FİNAL 🌿

2.3K 118 99
                                    

Barlas
Arafla sahile gelmiştik bile.Arabadan inip büyük kayaların olduğu yere gidip kayalıklara oturduk.Hava ne çok sıcaktı nede çok soğuk.Ilık bir havaydı.Hava bu kadar güzel olmasına rağmen çok fazla insan yoktu sahilde.Bizde kayalıkların dibine inmiş oturuyorduk.Kayalık dibinde elini tutsam da kimse görmüyordu.Elele oturmuş denizi seyrediyorduk.Bi süre daha denizi izledikten sonra sahilde turladık.Sahil kenarında semaverde çay yapanlar vardı ve bu havada çay güzel olabilirdi.Araf bize çay almaya gittiğinde bende telefona baktım.Onur mesaj atmıştı.

Onur:Kardeşim ben yüzükleri aldım ama sana nasıl vericem?

Barlas:Biz sahildeyiz.Sende oraya gel.Tesadüf gibi yaparız.O sırada gizlice verirsin.

Onur:Tamam kardeşim geliyorum.

Onurun son mesajına cevap veremeden Araf geldi elinde iki çayla.Bi banka oturduk çaylarımızı içmeye başladık.Gün batmak üzereydi ve biz saatlerce gezmiştik.Araf nedense bu akşam çok sessizdi.Dayanamadım ve sordum.
"Araf iyi misin?" diye sordum.Bana baktı gülümsedi ve cevap verdi."İyiyim sevgilim.Ne oldu ki?"diye sordu.

"Bisey yokta çok sessizsin bu akşam."

"Ah yok.Sadece bisey düşünüyordum da.Ondan."

"Hmm.Ne düşünüyordun bakalım?" dememle sanki beni kırk yıl görmemiş gibi bağıran Onurun sesini duydum."Vaaay kardeşim.Bu ne tesadüf?"dedi.Baktığımda sırıtıyordu."Oo kardeşim.Büyük tesadüf cidden."dedim gülümseyerek.Araflada selamlaştıktan sonra yanındaki çocuğu tanıttı."Bu benim kuzenim Can.Akşam gezmesine çıktık.Canımız çok sıkılıyordu da."dedi.Bizde kısaca çocukla tanıştık.Bi süre daha kısa muhabbetten sonra onlar yanımızdan ayrılmaya karar verdiler."Kardeşim biz artık gidelim.Sonra yine görüşürüz."deyip sarıldı ve o sırada ceketimin cebine bıraktı kutuyu."Görüşürüz kardeşim."deyip sarılmasına karşılık verdim.Onlar gittikten sonra cebimi yokladım kutu ordaydı.Araf daha sakin bi yere gitmek istediğini söyledi ve arabaya doğru gittik.

Geldiğimiz yer bi kumsaldı ve kimse yoktu.Sanki ikimize özel bi yer gibiydi.Arabadan indikten sonra Araf yanıma geldi."Sen şöyle git ben şimdi geliyorum."deyip yanağıma öpücük kondurdu.Bende ileri doğru yürüdüm ve denize yaklaştım.Gözlerimi kapattım ve denizi dinlemeye başladım.Gözlerim kapalı şekilde denizi dinlerken Araf'ın elimi tutmasıyla gözlerim hemen onu buldu."Çok güzel bi yer değil mi?"diye sordu."Senin olduğun her yer cennet gibi benim için."diye cevap verdim.Gözleri parlayarak gülümsedi.Dudaktan bir öpücük bahşetti bana.Sonra elindeki fuları göstererek konuştu."Gözlerini kapatmama izin verir misin?Sadece birkaç dakika."dedi."Tamam."dedim ve gözlerimi bağladı.Elimden tutup yürümem için bana yardımcı oldu."Şimdi dur ve yere otur bakalım sevgilim."dedi.Bende yere oturdum.Ama hala gözlerim kapalıydı."Sevgilim,gözlerimi ne zaman açacağım?"diye sordum."Ben açacağım birazdan aşkım.Bekle."dedi.Biraz biseyler yaptıktan sonra gözlerimdeki fuları yavaşça çözdü.Gözlerimi araladığımda şaşkınlıktan ağzım açılmıştı."A-Araf bu ne?"dedim."Sürpriz sevgilim."deyip dudaklarıma öpücük kondurdu."Beğendin mi?"dedi."Beğenmek az kalır.Bayıldım."dedim.Yere bir örtü sermiş,yerde mumlar,bir şişe şarap ve iki kadeh vardı.Kenarda bir müzik çalar vardı ve slow şarkılar çalıyordu.Bunların yanında harika bir deniz manzarası ve günbatımı.

Bunların yanında harika bir deniz manzarası ve günbatımı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KİRALIK AŞIK (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin