GÜZEL GÜNLERE DİYELİM Mİ..
Lilly nin sesiyle ikimizde oraya döndük.Adının robert olduğunu öğrendiğim çocuk gülümsedi lilly e ve;
-Seni arıyordum lilly! Geleceğini söylemiştin ama gelmedin bende merak ettim seni
-Doğru diyorsun ama yeni oda arkadaşımla tanışınca unutmuşum.Tanrıya şükür akıldan kaçkın biri daha katılmadı aramıza.Yoksa kesinlikle tımarhanelik olacaktım.
Aralarında ki konuşma o kadar sıkmıştı ki bir an önce çocuğun gitmesini gözler hale gelmiştim.
- Beni arkadaşınla tanıştırmayacak mısın yoksa?
-Ah tabi! Reva bu sevgilim robert. Robert bu da reva. Mağlesef bizimle konuşamıyor ama duyabiliyor. Türkiyeden geldi ve bundan sonra bizimle hayatım!
Dediğinde robertin bana doğru uzattığı eli gülümseyerek geri çevirdim. Lilly eline vurarak fısıltı şekinde
-That müslim idiots!
Dedikten sonra bana döndü ve yarın sabah görüşürüz tatlım dedi sevgilisinin de kolunu çekiştirerek çıktı odadan. Kapıyı kapatarak devam ettim namazıma.
Ellerimi açtım ve sessiz nidalarımla yaklaştım yaradana.
' SEN Kİ YÜCELERDEN DE YÜCE OLAN VE DUYAN SESİMİ.. SANA SESLENİYORUM İÇİMİN EN DERİNLERİ,EN SERT KAYALIKLI KÖŞELERİ VE DİPSİZ KUYULARINDAN. EN ASİ,EN KİNLİ VE EN KISKANÇ DUYGULARIMI BİR TARAFA BIRAKIP GÖZYAŞLARIMLA ARŞINLIYORUM KAPILARINI ALLAHIM! GERİ ÇEVİRME BENİ NE OLUR?YANLIZIM! KİMSESİZ VE ÇARESİZ.. SESİMİ DUYACAK HİÇBİR CANLI YOK ŞU DÜNYADA. NİDALARIMI BİR SANA ANLATIYORUM. BİR SANA YAKINABİLİP BİR SENİNLE SOHBET EDEBİLİYORUM.BİR SENİNLE KONUŞURKEN DUYABİLİYORUM SESİMİ. BİR SENİNLEYKEN UÇABİLİYORUM UÇSUZCA BUCAKSIZCA VE GÖKLERCE.. GERİ ÇEVİRME BENİ..
BİLİYORMUSUN ALLAHIM. BU YABANCI MEMKETTE BİLE YABANCIYIM TIPKI KENDI MEMLEKETİMDE OLDUĞUM GİBİ. BENİM BİR EVİM VAR MI ALLAHIM? OLACAK MI BENİM DE İÇİNDE HUZURU BULACAGIM BİR EVİM? BİLİYORUM ALLAHIM BİLİYORUM BU DÜNYAYA ZATEN MİSAFİR OLARAK GELDİK VE BİZLERİN SADECE EBEDİ YUVASI ÖTE DÜNYA! BENİ BURADA SENSİZ BIRAKACAK AMELLER İŞLEMEME İZİN VERME RABBİM.
***
4 yıl önceydi.. LEVENT ABİ YİNE BİZİ EĞLENDİRMENİN PEŞİNDE.BABA SICAKLIĞINI,ŞEFKATİNİ BİZ YETİMLERE DOLU DOLU SUNUYOR TEK TEK. BİR ZAMANLARIN YETİM KALMIŞ BURUKLUĞUNU YAVAŞ YAVAŞ ÜZERİNDEN ATIYOR.KIZI BİRİCİK BURCUSUNUN ANNE ÖZLEMİNİ DE YÜKLENMİŞ KEFESİNE ELİNDEN GELDİĞİNCE HARMANLAMAYA ÇALIŞIYOR BABALIĞIYLA. HER BİRİMİZ İSE NE KADAR ALABİLİRSEK O KADARINI KAR BİLEREK SARILAMADIĞIMIZ BABAMIZA TÜM HİZMETLERİMİZİ SUNUYORUZ YAVAŞ YAVAŞ..
ANLAMIŞIZ BABALIĞIN NE KADAR GÜVENİLİR BİR DUYGU OLDUĞUNU.BU YÜZDEN PERVANEYİZ BU GÜZEL YÜREKLİ ADAMA.TABİ BURCUYLA İKİSİNİN HAYATINDAN ASLI TEYZEYİ ALMIŞ OLMANINDA ÜZÜNTÜSÜNÜ YAŞIYORUZ İÇTEN. HER GECEMİZİN SONUNA YAKIN TOPLANIP ALLAHA YAKARIYORUZ BİRBİRİMİZDEN HABERSİZ.
Allahım Aslı teyzenin günahlarını affet...
BURCU UZUN ZAMANIN ARDINDAN ANNESİNİ GÖRÜYOR RÜYASINDA. 'KURTARIN BENİ DİYE BAĞIRIRKEN ANNESİ KOCA BİR ALEV ONU YUTUYOR VE ÇIĞLIKLAR EŞLİĞİNDE YOK OLUYOR YAVAŞ YAVAŞ. VE TEKRAR CANLANIP BURCUYU GÖRÜYOR KARŞISINDA. AĞLIYOR,AĞLIYOR VE AĞLIYOR.. AMA KOLUNU UZATIP DA YARDIM İSTEMİYOR.SADECE ÇARESİZ BİR ŞEKİLDE BAKIYOR KIZINA.VE BİR SES DUYUYOR BURCU. ARDINI DÖNÜYOR O KOCA KÜKREYEN CEHHENNEMİN İÇİNDE. BİR SES. BU BİR ADAM SESİ.. BABASININ SESİ. ARAPÇA BİR ŞEYLER OKUYOR AMA GÖRÜNTÜSÜ YOK ASLA.. VE TEKRAR BİR ÇIĞLIK. ANNESİNİN O HALİNİ GÖRDÜKÇE KAHROLUYOR BURCU. ANNESİNE ELİNİ UZATIYOR. GEL KURTARAYIM SENİ DİYECEKKEN SESİNİN DE ÇIKMADIĞINI HİSSEDİYOR. SESİ KAYBOLMUŞ SANKİ. HER ŞEYİ SÖYLEYEBİLİYOR AMA ANNE KELİMESİNİ BİRİ SÖYLEMESİNE İZİN VERMİYOR BİR TÜRLÜ.. ONUN İÇİN ALLAHA YAKARAMIYOR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKpare *DUYULMAYAN HIÇKIRIK* TAMAMLANDI
Teen FictionBir sevdaya düşeceksin,o sevda kuyu olacak sana.Sen kuyuda yusuf olacaksın sabredeceksin.Sonra sevdaya sultan olacaksın.. 》MEVLANA CELALEDDİN RUMİ》