OGŁOSZENIE ZWIĄZANE Z OPOWIADANIEM

732 32 5
                                    

<Małe ogłoszenie parafialne! NIE POMIJAJ!>
(Ta na  zdjęciu do góry to jaa xD)
Cieszę się jeśli nie pominęłaś tego i zaczęłaś to czytać, ponieważ to ważne, ale do rzeczy. Jestem zmuszona zmienić nieco styl pisania, ponieważ widziałam swoje poprzednie rozdziały. Pominąwszy fakt że po napisaniu tego nie redaguje przez co są błędy powtórzeniowe, zauważyłam że Wattpad ucina mi akapity i skleja dialogi z resztą tekstu, przez co wygląda to tak:
-Jestem przekonany że to nie jest poprawna odpowiedź - powiedział Niko. Noc była długa i deszczowa.
Nie wiem czy dobrze to przedstawiłam, ale tak to mniej więcej wygląda, a mi poprostu chodzi o to że chcę żeby zdanie "Noc była długa i deszczowa" było pod spodem a nie centralnie obok, bo gdy się to czyta, łatwo można się pogubić.
Od teraz zamiast akapitu (który mi ucina, więc wygląda to tak jakby dalej akcja toczyła się w tej samej chwili) będę zastępować symbolem ">". Nie będzie to wyglądać zbyt estetycznie, ale niestety jestem do tego zmuszona. Co do dialogów, będą pisane pogrubioną czcionką:
-Mam nadzieję że wrócimy do domu w jednym kawałku - powiedział Marcel.
Mam nadzieję że od teraz to będzie wyglądać o wiele lepiej. Przypominam że obrazki które wrzucam na początku rozdziału są mini spoilerem. Prosiłabym również o to abyście drogie czytelniczki mnie zaobserwowały, ponieważ wiele osób nie wie nawet że wrzuciłam nowy rozdział. Od razu mówię że to opowiadanie o L Lawliecie będzie dość długie. Oprócz tego mam już wiele pomysłów na kolejne opowiadania z jego udziałem (oczywiście love story :3). Planuję zrobić kiedyś również love story z Lightem Yagami oraz Near'em. Powiedzcie mi czy chciałybyście coś takiego. Wspomnę również o tym że jeśli robię ogłoszenie parafialne, dotyczy ono tylko i wyłącznie konkretnego opowiadania i nie reklamuje innego. Co do częstotliwości wrzucania rozdziałów, wrzucam je losowo. Ja niestety też muszę chodzić do szkoły, a aktualnie jestem w ósmej klasie więc mam dość dużo nauki. Po egzaminach będę mogła wstawiać rozdziały codziennie. Nie wiem czy do tego opowiadania czy do następnego, ale tak zrobię. Myślę że to już wszystko. Jeśli macie jakieś pytania albo chcecie mnie bliżej poznać, piszcie w komentarzach to dam wam link do mojego facebooka lub poprostu odpowiem na pytania. Z góry dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia :)

Księga I &lt;Gdzie jest Lawliet?&gt;Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz