Ikimizde masaya gelen kişiye bakmak için kaldırdık başımızı.Gördüğüm şeyin rüya olmasını diledim.Saniyeler içinde o kadar çok şey düşünmüştüm ki beynim duracaktı.Nutkum tutulmuş,nefes bile aldığımı hissetmiyordum.O kadar şaşırmış ve afallamıştım ki bisey yapamıyordum.Bunlar saniyeler içinde gerçekleşirken dudaklarımdan sadece tek kelime dökülmüştü.
"T-Tekin!"
Barlas
Karşımızda Araf'a ihanet eden adam duruyordu.Adam mı dedim?Adam bile değil o."Evet sevgilim,benim."demesiyle kendime geldim.Hücrelerime kadar beni esir alan öfkeyle ayağa kalkmış kafa atmıştım.Benden bu hamleyi beklemediği için yere düşmüştü.Üstüne çıkıp hem bağırıp hem yumrukluyordum.Kendimden öyle geçmiştim ki onu döverken en son hatırladığım şey Araf'ın beni Tekin'in üstünden çekmesiydi.Araf beni zorla bardan çıkarırken bağırıyordum hâlâ."Barlas!Barlas kendine gel artık."diye bağırdı kendime gelmem için."Kendime mi geleyim?Ne diyorsun Araf?Herif gelmiş benim sevgilime,sevgilim diyor.Ben nasıl sakin durabilirim?"dedim."Barlas,o artık umurumda değil.Seni seviyorum ben."dedi.Gözlerine baktığımda bana olan aşkını zaten görüyordum.Tekin'i yumrukladigim elimi tuttu.Elimin üstü kızarmıştı vurduğum için.Öpücükler kondurdu minik minik.İcim eriyordu onun bu hareketine.Barın önündeki kaldırımda oturuyorduk öylece."Elin kızarmış.Acıyor mu?"diye sordu tatlı sesiyle.Gülümsedim."Sen öpünce geçti."dedim.O da masum bi gülümseme sundu bana.Sonra ağzı burnu yer değiştirmiş şekilde o it çıktı kapıdan.Anında Araf'ın ellerini ellerimde hissetmiştim.O çok soğukkanlıydı fakat ben duramiyordum.Öldüresiye dövmek istiyordum herifi."Seninle sonra görüşeceğiz.Bu yaptığının hesabını vereceksin."dedi şerefsiz.Bide tehdit ediyordu.Ben daha ağzımı açacakken Araf benden önce davrandı."Defol git Tekin belanı arama.Ben senin sevgilin değilim.Sen beni aldattığın gün bittin benim için.Ben Barlas'ı seviyorum.Sana karşı hicbir duygu yok içimde.Nefret bile."dedi.Alnından öpesim gelmişti aşkımı."Sevgilimi duydun.Siktir git."dedim.Ters ters bakarak gitti.Ama bu işin burda bitmeyeceğini biliyordum.Araf
Tekin olayından sonra canımız adamakıllı sıkılmıştı.Barın dışında da Tekinle atıştıktan sonra Barlas'ı kolundan çekerek arabama yönlendirdim.Arabaya bindik.Ben direksiyona geçmiştim."Evet sevgilim.Gitmek istediğin bir yer var mı?Nereye gidelim?"diye sordum gülümseyerek.Geçmişten gelen bir şerefsiz için keyfimizi kaçırmak istemiyordum.Barlas kafasını koltuğa dayayıp bana doğru çevirmişti başını.Bikac saniye baktıktan sonra,"Yıldızlara."dedi ve derin bir nefes alıp devam etti konuşmaya."Seninle,bize hiç kimsenin karışamayacağı bir yere gitmek istiyorum."dedi gözlerini benden ayırmadan."Var mı böyle bi yer?"dedim ona bakarak."Tam olarak var denemez ama en azından bi süre sadece ikimiz olabiliriz."dedi."Neresiymiş orası?"diye sordum."Benim evim.Bu gece bende kalır mısın?Kokunu içime çekerek uyumak istiyorum.Huzurumu yanımda istiyorum."dedi.Gülümseyerek başımı salladım ve evine doğru sürdüm arabayı.Evine girdiğimizde biseyi farkettim.Ev Barlas kokuyordu.Çok büyük bir ev sayılmazdı.Hatta bizim eve kıyasla çok küçüktü ama güzeldi.Güzel dekore edilmişti,sevmiştim.Barlas odasına girmiş,bana kıyafet ayarlıyordu.Bende o sırada salonu geziyordum.Duvarda fotoğraflar asılıydı.Küçük bir çocuğa aitti.Gülümseyerek objektife bakan çocuğun,parlak yeşil gözlerini görünce,kim olduğunu anlamam zor olmadı.Bisey farkettiğimde Barlas'ın annesi ve babasının ya da ailesinden başka birinin fotoğrafı yoktu etrafta.Salonu incelemeyi bırakıp odasına gittim.Benim için çıkardığı kıyafetleri yatağın üstüne koymuş kendisi giyiniyordu.Kapıyı çalmaya gerek duymamıştım çünkü açıktı.Barlas'ın üstü çıplaktı.Sadece altında eşofman vardı.Onu öyle görünce yutkundum ve yüzümün ateş bastığını hissettim.Sanki vücudumdaki bütün kan yüzüme gelmişti.Barlas'a baktığımda yandan yandan sırıtıyordu bu halime."Ne sırıtıyorsun be?"diye cırladım.Üste çıkmam gerekiyordu."Sen niye kızardın?"dedi tek kaşını kaldırarak.Surat ifadesinden çok belliydi,kendini gülmemek için zor tutuyordu."Sussana be!"dedim ve yatakta duran yastığı alıp,ona doğru fırlattım.Yastığı tutarak kahkaha atti.Ilk kez kahkaha atarken görmüştüm onu.Hep böyle gülsün istedim o an."Tamam bisey demedim."dedi hâlâ gülerken.Yatağın üstündeki eşyaları alıp banyoya gittim üstümü degistirdim.Odaya dönünce,kendi kıyafetlerimi de katlayıp odadaki tekli koltuğun üstüne bıraktım.
Bu gece Barlas'la uyuyacaktım.Yanına uzandım.Yüzüm ona doğru dönüktü.Bi süre birbirimizi izledik.Ellerimiz.birbirimizin yüzünde gezdi.Arada öpüştük ufak ufak.Sonra Barlas sarıldı bana bende başımı Barlas'ın göğsüne koydum ve uyumaya çalıştım ama aklıma bu gece barda olanlar geldi.Tekin geri gelmişti ve bu gelişi hiç hayra alamet değildi.Barlas'la mutluluğumuzun bozulmamasini ummaktan başka çarem yoktu.
İçime pek sinmese de bölümsüz bırakmak istemedim.Umarım beğenirsiniz.
Sizleri seviyorum ❤
Canlarım evlerinizden çıkmayın virüs etrafta kol geziyor kendinize çok dikkat edin.Eğer illaki dışarı çıkmanız gerekiyorsa eldivenle çıkın veee sık sık ellerinizi yıkayın.
Kendinize iyi bakın 🙏💕
İyi okumalar 🌿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRALIK AŞIK (B×B)
RomansaEşcinsel içerik. Homofobiksen uzak dur! Kapak Tasarım; @MineLafc 💕 03.02.2020-15.04.2020 #gayaşk etiketiyle 8. sırada.