Zamówienie od Cia_Stki
~~~
Dziś nastał dzień, w którym to Norwegia postanowił poddać się wielkiemu ryzyku. Od jakiegoś czasu darzy swoją przyjaciółkę silniejszym niż przyjaźń uczuciem. Jednak ciągle się boi, że ta nie odwzajemni jego uczuć. Chłopak nie boi się tak bardzo odrzucenia jak utraty jej przyjaźni. Zależy mu na niej i jest w stanie pogodzić się z tym, że nie mogą być razem, ale dzięki przyjaźni będą mogli spędzać razem czas, prawda? Jednak dziś za namową brata postanowił zaryzykować. Umówił się z (Imię) w kawiarence. Zawsze spędzali tam czas po szkole. Rozmawiali i śmiało się. Piękne czasy i wspomnienia. Zbliżała się wyczekiwana przez chłopaka godzina. Wyszedł on z domu i zabrał ze sobą bukiet kwiatków, który kupił specjalnie dla dziewczyny. Wiedział jak bardzo lubi ona te gatunki. Wsiadł w samochód i pojechał do centrum miasta. Zaparkował na parkingu, niedaleko kawiarni. Specjalnie ubrał dziś koszule i w miarę eleganckie spodnie. Wolał raczej luźniejszy styl, ale okazja wymagała odpowiedniego stroju. Chciał pokazać, że jest zdecydowany co do swojego postanowienia i traktuje je poważnie. Idąc ku kawiarence spotkał po drodze Estonię.
- Tere, Norra! - przywitał się wesoło chłopak.
- Hei Estland! - odparł Norwegia.
- Łał, niesamowity bukiet. - zauważył. Norwegia podrapał się po karku.
- Dziękuję... Jest dla dziewczyny..
- Prawdziwa z niej szczęściara. - odparł z uśmiechem Estonia.
- Myślisz? Dalej się boje, że jej nie przypadnie do gustu..
- A o jaką dziewczynę dokładnie chodzi?
- (Imię)...
- W takim razie jestem przekonany, że jej się spodoba. Nie masz o co martwić.
- Nie jestem tego pewny...
- Przecież się przyjaźnicie. - zauważył niższy.
- Tak, właśnie dlatego się boje... Chcę spytać, czy nie zostałaby moja dziewczyną, lecz jeśli odmówi to nasza przyjaźń może być zagrożona. - odparł nieco zdenerwowany Norwegia. Estonia uśmiechnął się.
- Nie panikuj. Jestem pewny, że wszystko pójdzie dobrze. - Esti położył dłoń na ramieniu Norwegia, aby podnieść go na duchu. Wyższy spojrzał na niego z wdzięcznością.
- Dziękuję ci. - odparł.
- Nie masz za co dziękować. Teraz śpiesz się i nie bój się. Powiedz jej co czujesz, a może rozpoczniesz tym coś wspanialszego między wami.
- Masz rację. - odparł Norwegia. Narodziła się w nim nowa determinacja dzięki słowom Estończyka. Pożegnali się i każdy ruszył w swoim kierunku. Gdy Norwegia wszedł do kawiarenki usiadł w ich ulubionym miejscu. Był ciekaw, czy (Imię) będzie je pamiętać. Po około pięciu minutach na miejscu znalazła się także (Imię). Widząc Norwegię uśmiechnęła się do niego i usiadła przy stoliku.
- Hejka. - przywitała się wesoło.
- Hei. - odparł Norwegia. Po chwili zaczęli rozmowę. Mijała ona im naprawdę miło, przez co Norwegia prawie zapomniał, co było celem ich spotkania. W końcu po tym jak wypili już swoje herbaty chłopak wstał. Czuł się niepewnie, ponieważ zaczął wątpić w to, czy wybrał dobre miejsce na wyznanie. Tyle ludzi w koło... Westchnął. Koniec uciekania. Musi to w końcu zrobić. Wstał i podszedł do (Imię) z kwiatami, które wcześniej położył obok siebie tak, że dziewczyna nawet ich nie zauważyła. Spojrzała zaskoczona na swojego przyjaciela, który ciągle się nieco wahał.
- (Imię). - zaczął spokojnie Norwegia. - Jesteś mi naprawdę bardzo bliska. Uwielbiam spędzać z tobą czas i wiem, że to niespodziewane... Jesteś naprawdę wyjątkowa i chciałbym cię spytać... Czy zechciałabyś, aby nasza przyjaźń stała się czymś silniejszym ? - spytał. Szok i niedowierzanie opanowało drobne ciało (Imię). Norwegia z sekundy na sekundę tracił swoją pewność. Po chwili do oczu dziewczyny naleciały łzy. Ujęła ona kwiaty w swoje dłonie i przyjrzała się bukietowi. Wszystkie jej ulubione kwiaty w jednej wiązance. To naprawdę niesamowite, że Norwegia o tym pamiętał. Dziewczyna położyła kwiaty obok, a następnie rzuciła się na szyję przyjacielowi.
- Kocham cię! - zawołała wzruszona. Chłopak przytulił ją do siebie, a po kawiarence rozniosły się oklaski. Chłopak jednak ignorował to, liczyli się tylko oni. Tulił swoją ukochaną do swojej klatki. Po chwili oboje odsunęli się od siebie aby spojrzeć w swoje oczy. Norwegia pocałował (Imię) w czółko, a tak zarumieniła się.
- Też cię kocham. - odparł z uśmiechem.
~~~~
Kolejne zamówienie wykonane UwU ❤️
Do zobaczenia misie ❤️
~~ Bakuś 🐾🐺
CZYTASZ
Countryhumans ~ One Shoty - Zakończone
Short StoryPo prostu One Shoty z Countryhumans Nowe książki już na profilu