
"သူကခ်န္ခ်င္collageမွာအလုပ္လုပ္ေနတာေလ........သူ႕အထူးျပဳကသမိုင္း"
"ဟုတ္လွခ်ည္လားကြ........အင္းေပါ့ေလငါတို႔ေက်ာင္းတက္တုံးကသမိုင္းခ်ိန္ဆိုသူက ကၿပီးေတာင္ေျဖနိုင္တဲ့သူဆိုေတာ့"
"အခုသူကဆရာႀကီးျဖစ္ေနၿပီေလ........xiaozhanရာငါတခါသူစာသင္တဲ့အခ်ိန္ေရာက္သြားလို႔သူ႕အခန္းဝင္ၿပီးထိုင္ေစာင့္တာအိပ္ေတာင္ေပ်ာ္တယ္"
"ဟုတ္လား....အဲ့ေလာက္ေတာင္အသင္ေကာင္းတယ္ေပါ့"
"ဆိုပါေတာ့ကြာ.......သူ႕အခ်ိန္ကိုကေလးေတြေတာ့ေတာ္ေတာ္စိတ္ဝင္စားတယ္ကြ......အကုန္လုံးအာ႐ုံစိုက္ေနၾကတာအသံတစ္စက္မွမထြက္ဘူး"
"ကေလးေတြ လိမ္မာတာလည္းမေျပာနဲ႕ေလကြာက်န္းခ်န္ရာ.....ယြီပင္းအေၾကာင္းလည္းမင္းသိရဲ႕သားနဲ႕သူစိတ္ဆိုးရင္သိပ္ေၾကာက္ဖို႔ေကာင္းတာကို"
"ေအး...အဲ့ဒါေၾကာင့္သူ႕အခ်ိန္ဆိုလူျပည့္တာျဖစ္မယ္"
Ring......ring...
"ေအးယြီပင္းေျပာ.........ေရာက္ေတာ့မယ္မီးပြိုင့္မိေနလို႔..ေအးေအးဒါပဲ"
"ဘာတဲ့လဲ"
"သူေက်ာင္းေရွ႕ကေစာင့္ေနမယ္တဲ့.."
"ဟင္ၿပီးသြားၿပီလားစာသင္တာက"
"ၿပီးသြားလို႔ေနမွာေပါ့ကြာ.......မင္းဘယ္သြားမလဲစဥ္းစားထားအုံးxiaozhan....ငါက ကားေမာင္းေနလို႔"
After 5min
"ယြီပင္း......."
"ယြီပင္း........"
"မေတြ႕တာၾကာၿပီ.......မင္းေတာင္ပိုေခ်ာလာတယ္ေနာ္"
"ဘယ္လိုလဲဆရာဝန္ႀကီးxiaozhan....အဆင္မွေျပရဲ႕လား"
"ေျပပါတယ္ကြာ......မင္းေရာအလုပ္ေတြအဆင္ေျပတယ္မလား"
"ေအးေျပပါတယ္....."
"ငါ့ကိုေတာ့အဖက္မလုပ္ဘူး"
"က်န္းခ်န္.....မင္းနဲ႕ငါကတစ္ပတ္တစ္ခါေလာက္ေတြ႕ေနရတာကို....xiaozhanနဲ႕ကမေတြ႕ရတာၾကာၿပီေလ"
"ထားပါေတာ့.......ကားေပၚတက္ၾကေလသြားမယ္"
"ေအး....သြားတာေပါ့ဘယ္သြားၾကမွာလဲ"
"ငါစဥ္းစားထားတယ္......သြားမယ္ေလငါတို႔သြားေနၾကေနရာကို"
"ေအးမသြားတာၾကာၿပီ.......သြားတာေပါ့marketအရင္ဝင္ၾကမယ္"
"သြားမယ္က်န္းခ်န္......အသြားေတာ့မင္းေမာင္းအျပန္ငါေမာင္းေပးမယ္....ယြီပင္းကဝယ္ရမွာေတြစဥ္းစားထားအုံး.....ေတာ္ၾကာေမ့က်န္ခဲ့မယ္"
"ေအးေအး "
...............................................
"ဟင္သား.......သားျပန္လာတာအေစာႀကီးပါလား"
"ဟုတ္အေမ....သားစာၾကည့္စရာရွိလို႔"
"ေအာ္.....စာေမးပြဲရွိလို႔လား."
"မဟုတ္ဖူး....သားစာေတြသိပ္မရေသးလို႔....အေပၚတက္ၿပီေနာ္"
"ေန႕လည္ထမင္းစားခ်ိန္ဆင္းလာခဲ့ေနာ္yibo.....စာေတြအရမ္းကုန္းလုပ္မေနနဲ႕အုံး"
"ဟုတ္အေမ"
"ယူဘင္းလည္းနားေတာ့ေလ....လိုရင္ေခၚလိုက္မယ္"
"ဟုတ္သူေဌးကေတာ္..........ေအာ္သူေဌးႀကီးျပန္လာၿပီလားခင္ဗ်"
"ေအးဒီေန႕အလုပ္ေစာေစာဆင္းလာတာေန႕ခင္းပိုင္းနားခ်င္လို႔......သားျပန္ေရာက္ေနၿပီလား"
"သားျပန္ေရာက္ေနၿပီအကို......စာေတြမရေသးလို႔ေစာေစာျပန္လာစာလုပ္တာတဲ့"
"ဟင္...စာေမးပြဲရွိလို႔လားယူဘင္း"
"မရွိပါဘူးသူေဌးႀကီး.......ဒီေန႕အတန္းထဲမွာသူ႕ထက္ေကာင္းေလးတေယာက္ကစာပိုေျဖနိုင္လို႔ထင္ပါတယ္"
"မိန္းမ......သားကိုတခ်က္ေတာ့အားရင္တက္ၾကည့္လိုက္ပါအုံး....စာေတြအရမ္းမလုပ္ခိုင္းနဲ႕အုံးေခါင္းမူးေနလိမ့္မယ္"
"ေန႕လည္က်ရင္တက္ၾကည့္လိုက္ပါမယ္....အကိုလည္းပင္ပန္းလာတာနားလိုက္ပါလား.....ကြၽန္မအေအးေဖ်ာ္ၿပီစာၾကည့္ခန္းလာပို႔ခိုင္းလိုက္မယ္"
"ေအး.......ယူဘင္းလည္းyiboေနာက္လိုက္ရတာပင္ပန္းေနေရာေပါ့မင္းလည္းနားအုံး....ထမင္းတခါတည္းငါတို႔နဲ႕လာစားေနာ္"
"ဟုတ္သူေဌးႀကီး"
........................................................
"Xiaozhan ငါတို႔အ႐ုပ္ေတြပါၿပီစာအုပ္ခဲတံပါၿပီမုန့္ေတြလည္းပါၿပီ.....ေက်ာင္းအုပ္ႀကီးအတြက္လည္းမုန့္ပါၿပီဘာလိုေသးလဲ"
"စုံၿပီလို႔ငါလည္းထင္တာပဲ........က်န္းခ်န္ဘာလိုေသးလဲ"
"မလိုေလာက္ပါဘူး........သြားရေအာင္ေတာ္ၾကာျပန္ေရာက္တာေနာက္က်ေနလိမ့္မယ္"
"ေအး....သြားမယ္"
ကားေလးကၿမိဳ႕စပ္ကမိဘမဲ့ကေလးေဂဟါေလးဆီသို႔
A/N သာသာသိပ္ေနမေကာင္းလို႔တိုသြားပါတယ္ေနာ္။ၿပီးေတာ့မနက္ျဖန္ကစၿပီးေနာက္၅ရက္ခရီးသြားစရာရွိလို႔ ၅ရက္updateမလုပ္နိုင္ပါဘူးေနာ္။ေနာက္အပတ္ၾကာသပေတးေန႕updateျပန္တင္ေပးပါမယ္။Love you all my readers❤
YOU ARE READING
သူဌေးသားလေးရဲ့Doctorကိုကို (Complete)
RomanceYizhanကိုbromanceအနေနဲ့ရေးမှာပါ။Sweetလည်းsweetပါမယ်။Dramaလည်းချိုးပါမယ်။(Both Unicode and Zawgyi)