Ja ja!!!! We hebben de 50 stemmen gehaald! Super love you guys!!!! Ik heb een verassing voor jullie: als we de 250 (op turn your face) stemmen halen dan komt er een nieuw boek uit!!! Proloog kan je lezen bij het nieuwe boeken (klik op mijn werk)
-----------------------------------------------------------------
'Lieverd ik ga straks even naar papa, wil je mee?' Vroeg mam. Nina knikte. 'Kunnen we gelijk cadeautjes kopen' zei Nina nog. Mama knikte nu ook. 'Cadeautjes kopen? Waarvoor?' Vroeg ik mezelf af. Ik was nog lang niet jarig nee dat duurde nog wel even, nou oke dan nog een jaar min 1 week. Dat gaat eigenlijk best wel snel, NOT. *TRING* ringelde de voordeur keihard. Mama schrok. 'Bezoek?' Vroeg ze verbaasd. 'Misschien een pakketje?' Zei Nina. Nina stond op en liep naar de deur. Ik kon alles goed zien war er gebeurde. 'Geef me eens een kus!' Zei de stem. De deur werd weer dichtgeklapt en het bezoek liep naar binnen. Een mollige dame met een bruine bondjas komt naar binnen lopen. 'Nellie?' Vroeg mam. 'Zussie!!!! Kom eens hier lieverd.' Zei de dame. Is Nellie de zus van mam? Ze leek tenminste niet op haar. Nina pakte mij over en mama stond op. De dame spreidde haar armen heel ver uit totdat ze zelf niet verder kwam. In tegenstelling doet mam dat niet, ze spreid haar armen uit, zodat ze haar een knuffel kan geven. 'Hoe gaat het er mee Nellie?' Vroeg mam. 'Ja ja ja het gaat wel.' Zei Nellie terug. Ik vond haar nu al een arrogante bitch die waarschijnlijk wel van geld hield. 'Zo trek is mijn jas uit, ik ben wel op bezoek hoor!' Zei ze arrogant. 'Nellie, ik wist niet dat je zou komen? Je had niks gezegd.' Zei mam terwijl ze zwaar geirriteerd haar jas uit deed. 'Ooo jawel hoor! Ik belde je, maar je zei telkens: met Beitstene en dan hing je op' Zei Nellie. 'Nellie, dat is de antwoordapparaaat!!! Dan zit ik niet aan de lijn te bellen.' Zei mama nog geirriteerder. 'Maar waarom zeg je dat dan ik vind het zelf onbeleef als je dat doet.' Zei ze weer terug. Mam slaat een hand voor haar ogen. Hoe kan ze dan ook zo achterlijk stom zijn?! 'Nellie, luister ik heb dit ooit een keer ingesproken, zodat als ik er niet ben dat de telefoon dat vanzelf doet.' Zei mam terug. Mam spande haar hand aan en hield die van haar voorhoofd af. 'Maar je bent toch thuis?' Lachte Nellie. Mam had geen zin meer om te reageren en liep daarom naar de keuken toe. 'Wat drinken?' Riep ze. 'Ja doe maar een colaatje.' Zei ze onbeleefd. Ze polfte neer op de bank. 'En hoe gaat het met me Nine Bine?.' Nina onderbrak haar. 'Gewoon Nina, ja gewoon Nina!' Zei ze. 'Nouu goed dan hoe gaat het met me Nina?' Pufte ze. Nina reageerde niet. 'Wat een moppedropje.' Zei Nellie terwijl ze me aanraakte. Nina draaide zich fel om. 'Zo zo wat een geirriteerde familie, moeten we yoga doen ofzo? Misschien helpt dat.' Zei ze. 'Nee!' Riepen mam en Nina tegelijk. Nellie reageerde verbaasd 'Waar blijft die apenkont?' Zei ze. Met apenkont bedoelde ze papa. 'Die ligt in het ziekenhuis en Nina en Stacey gaan mee.' Zei mam. 'Ik ook hoor!' Zei Nellie daarop terug. Nina knikte van nee. 'Nee Nellie er mogen maar 3 mensen komen.' Liegte mam. Nina knikte nu van ja. 'Sorry.' Zei mam. 'Ja helaas.' Zei Nina sarcastisch. 'Waar moet ik dan heen?' Vroeg Nellie sip. Nina maakte een soort van gebaren naar Nellie, ze stook 1 hand omhoog en deed wat met haar vingers. 'Huh? Wat vraag je me nou?' Vroeg Nellie verbaasd. 'Naar huis' fluisterde Nina zachtjes. 'Oohhh.' Zei Nellie terwijl ze opstond en haar jas pakte van de kapstok. Ze gooide de voordeur open en liep naar buiten. 'Nou doei he!' Zei ze en ze klapte de deur weer dicht. 'Maar de cola dan' Zei mama teleurgesteld. 'Wat een arrogante bitch' Zei Nina. Mama knikte 'dat was ze altijd al. Kom ga jij je omkleden en douchen dan kunnen we zo gaan' Nina knikte en gaf mij aan mama en liep naar boven. De deur deed ze achter haar kont dicht en ik hoorde haar de trap oplopen.