Zamówienie od Lady_roxy1119
~~~
Niemcy jak zawsze wracał późno do domu. Coraz częściej zostawał po godzinach, a jego ukochaną bardzo to denerwowało. Rzadko mieli chwilę dla siebie, ponieważ Niemcy odrazu gdy wracał, padał na łóżko zmęczony. Dziewczyna zaczęła się martwić o jego zdrowie, ale także o ich związek. Brak wspólnych chwil, naprawdę ją bolał. Ale zbliżał się weekend. Może ten spędzą razem? Dodatkowo zależało jej na tym, aby poważnie porozmawiać z ukochanym. Jakiś czas temu dowiedziała się, że jest w ciąży. Nie wiedziała, jak ma o tym powiedzieć ukochanemu, więc milczała. Jednak zbliżający się weekend miał być inny. Miał być szansą na rozpoczęcie nowego rozdziału w ich życiu. Mimo to (imię) cholernie się bała. Co jeśli Niemcy nie będzie na to gotowy? Co jeśli ją zostawi? Oczywiście (Imię) wiedziała, że Niemcy jest odpowiedzialnym mężczyzną. Jednak mimo to wszelkie obawy objęły kontrolę nad jej myślami.
~Piątek~
Dziewczyna wstała z samego rana, aby przygotować Niemcom śniadanie. Wiedziała, że gdy ten się budzi nie ma czasu na nic, dlatego postanowiła mu pomóc. Gdy kanapki i kawa były gotowe do kuchni wszedł jej partner.
- Co się stało, że nie śpisz kochanie? - spytał podchodząc do niej.
- Postanowiłam zrobić ci śniadanie. Wiem, że ciągle z niego rezygnujesz, ponieważ nie masz czasu, ale zależy mi na twoim zdrowiu. - odparła kobieta. Niemiec uśmiechnął się i pocałował ją w policzek. Ręce ułożył na biodrach ukochanej. (Imię) uwielbiała gdy tak robił. Dzięki temu czuła jak blisko siebie są. Jednak tą niesamowitą chwilę przerwał dzwonek telefonu. Niemcy niechętnie odebrał go i przyłożył do ucha. (Imię) nie musiała słuchać rozmowy. Odrazu wiedziała o co chodzi. Gdy Niemcy się rozłączył spojrzała na niego z założonymi na piersiach rękami.
- Znowu praca, prawda? - odparła. Niemcy przytaknął. Już chciał zacząć się tłumaczyć, lecz ukochana przeszkodziła mu. - Nie chce słyszeć o pracy w weekend. Mieliśmy spędzić go razem. - odparłam.
- Tak, wiem kochanie. Niestety potrzebują mnie w pracy.
- Ja też cię potrzebuję. - powiedziała. Niemcy przez chwilę milczał, a następnie podszedł do (Imię) i kciukiem uniósł jej podbródek, aby patrzyła w jego oczy.
- Wiem skarbie. Postaram się z nimi dziś to omówić.
- Chcę z tobą poważnie porozmawiać. - odparła.
- O czym kochanie?
- To bardzo ważne, ale chcę porozmawiać dopiero w weekend. Proszę, zostać choć ten ze mną.
- Dobrze. - odparł całując ją w czoło.
- Wezmę wolne w razie potrzeby. Jesteś dla mnie najważniejsza. - powiedział z uśmiechem. (Imię) uśmiechnęła się i po chwili pocałowała krótko ukochanego w usta. Następnie spakowała mu śniadanie do pracy. Niemcy w tym czasie zaczął się przygotowywać do pracy. Po wyjściu Germana, (Imię) zaczęła się zastanawiać w jaki sposób ma powiedzieć ukochanemu o ciąży.
~Sobota wieczór~
Niemcy ciągle był w pracy. Niestety musiał do niej pójść, ale obiecał, że wróci wieczorem i wtedy porozmawiają. Dziewczyna starała się nie denerwować. Wiedziała, że może to zaszkodzić małej fasolce, którą nosi pod sercem. Gdy wybiła dziesiąta dziewczyna miała dość. Wstała z kanapy i skierowała się do sypialni. W tym samym czasie drzwi wejściowe się otworzyły. (imię) stanęła i spojrzała karcąco na ukochanego. Niemcy westchnął.
CZYTASZ
Countryhumans ~ One Shoty - Zakończone
Short StoryPo prostu One Shoty z Countryhumans Nowe książki już na profilu