Mahirin kulise girdiğini görünce Barlas gerilmişti.Borcu vardı ve henüz üstünde o kadar para yoktu.Kırklı yaşlarda olan adam yanına geldi."Abi hoşgeldin."dedi Barlas.Bu adamdan hoşlanmıyordu ama onunla ister istemez muhatap oluyordu."Hosbuldum Barlas'ım.Nasılsın?"diye cevap verdi Mahir.
"İyiyim abi sen?""İyiyim iyi.Seni sahneye çıkmadan yakalamam iyi oldu.Konuşmamız gereken bi mevzu var." demesiyle Barlas gerildiğini hissetti ve merakla aklındaki soruyu sordu Mahire.
"Ne konuşacağız abi hayırdır?"
"Valla hayır mı şer mi ona senle konuşunca karar vereceğiz artık."dedi ve aklına yeni gelmiş gibi tekrar konuştu."Bu arada sen biseksueldin değil mi?" diye sordu Barlas'a.Barlas'ın şaşkın ve bisey anlamayan bakışlarını farkedince devam etti konuşmaya."Yani iki cinsede ilgin var?" diye tekrar sordu.Barlas yeni algılamış olacakki cevap verebildi."E-evet ama neden sordun ki?" dedi merakla.Mahir tam konuşmaya başlayacağı sırada Barlasa sırasının geldiğini söylediler ve içeri gitmek zorundaydı."Sen çık şarkını söyle.Ben barda biseyler içeceğim.İşin bitince gelirsin yanıma.Bekliyorum koçum." dedi Barlas'ın omuzuna vurdu ve odadan çıktı.Arkasında meraklı bi Barlas bırakmıştı...
Sizce Mahir ne diyecek Barlas'a?
Çok kısa ama şimdilik böyle olacak.
İyi okumalar 🌿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRALIK AŞIK (B×B)
RomanceEşcinsel içerik. Homofobiksen uzak dur! Kapak Tasarım; @MineLafc 💕 03.02.2020-15.04.2020 #gayaşk etiketiyle 8. sırada.