Sabah uyandığımda saat 9 olmuştu.Aklıma gelen şeyle yataktan fırlayıp duşa girdim.Bugün büyük görüşme vardı.Hemde iki saat sonraydı.Şimdiden hazirlansam anca yetişirdim.Ayrıca şirketi de bilmiyordum.Ilk kez gidecektim.Saat 10 gibi hazırdım.Her zaman şık giyinmeye dikkat ederim.Bugünde oldukça şık olmaya çalıştım.Beyaz dar kesim bir gömlek,siyah dar paça pantolon,siyah beyazlı spor ayakkabısı giydim.Üstüme de yine dar kesim bir ceket giyip çıktım evden.Çok resmi olmamaya dikkat etmiştim.Yolda caddeye doğru yürürken yoldan bir taksi çevirdim.Adama karttaki adresi söyledim ve arkama yaslandım.Oldukça gergindim.Bu işi nasıl yapacaktım?Keşke kalkışmasaydım hiç diye söyleniyordum içimden.Başından pişman olmuştum.Ama iş işten geçmişti artık.
Taksicinin durmasıyla geldiğimizi anladım.Parayı verip indim arabadan.Baya yüksek bir binaydı.Iceri girdim ve güvenlikten geçtim.Danışmaya doğru gidip odayı sordum.10. kata cikmam gerekiyordu.Asansörle 10. kata geldiğimde gördüğüm ilk sekretere sordum.Telefonla aradı ve beni beklediğini söyleyince odasına girdim sonunda.Bu kadar uğraşının sonunda adamın yanına girebildiğim için mutlu olmuştum.
"Merhaba Levent Bey.Ben Barlas.Mahir abinin..."dedim ama daha ben cümlemi bitiremeden sözümü kesti.
"Biliyorum Barlas.Hoşgeldin.Şöyle otur lütfen."diyerek masasının önündeki koltuklardan birini gösterdi.Biraz gergindim hala."Bisey içer misin?"diye sorunca şekerli bir kahve istedim.Iki kahve istedi sekreterden ve konuşmaya başladı."Bak Barlas.Mahir sana anlatmıştır.Ne yapacağını biliyorsun değil mi?" diye sorduğu sırada kahveler geldi.Sekreter çıkınca konuşmaya devam ettik.
"Biliyorum efendim.Mahir abi anlattı."dedim.
"Biseksüelmişsin sanırım?"
"Evet."
"Oğlum eşcinsel.Bak Barlas seninle oldukça açık konuşacağım.Oğlum benim kıymetlim.Ondan başka kimsem yok.Onun mutluluğu için yapmayacağım şey yok.Pisliğin biri oğlumu çok üzdü.Zaten annesini kaybedince çok üzülmüştü.Bide üstüne bu olay olunca oğlum iyice içine kapandı.Senden istediğim oğlumu mutlu etmen.Sana istediğin parayı veririm.Yeterki oğlum mutlu olsun.Yüzü gülsün istiyorum." adam gerçekten iyi biriydi.Oğluna değer verdiği çok açıktı.Ben bu adamla oğlunun mutluluğu üzerine pazarlık mı yapacaktım.Şu saatten sonra bırak adamdan para almayı,Mahir abiye ödediği borcumu bile ödemeyi kafama koymuştum.
"Efendim açıkça söylemek gerekirse ben sizden para istemiyorum.Yani başta öyle anlaşmış olabilirsiniz Mahir abiyle ama ben para istemiyorum."dedim ve Levent beyin şaşkın bakışlarıyla karşılaştım."Bakın,başında kabul ettim,evet.Cazip geldi yalan değil.Ama şöyle bir düşününce bu işi para karşılığı yapmak istemediğimi farkettim.Yani benim görevimin karşılığı oğlunuzun mutluluğu olur ancak.Bir insanı mutlu etmiş olacağım.Daha ne isterim ki?"dedim gülümseyerek.Levent beyde bana gülümseyerek bakıyordu.
"Mahir gerçekten de aldığı paranın hakkını vermiş oldu."dedi ve benim aklıma Mahir abiye ödediği para geldi.
"Bu arada Mahir abiye benim borcumu ödemişsiniz.Onu size ödeyeceğim."dedim.
"Hayır delikanlı.Hiç gerek yok.Para istemiyorum senden.Oğlum mut..."derken sözünü kestim.
"Hayır efendim.Ödeyeceğim."dedim ve tekrar gülümseyerek kafasını salladı.Sonra birden ciddileşti aklına bisey gelmiş gibi.
"Şimdi asıl meseleye gelelim.Oğlumla nasıl tanışacaksınız?Varmı bi planın?"dedi.Harbiden bunu hiç düşünmemiştim ben.
Nasıl tanışacaktık biz bu çocukla?Olaylar nasıl gelişecekti?En önemlisi,peki şimdi ne olacaktı ki?
Daha yazacaktım ama yazsaydım bitmezdi o yüzden burda kesmek zorunda kaldım.
Yeni bölüm en kısa zamanda gelicek.
İyi okumalar 🌿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRALIK AŞIK (B×B)
Roman d'amourEşcinsel içerik. Homofobiksen uzak dur! Kapak Tasarım; @MineLafc 💕 03.02.2020-15.04.2020 #gayaşk etiketiyle 8. sırada.