19.Bölüm

148 16 3
                                    

Medyadaki müzikle okumanızı tavsiye ederim canlar. 🌸🌸

SONUN BENIM..

Ve camı kalbine sapladı. Hissediyordu. Acıyı hissediyordu. Ama bu acı revayı kaybederken çektiği acının kıyısından bile geçemezdi. Çöktü. Sık nefesler alırken eli karnına dokundu.

-Eger oradaysan çocuk beni iyi dinle. Üzgünüm! Ama ne ben iyi bir anne olurum sana ne de o canavar seni hakkeder. Yanlış seçimdi çocuk! Çok yanlış bir seçimdi yaptığın...

●●●●

-Uyanacak Süleyman! Uyanmalı. Daha onunla işim bitmedi.

-Ama efendim doktorlar uy-

-Kes süleyman! Ben dilini kesmeden sen çeneni Kes! Ölmeyecek dediysem ölmeyecek. Ne o nede karnındaki..

Uğultular duydu. Gözlerini açmak için uğraşmadı. Görmek istemiyordu. Dünyayı görmek istemiyordu. O adamı,Asafı!! Kimseyi istemiyordu yanında. Nede aptalcaydı yaptığı. 2 kez canına kıymak istemiş ama yücelerden de yüce olan izin vermemişti kendi elleriyle nefesini vermesine. Acı hissetti damarlarında. Küçük reva geldi gözünün önüne. Tek ayak cezasında ağrıyan bacağını ovarak;

-Büyüyünce bu acılar olmayacak!

Diyordu. Oysa o acı neydi? O acı mıydı? Eğer gülmeye gücü olsa bu kıza kahkahalar atardı. Eger her şey gibi kahkahalarını da yutmasaydı kalbine. O zaman duyulurdu koca koca binalardan bile sesi..  İçindeki Hayalperest kadının hala yerinde olduğunu hissediyordu. Ona kızamıyordu da.

-Aç lan gözlerini Aç!! Benden kurtulmak öyle kolay mı? Bir kalbine bir de boğazına sürünce o camı gideceğini mi düşündün? Oysa bilmiyordun kocanın da ünlü bir doktor olduğunu. Ahmak kadın! Eğer gözlerini sonsuza kapatacağını düşünüyorsan üzgünüm! Senin sonunda sonsuzunda Benim!

Nasıl böyle net duyardı? Nasıl anlayabilirdi dediklerini? Burcunun dizilerinde böyle olmuyordu ama. Oluyor muydu? Bunca zaman o insanlar burcuyu ve burcu gibi bir çok insanı kandırmışlar miydi? 

- Ne ne olur uyan.. benim sana i ihtiyacım var. Dön ne ne olur.

Asaf mıydı? O mu gelmişti? Bir tek o olabilirdi böyle yumuşak konuşan. Ona kızgındı! Bir çırpıda bu adama teslim etmişti onu.  Gözlerini açmadan bir ses çıkmayacağını bilse de hareket ettirdi. Ve 'Asaf' diye fısıldadı. Sesler kesildi. Sadece bir nefes alış verişi duyuluyordu. Elinin üzerinde hissettiği bir damlaydı son hatırladığı ve o ses;

- Asaf mı?

Onu kapının ardında ilk gördüğünde kalbinde oluşan sancıyı eliyle sıktı genç adam! Koşarak yanına vardığında kalbinin üzerinden ve boynundan akan onca kanı ne ile durduracağını bilemedi. Onca sene aldığı eğitim neredeydi? Onca hastanenin arkasından koşturduğu bu  adamın eğitimi nerede? Ünlü  Doc.Doktordu. Neredeydi o unvan? Ellerine bulaşan kana baktı ve kafasını toplamazsa onu kaybedeceğini düşündü. Kalkarak elini muslukta yıkadı. Ve eline bir cam alarak damarına gelmeyecek şekilde bileğinin üst kısmına bir çizik attı. Bu onun dikkatinin dağılmasını engelleyecekti. Hızla gidip gerekli şeyleri buldu çalışma odasından. Ve koşarak banyoya girdi. Kızın bir kan çukurunda uzandığını düşünmeden hızla kanı durdurmayı başardı. Yüzüne gidiyordu gözleri. Bunu engellemek için havluyu nefes alabileceği ama kendisinin göremeyeceği şekilde kapattı.  Ve ciddiyetle işine başladı. Kanı durdurmayı başarmıştı basarmasina ama ahmak kız kalbine saplarken bir çok damara hasar vermişti. Bunu tek başına çözemeyecekti. Hızla Telefonunu tuşladı.

AŞKpare  *DUYULMAYAN HIÇKIRIK* TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin