5.Bölüm 🌿

4.3K 195 32
                                    

Barlas,Mahirin kendisiyle ne konuşacağını merak ediyordu ama yinede önce sahneye çıkması gerekiyordu.Kuliste bir bardak su içtikten sonra sahneye çıktı.Gitardan yumuşak tınılar çıkınca şarkıya başladı.Yine bir kız grubunun gözdesi olmuştu Barlas.Siyah saçları,saçlarına uygun yeşil gözleri,bembeyaz teni onu mükemmel kılan özellikleriydi.

Saatini doldurunca sahneden inip barda oturup içen Mahirin yanına gitti merakla.Yanındaki bar taburesine oturdu ve;"Evet,anlat seni dinliyorum."dedi.Mahir gülümsedi."Bu kadar hevesli olduğunu bilseydim sahneye çıkmadan önce söylerdim."dedi alayla.Barlas bu cevaba karşılık gözlerini devirdi ve cevap verdi."Hevesli falan değilim.Sadece merak ediyorum.Artık sadede gelsen."dedi sabırsızlıkla.Kırklı yaşlardaki adam derin bir nefes alıp cevap verdi."Bak anlatacaklarımı çok iyi dinle.Çünkü bu işi bi kez kabul edersen,bi daha vazgeçemezsin."dedi Barlas'a bakarak.Barlas gerilmişti iyice.Mahir bunu farketmiş ve bu yüzden yavaş yavaş anlatıyordu.Barlas çıt çıkarmadan dinliyordu.Mahir,Barlas'ın konuşmadığını görünce devam etti."Bir iş teklifinde bulunacağım sana.Çok para var ucunda.Hem bana olan borcun silinecek,hem fazlasıyla para alacaksın,hemde bir daha beni görmek zorunda kalmayacaksın."dedi ve önündeki içkisinden bir yudum aldı.Barlas duyduklarına sevinmişti aslında.Şartlar iyiydi yalnız işin ne olduğunu bilmiyordu.Barlas alacağı cevaptan korksa da sordu."Tam olarak ne işi yapacağım?"dedi."Bir iş adamı var.Zengin.Adamda para plajdaki kum gibi.Adamın eşcinsel bir oğlu var,oğlunu çok seviyor ve karısı yıllar önce ölmüş.Adamın varı yoku oğlu.Oğlu en son kötü bir ilişki yaşamış sevgilisi bunu aldatmış bir kızla.Bu olaydan sonra da iyice içine kapanmış.Zor günler geçiriyormuş.Sende bu çocukla ilgilenip onu mutlu edeceksin.Karşılığında güzel para kazanacaksın."dedi.Kendisi gibi ihanete uğramış biri daha diye düşündü.Tabi Mahir,Barlas'ın geçmişte yaşadığı kötü tecrübeyi biliyordu bunu kullanacak ve işi kabul ettirecekti.Barlas konuşmadan öylece ellerine bakıyordu.Düşünüyordu.Düşüncelerini Mahirin sesi böldü."Sende yaralısın o da.Zaten sana evlen demiyorum.Arkadaş olacaksın.Biraz birlikte zaman geçireceksin.Hepsi bu.Ne diyorsun?"diye yöneltti sorusunu.Barlas ne diyeceğini bilmiyordu.Belki iyi olabilir diye düşündü.Ama bu konu hemen karar verilecek bir konu değildi.Ama aklında sorular vardı.Bir tanesini Mahire sordu."Herşeyi anladım da bu adam madem çok zengin.İstediği kadar kişiyi bulabilir.Neden ben?"diye sordu aklındaki soruyu."Eğer evet dersen yarın babasıyla görüşeceksin.Gerisini onunla konuşacaksın.Sorunun cevabı babasında.Ben arada elçiyim sadece."dedi."Bunu düşünmeliyim.Hemen evet veya hayır diyemem."dedi."Tabi düşün.Ama fazla uzun sürmesin.Karar verince beni ara."dedi.Barlas başını sallayarak cevap verdi sadece.Mahir ictiklerinin parasını ödeyip bardan ayrıldı.Barlas ise şimdiden düşünmeye başlamıştı bile.

Nasıl gidiyor?

İyi okumalar 🌿

KİRALIK AŞIK (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin