Hikayeye başlıyoruz.Bu bölümden itibaren 1 sene öncesini anlatacağım.Çünkü herşey 1 sene önce başladı.Yavaş yavaş bugüne gelicez.
1 sene önce
2 senedir barda çalışıyordu Barlas.Hayatını böyle kazanıyordu.Üniversite son sınıftaydı.Gündüz okula gidiyor,gece barda şarkı söylüyordu.Canlı müzik yapıyordu.Genç kızların gözdesi Barlas...Bütün kızlar ona aşık.Ama hiçbiri onun umurunda değil.Kesinlikle kibirli değil.Sadece zamanında çok sağlam bi darbe yemiş ve aşka küsmüştü.O darbeden sonra kimseye inanmamaya karar vermiş ve sadece tek gecelik ilişkiler yaşamıştı.Hal böyle olunca da acımasız,insanların duygularını önemsemeyen birine dönüşmüştü.Bu kesinlikle onun suçu değildi.O böyle olmayı istememişti ki!O sadece sevdiği kişiyle mutlu olmak istiyordu.Ama mutlu olmak istediği kişinin gözünün paradan başka bişey görmediğini çok geç anlamıştı.Barlas biseksueldi ve bir erkeği sevmişti.Onunla yaklaşık 5 ay çıkmışlar ve sevmişlerdi birbirlerini.Ama Barlas'ın sevgilisi yani Erdi parayı daha çok seviyordu ve oda biseksüel olmasına rağmen zengin bir kızla evlendi ve Amerikaya yerleşti.Bunu kısa bir veda mektubuyla öğrenmişti Barlas.Karşısına çıkıp,'Ben evleniyorum.' diyecek cesareti bulamamıştı Erdi.Barlas için bir yıkım olmuştu bu ve toparlanması ilişkisinin süresinden bile uzun sürmüştü.Hala arada sırada aklına Erdi gelse de eskisi gibi canı yanmıyordu artık.
Yine bir akşam sahneye çıkmak için hazırlanırken kulise Mahir girdi.Zamanında Mahir Barlasa maddi olarak çok yardımda bulunmuştu ve Barlas borcunu ödüyordu yavaş yavaş.Sadece bir miktar kalmıştı.Ama Mahir,Barlas'a bu gece başka birşey için gelmişti.Bu bir iş teklifiydi.Para almayacak hatta üstüne fazlasıyla para verecekti.Tabii önce Barlas'ın kabul etmesi gerekiyordu.
İyi okumalar 🌿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRALIK AŞIK (B×B)
Roman d'amourEşcinsel içerik. Homofobiksen uzak dur! Kapak Tasarım; @MineLafc 💕 03.02.2020-15.04.2020 #gayaşk etiketiyle 8. sırada.