~ Uwaga zawiera sceny nieodpowiednie dla młodego pokolenia ( Które pewnie i tak to przeczyta xD )
Zamówienie od Venusisko mam nadzieję, że się spodoba :3
Panowała wojna. Wojska niemieckie wraz z Armią Czerwoną zdobyły Polskę. Biedy kraj bronił się dzielnie, lecz ostatecznie odniósł klęskę i trafił do niewoli. Po tym zdarzeniu ZSRR mógł zauważyć, że jego sojusznik jest dziwnie nerwowy. Nie oznacza to, że wcześniej nie był wściekły o byle gówno. Teraz było to o wiele bardziej widoczne. Soviet z pewnością zapytałby się Rzeszy o co chodzi, lecz wiedział, że otrzyma tą samą odpowiedź co zwykle "Nic się nie dzieje. Daj mi spokój. Idź do swojej wódki" Bolszewik miał dość i nie widziało mu się słuchanie poraz kolejny jak to wódz Niemiecki obraża jego osobę. Po tym, jak podzielili między siebie ziemie polskie, ZSRR wrócił do siebie. Rzesza natomiast zrobił to, co planował od dłuższego czasu.
Zakochał się on w (Imię), dziewczynie, która w ogóle nie zwracała uwagi na niego. Była taka sama jak wiele innych osób, lecz dla Nazisty była wyjątkowa. Pragnął jej jedynie dla siebie. (Imię) nie wyróżniała się czymś szczególnym spoza grona społecznego. Dlaczego więc Führer wybrał akurat ją? To pozostanie wiadome jedynie jemu. Przyglądał jej się już od jakiegoś czasu, wiedział więc co robi każdego dnia. Dziś miała udać się na spacer jak każdego wieczora do parku. Rzesza zadbał o to, aby nikt nie przeszkodził mu a planach. Gdy tylko dziewczyna pojawiła się w parku, on rzucił się na nią i ogłuszył. Dziewczyna zemdlała, a on bez większych problemów zabrał ją do swojego tajnego mieszkania. Chciał, aby nikt mu nie przeszkadzał. Byłby wtedy sprzedać kulkę w głowę takiej osobie. Gdy dotarł do mieszkania otworzył drzwi i położył dziewczynę w rogu. Związał jej ręce oraz nogi, a usta zakleił taśmą. Zostawił ją samą na chwilę idąc do kuchni. Zjadł coś na szybko. W tym samym czasie (Imię) obudziła się i zaczęła panicznie rozglądać. Strach opanował całe jej ciało. Nie wiedziała gdzie jest, ani co się stało.
- Widzę, że już się obudziłaś. - usłyszała głos dochodzący z prawej strony. Spojrzała w tamtym kierunku i zamarła widząc Nazistę. Mężczyzna stał z kubkiem w ręku i spoglądał na nią z uśmiechem. Dziewczyna starała się cokolwiek powiedzieć, lecz taśma uniemożliwiła jej to. Zaczęła się szarpać, chcąc uwolnić skrępowane ręce i nogi.
- Nawet nie masz co próbować. - zaśmiał się Führer. Odstawił kubek na stół i zbliżył się do (Imię). Podniósł ją i ruszył w kierunku jakiegoś pomieszczenia. Dziewczyna szarpała się, lecz uścisk Nazisty był zbyt silny.
- Scheiße! - warknął. - Przestań się tak szarpać! - powiedział zdenerwowany. Jednak dziewczyna nie przestała. Bała się o swoje życie. W końcu porwał ją sam wódz Niemiec. Znany z bezlitosnego mordowania ludzi. Rzesza wszedł z nią do pokoju i rzucił ją na łóżko. Zamknął drzwi na klucz tak, aby odciąć jej drogę ucieczki, gdyby jakimś cudem się uwolniła. Podszedł do łóżka, na którym leżała (Imię). Dziewczyna panicznie wycofała się w głąb łoża. Rzesz uśmiechnął się.
- Czyżbyś się bała? - spytał odsłaniając swoje ostre kły. Pociągnął kobietę za nogi i położył dłonie po obu jej stronach. Jedną ręką odkleił taśmę z ust kobiety.
- Proszę nie krzywdź mnie. - powiedziała, a z jej oczu zaczęły spływać łzy.
- Ciii~ Spokojnie, jeśli będziesz grzeczna to nic ci się nie stanie. - powiedział z uśmiechem. Dziewczyna patrzyła na niego wystraszona. Rzesza pogłaskał ją po policzku jedną ręką na co ona spięła się. Nazista zaśmiał się cicho.
- C-co chcesz zrobić?! - spytała przerażona. Führer nie odpowiedział. Jedynie wpił się w jej usta. Mógł skosztować jej delikatnych warg, a ona nie mogła mu w tym przeszkodzić prze związane ręce oraz nogi. Dziewczynę mocno zaskoczył ten pocałunek. Nie odwzajemniła go jednak przez strach. Rzesza nie był zadowolony z tego faktu. Chciał, aby ta chwila była niezapomniana. Oderwał się od jej ust i spojrzał na nią. Widział, jak coraz większa ilość łez spływa z jej przerażonych oczu. Położył rękę na jej policzek. Czuł jak dziewczyna drży.
CZYTASZ
Countryhumans ~ One Shoty - Zakończone
Short StoryPo prostu One Shoty z Countryhumans Nowe książki już na profilu