Rose'den..
Jimin ile eve sessizce giriyorduk gibi abim'in bizi görene kadar.Yoongi : Kızım nerdesin sen? Meraktan hepimiz öldük.
Yanıma gelip, sıkıca beni kollarının arasına almıştı. Ben de kollarımı sıkıca ona sardım.
Rose : Üzgünüm abi, affet beni olur mu?
Saçlarıma teker teker öpücük kondurmuştu.
Yoongi : Sen içeri geç, biz Jimin'le biraz konuşacağız.
Biraz endişelenmiştim. Acaba ne konuşacaklardı? Kafamı sallayıp içeri geçtim. Üstüme doğru gelen Jisoo, Jennie ve Lisa'ya gülümseyerek karşıladım.
Lisa : Çok özledik kızım.
Jisoo : Evet ya, Yoongi başımızın etini yedi.
Jennie : Ve bizde öyle.
Hepimiz birbirimize sıkıca sarılmıştık.
Jimin'den..
Yoongi hyung'un odasına çıkmıştık. Yavaşça yatağa oturunca ben de oturdum. Bir şey söyleyecek gibi oluyordu ama yanlış olmasın diye susuyordu. En sonunda boğazını temizledi ve bana baktı.Yoongi : Olanları bana anlat Jimin.
Biraz gergindim. Eğer Yoongi hyung'a Rose'nin sırf Seulgi'nin 'aşkım' kelimesini duyduğu için ve eve gelmediğini söylersem Rose'nin benden hoşlandığını düşünecekti. Ama yine de her şeyi söylemek zorundaydım. Yani bence..
Olanları baştan sona anlattığımda Yoongi hyung Rose'ye birilerinin saldırdığını söylediğimde adeta, delirmişti. Hemen ayağıya kalkıp kapıya doğru yöneldi.
Jimin : Hyung lütfen sakin ol, o hâlâ korkuyor.
Başını salladı. Yavaşça kapıyı açtı ve ikimizde aşağıya indik. Herkesin keyfi yerindeydi. Biz de ikili koltuğa oturmuştuk.
J-Hope : Duydunuz mu? Hani şu Kai ve grubu vardı ya, onun bir arkadaşı Sehun gelmiş. Yarın akşam parti var. Gidiyor muyuz?
Jin : Yemek varsa kesin geliyorum.
Jungkook : Biraz kafa dağıtsak, sorun olmaz değil Namjoon hyung?
Namjoon : Olmaz sanırım, değil Yoongi?
Yoongi : Olmaz. Hatta güzel olur eğleniriz. Değil mi Jimin?
Kafamı salladım ardından Taehyung'un omzuna vurdum.
Taehyung : Çok güzel olur, içki falan daş kı-
Herkes bir anda Taehyung'a baktı.
Taehyung : Şaka şaka, karşımda zaten dört tane daş kız var.
Taehyung gülümserken, kızlarda gülüyordu.
Yoongi : Taehyung, kaşınıyor musun kardeşim?
Anında gülmeyi kestiler. Açıkçası hepsi güzeldi. Rose de güzeldi. Fazlasıyla güzeldi.
Jungkook : Kızlar, umarım güzel elbiseleriniz vardır.
Lisa : Hayır! Rose, Jennie ve Jisoo hemen alışverişe.
Rose : Ya kızım saçmalama var işte.
Lisa : Nerde var ya! Azıcık güzel ol, bir kaç çocuk sana düşsün.
Gözlerim onun yüzüne bakıyordu. O da bana baktı. O kadar güzel di ki 'onun gözlerin de kaybolabilirdim.' gözlerini çekip Lisa'ya baktı.
Rose : Peki yarın gideriz.
Jisoo, Lisa ve Jennie çığlık atıyordu.
Yoongi : Hepiniz çok açık giyinemezsiniz. Özellikle de Jennie..
Jennie kaşlarını çatmış Yoongi hyung'a bakıyordu.
Jennie : Neden ki?
Yoongi : En çok giyinen sensin. Lisa, Jisoo ve Rose belirli bir seviye de giyiniyorlar. Ama sen biraz fazla.
Jennie : Ne o, dikkatini mi çektim?
Yoongi : Evet, güzelliğin dikkat'imi çekti.
Ardından kalkıp, yukarı çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JiRose
Teen FictionGöz kırpıp tam kapıdan çıkacağı sırada, dönüp bana baktı. Jimin : Güzel geceler 'prenses.' Kapı'yı kapatıp çıktı, ben ise öylece bakakaldım.