"Nowa" 🇨🇿 x Reader

1K 40 35
                                    

Zamówienie od Dealer_Amolu_Rena

~~~

Kolejny nudny dzień nastał dla Czech. Siedział on obecnie przed szkołą ze swoją siostrą Słowacją. Rozmawiał z nią i przy okazji palił, by przygotować się na pełen stresu dzień.

- Ej Czechy? - zaczęła po pewnym czasie Słowacja.

- Co tam? - spytał patrząc na siostrę.

- Wiesz, że dziś ma dojść do naszej szkoły nowa osoba?

- Pierwsze słyszę. - odparł obojętnie chłopak. Rozmawiali jeszcze przez chwilę. Następnie zadzwonił dzwonek. Udali się do klasy, a gdy przyszła nauczycielka i otworzyła drzwi, usiedli na swoich miejscach w ławkach. Czechy spoglądał beznamiętnie w okno. Nagle nauczycielka głośno chrząknęła. Wszyscy uczniowie zwrócili na nią swoją uwagę. Dopiero teraz Czechy zauważył, że obok kobiety stoi nowa uczennica. Słowacja przyglądała jej się z zaciekawieniem.

- To jest nasza nowa uczennica (Imię). Proszę abyście przyjęli ją miło i traktowali jak koleżankę. - po tych słowach, nowa dziewczyna rozejrzała się po klasie trochę niepewnie. Nagle jej spojrzenie zatrzymało się na Czechach, który także się jej przyglądał. Nagle (Imię) uśmiechnęła się do niego, a serce Czech jakby na chwilę stanęło. Jednak szybko się ogarnął i odwzajemnił uśmiech. Po chwili nauczycielka kazała nowej uczennicy usiąść na wolnym miejscu. Obecnie jedyne wolne miejsce było obok Niemiec. Czechy uśmiechnął się. Dobrze, że przyjaźni się z Germanem. Będzie mógł go wypytać o tą nową. Po lekcjach Czechy podszedł do Niemiec.

- Ahoj Německo. (Cześć Niemcy)

- Hallo Tschechische Republik.

- Co tam u ciebie?

- Po staremu. - odparł Niemcy z uśmiechem.

- No to dobrze. Słuchaj ta nowa siadła koło ciebie.

- No tak. Co w związku z tym?

- Co zdarzyłeś u niej zauważyć?

- W jakim sensie?

- No zachowanie i tak dalej.

- Czemu cię to tak zainteresowało? Zakochałeś się czy jak? - odparł rozbawiony Niemiec.  Czechy przewrócił oczami.

- Gdzie tam. Po prostu jestem ciekaw.

- Gut. Z tego co zdążyłem zaobserwować, jest cicha i spokojna. Uważnie słuchała słów nauczycieli. Jest też bardzo miła.

- Děkuju.

- Bitte. W sumie dużo nie pomogłem. - odparł rozbawiony Niemiec.

- Ale i tak dzięki.

- Spoko. No to ja lecę. Do jutra.

- Do jutra Niemcy. - odparł Czechy i rozstał się z przyjacielem. Po chwili zauważył jak (Imię) wychodzi ze szkoły. Postanowił do niej podejść i zagadać.

- Ahoj (imię).

- Ahoj. - odparła wesoło dziewczyna.  Chłopak uśmiechnął się.

- Jestem Czechy.

- Miło mi. Raczej nie muszę się przedstawiać. - odparła rozbawiona. Czech uśmiechnął się wesoło.

- Cała przyjemność po mojej stronie i nie, nie musisz. - odparł, a dziewczyna uśmiechnęła się przyjaźnie.

- Jak tam ci się szkoła podoba?

- Jest naprawdę cudowna. Dziękuję, że pytasz.

- Drobiazg. Wiesz jakbyś miała jakiś problem lub kłopoty to śmiało daj znać. Chętnie pomogę.

Countryhumans ~ One Shoty - ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz