Jiminden..
3 gün geçmişti. Taehyung bizimle bile konuşmuyordu. Sanki biz bir şey yaptık amına koyayım. Bir de, Baekhyun'larla takılıyor. Aptal ya aptal!Yoongi hyung'a üzüldüm aslında Taehyung'a da üzüldüm cidden acaba Jennie kimi seviyordu? Ya da kimi seçerdi?
Derin bir nefes alıp aynada kendime baktım. Ben niye bunları düşünüyordum ki? Rose ile aramda bir şeyler olsun istiyordum. En iyisi onu bu akşam yemeğe çıkarmaktı.
Telefonumu elime alıp, rehbere girdim ve Rose tıklayıp aradım. Açmıştı.
Rose : Efendim Jimin?
Jimin : Rose, umarım rahatsız etmedim sana bir şey soracaktım.
Rose : Rahatsız etmedin, sor tabii.
Jimin : Bu akşam plan'ın yoksa akşam yemeği yiyelim mi?
Bir süre ses gelmedi. Acaba suratıma mı kapattı? Telefona baktım arama devam ediyordu.
Jimin : Rose orda mısın?
Rose : Haa, şey evet, yani olur.
İşte bu! Rose ile güzel bir akşam yemeği mükemmel.
Jimin : Akşam 20.30'ta alıyorum seni.
Rose : Tamam görüşürüz.
Jimin : Görüşürüz.
Gülümseyip, dolabımı açtım ve ne giyeceğime baktım. Bu akşam çok yakışıklı olmalıydım.
Rose'den..
İnanmıyorum! Jimin ile akşam yemeği! Çok güzel, çok güzel, çok güzel. Sakin Rose sakin..Küçük çığlık atıp yerimde zıpladım.
Yoongi : Rose ne oluyor?
Abim uykusundan yeni uyanmış olmalı yanına gidip, yanağına öpücük kondurdum.
Rose : Jimin beni akşam yemeğine davet etti, gidebilir miyim?
Gülümseyip bana baktı.
Yoongi : Tabii ki de, gidebilirsin.
Bir dakika, ne? Abim bu kadar kolay mı izin vermişti?
Rose : Gerçekten mi?
Başını salladı ve koltuğa oturdu.
Yoongi : Onu seviyorsan söyle ona, yoksa başkası sevebilir..
Abimin yanına gidip ona sıkıca sarıldım.
Rose : Jennie.. O iyi yani galiba.. Abi lütfen kendini üzme olur mu? Her şey düzene girecek.
Beni sıkıca sarmaladı ardından saçıma öpücükler kondurdu.
Yoongi : Hadi git hazırlan.
Başımı sallayıp odama çıktım. Dolabımı açıp ne giyebileceğime baktım.
Siyah diz üstü bir elbise giydim. Kolları uzundu. Sarı saçlarımla gerçekten güzel gözüküyordum. Dudaklarıma hafif parlatıcı sürdüm. Siyah topuklu ayakkabımı giydim ve aşağıya indim.
Abim koltukta uyumuştu. Alnına bir öpücük bıraktım ve dışarı çıktım.
Jimin beni bekliyordu. Ona doğru yürüdüm. Bana en güzel gülümsemesini sundu. Ben de ona içten bir şekilde gülümsedim.
Jimin : Çok güzel olmuşsun..
Utanıp başımı eğdim. Tekrar ona baktım.
Rose : Çok yakışıklı olmuşsun..
Gülümsedi.
2 saattir beraberdik. Ve her şey çok güzel gidiyordu. Yemeğimizi yemiştik, sohbet etmiş ve eğlenmiştik.
En sonunda olduğumuz restoran'ın güzel bir terası vardı. Ve şu an ordaydık.
Jimin bana dönmüştü ve ellerimi tuttu.
Jimin : Rose seni sevdiğimi biliyorsun o gece sana söylemiştim.
Başımı salladım ve onu dinlemeye devam ettim. Derin bir nefes aldı.
Jimin : Seni ilk gördüğümde çok güzeldin daha doğrusu şimdi de güzelsin. Seninleyken, kalbim çok hızlı atıyor Rose. Ben sana aşık oldum. O güzel kalbine.
Gözlerini gözlerime dikti ve bana en güzel gülümsemesini tekrar sundu.
Jimin : Sevgilim olur musun?
Herkese selam millet! Yeni bölüm ile karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Güzel geceler dilerim.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JiRose
Teen FictionGöz kırpıp tam kapıdan çıkacağı sırada, dönüp bana baktı. Jimin : Güzel geceler 'prenses.' Kapı'yı kapatıp çıktı, ben ise öylece bakakaldım.