umulur ki ferâhlık yakındır..
Yürüyordu uzun uzun sokak başından sonuna. Başı yerden kalkmadan,düşüne düşüne..
Uzun zaman olmuştu buraya geleli. Uzun zaman olmuştu kardeşlerini geride bırakalı. Ve uzun zaman olmuştu yeni insanlarla tanışalı.
Yaralar almıştı eskilerini unutturacak. Eskilerinin üzerini yorgan misali kapatıp ardından yenisini açacak yeni yaralar..
Ardından seslenen kişiye döndü. Bu adalanın ta kendisiydi. Ilk defa yüzü gülüyordu kendisine. Bu gülümseme dolan gözlerinin ardından yansıyordu yüzüne. Sonra kollarını açtı ve gelmesini istedi. Evet! Adala ona sarılmak istiyordu. Ilk adımları çekinerek de olsa ardından gelen adımlar aylar sonra sarılacak birini bulmanın sevinciyleydi. Sarıldı hemen kıza! Ve döktü göz yaşlarını ardından. Rahatlıyordu. Ağladıkça yüklerinin boşaldiğini hissediyordu. Adalanın omuzundan tutup gözlerine bakmasıyla durdurabildi sadece kendini..
"Ben sana inanıyorum reva! Sen sıkma canını lütfen! Ben senin yanındayım."
Bunları az önce kendini çağırmadan önce hissetmişti zaten reva. Ama duymakta güzel diye düşündü zira ilk geldiği günden daha çok yanlız hissediyordu kendini. Lily inanmıyordu kendisine. Ve canını yakmak için olağanca gücüyle uğraşıyordu. Baştan beri kendisiyle olan dostu artık yanında değildi hatta karşısına geçmiş kinli gözlerle ona bakıyordu. Halbuki suçu yoktu gelişen bu olay çerçevesinde kendisinin..
3 hafta önce gerçekleşmişti yaşanan bu olay. Ders çalışmak için okulun kütüphanesine inmişti. Yanlız olduğunu farkedince bu fikrin iyi olmadığını anlayarak geri dönmüştü ki karşısında yakın arkadaşının sevgilisi Robertı buldu. Yanından geçmek için hareketlenmişti ki durmadan onun önüne geçiyor ve durduruyordu. Korku sardı tüm bedenini revanın. Fark ettirmeden çantasından biber gazını çıkardı ve dilinde dualarla söyleyeceğini söylemesini bekledi. Bu çocuğu baştan beri sevememişti zaten. Ama lily seviyordu onu. Onun ondan habersiz neler yaptığını bilmeden hemde..
"Seni ilk gördüğüm andan beri izliyorum reva. Ve etkileyicisin hem de o kadar çok etkileyicisin ki şu basında ki bez parçası senin büyüne resmen ortak gibi. Okulun hep senin hakkında konuştuğunu biliyor muydun? Hoş! Nereden bileceksin! Başını yerden kaldırmıyorsun,kimseyle ilgilenmiyorsun, kimseyi umursamıyorsun. Ama beni umursa! Benimle ilgilen. Ve bana bak reva! Ben senden senden... hoşlanıyorum."
Bir anlık şokla başını kaldırıp gözlerine bakınca onun kendisini izlediğini farketti hemen başını yere indirdi tekrar.
"Gözlerini indirme yere. Ne var bilmiyorum şu mermerlerde ama bana bak tekrar. Görmek istiyorum gözlerini.."
Dedi ve ona yürümeye başladı. Besmele çekmeleri sıklaştı. Tam yanına gelince bir adım geri atıp spreyi gözüne sıktı. Iki büklüm olmuştu. Ve inliyordu. Oradan hemen uzaklaşması gerekti. Tam bir adım atmıştı ki acılar için de inleyen adam kolundan tuttu.
"Ne yaparsan yap senden vazgeçmeyeceğim. Sadece seni ahhh seviyorum. Lilly umurumda değil. Ve çok yakın bir zamanda benim sevgilim olacaksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKpare *DUYULMAYAN HIÇKIRIK* TAMAMLANDI
Teen FictionBir sevdaya düşeceksin,o sevda kuyu olacak sana.Sen kuyuda yusuf olacaksın sabredeceksin.Sonra sevdaya sultan olacaksın.. 》MEVLANA CELALEDDİN RUMİ》