15.Bölüm 🌿

2.7K 158 33
                                    

Araf
Kahvaltıdan sonra babam şirkete gitti.Bende oturup Barlas'ı beklemeye başladım.Daha bir saat vardı gelmesine.Telefonumu elime aldım ve ınstagram bildirimi vardı.İnstagrama girdim ve takip isteği vardı.

@barlasscandan seni takip etmek istiyor.

İsteği heyecanla kabul ettim ve onun profiline göz attım.En az beğenisi 250 ydi.Bin küsür takipçisi vardı.Biraz stalk yapayım dedim ama bu işleri hiç beceremediğim için iki sene önce paylaştığı fotoğrafı beğendim yanlışlıkla.Sonra hızla çıktım instagramdan.Telefonu cebime attım.

Yaklaşık bi saat sonra Barlas geldi.Bu kez ders için odama geçmeyi teklif ettim.O da kabul etti.Odamdaki geniş ve rahat olan koltuğa oturduk.
"Başlayalım mı?" diye sordu.Bende başımı salladım ve odamın duvarına dayalı olan gitarı aldım ve yanına oturdum.Yine ufak yakınlaşmalar ve benim içimdeki kıpırtılarla 1 saat geçti.Biraz mola verdik.O sırada da çay içip sohbet ediyorduk."Barlas ben bisey farkettim de..."dedim biraz çekinerek.Sorar gibi yüzüme baktı."Bizim numaralarımız birbirimizde yok.Hani acil bi durum olur.Hastalık olur bisey olur.Nasıl haber alacağım senden?"dedim ve şaşırmış bi şekilde yüzüme bakıyordu.Acilen toparlamam gerekiyordu."Y-yani şey...Sonuçta hocam sayılırsın bi yerde.Derslerin aksamasını istemem."dedim."Peki."dedi ve telefonunu çıkarıp bana uzattı."Kilit yok.Numaranı yazabilirsin.Kendini çaldır."dedi.Ekranda parmağımı gezdirip kilidi açtım.Karanlık ve uçsuz bir yol görüntüsü vardı duvar kağıdı olarak.Bu ayrıntının üstünde fazla durmadım ve numaramı yazıp kendimi aradım.Telefonu Barlas'a uzattım.O da numaramı kaydetti bende aynı işlemi kendi telefonum da yaptım.Daha sonra tekrar derse başladık.

Hâlâ çalışırken bi notayı yanlış çaldım.Barlas ellerimi tutup tellere yerleştirirken ona bakıyordum.Herşeyiyle çok güzeldi ve ben fazla etkileniyordum.Kafasını kaldırmasıyla burun buruna geldik.Birimiz konuşsak dudaklarımız birbirine değecekti o derece yakındık.Birden neler oldu anlamadım dudaklarımda bi sıcaklık hissettim.Kalbim göğüs kafesini dövüyordu ve binlerce kelebek kafesinden serbest kalmıştı içimde.Sonra benim dudaklarımı aralamamla devam etti sıcaklık.Resmen öpüşüyorduk ve bu çok güzeldi.

Aklım başımdan gitmeden önce yapmak istediğimi yaptım.Elimi kalbine koydum öperken.Onun kalbi de hızlı atıyordu...

Biraz kısa ama bekletmemek için yazdım ve dayanamadım yakınlaştırdım.

Yeni yeni kurgular başladım yayımlayayım ne dersiniz?

Sizleri seviyorum ❤

İyi okumalar 🌿

KİRALIK AŞIK (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin