Rose'den..
Yoksa düşündüğüm şey miydi? Abim Jennie'den mi hoşlanıyordu. Ve bana bunu söylemiyordu. Bu konu da ayrı konuşacağız sonunla.Sabah olmuş ve bu akşam Kai'lerde parti vardı. Bir de bunun için alışverişe çıkacaktık.
Üstüme beyaz dar kot pantolon giydim. Üstüme ise, sade bir siyah tişört onun üstüne deri ceketimi giydim.
Evden çıkıp, kızlarla buluşucağımız alışveriş merkezine doğru ilerledim.
Geldiğimizde bir kaç mağzaya girdik.
Jennie : Ay, kızlar çok güzeller.
Lisa : Kızım var ya, herkes bize bayılacak.
Jisoo : Evet, evet!
Başımı salladım. Hepsi teker teker bir elbise beğenmişlerdi sıra bana geldiğinde çok kararsız kalmıştım. Kabine girdim ve elbiseyi giyip dışarı çıktım. Kızlar bana bakarken güzel olduğumu ve beğendiklerini söylediler. Aslında ben de beğenmiştim. Hemen üzerimi çıkartıp bunları aldıktan sonra eve gittik. Saat'e baktığımda 19.25 olduğunu gördüm. Zaman çok yoktu. Hemen hazırlanıp makyajlarımızı yapmıştık. Saçlarımızı salmıştık. Cidden çok güzel duruyorduk.
Aşağıya inip abimleri bekledik. Fazla uzun sürmeden gelmişlerdi bizde dışarı çıktık ve onlara baktık. Hepsi takım elbise giymişlerdi.Benim gözlerim hemen Jimin'e kaymıştı. Çok yakışıklı olmuştu. Gözlerimiz buluştuğunda gülümsemişti. Ben de ona gülümsedim.
Ardından arabaya binip yerlerimizi aldık. Ve Kai'nin evine geldik. Bahçe'ye doğru yürüdüğümüzde bir masa'ya geçtik. Kai ve arkadaşları da çok güzel olmuştu yani yakışıklı.
Nedensizce gözlerim Beakhyun'a gitmişti. O da bana bakmıştı. Dudaklarını hafif oynatarak "çok güzel olmuşsun." demişti. Ben de gülümseyip teşekkür ettim.
Herkes baya eğleniyordu. Jennie, Jisoo ve Lisa ortada kopuyordu aynı şekilde. Jin, Namjoon, Taehyung ve Jungkook.
Masa da ise ben, abim ve Jimin vardı. J-Hope'de ardından masa'dan ayrılıp bizimkilere katıldı.
Yoongi : Rose güzelim, sen de eğlensene.
Rose : Yani canım pek istemiyor ama belki birazdan..
Başını sallayıp Jimin'e dönmüş ve bir şeyler demişti.
Beakhyun yanıma gelmişti.
Baekhyun : Hey Chae! Gel dans edelim.
Ne diyeceğimi bilemeden elimden tutup, beni ortaya doğru çekmişti.
Elini belime yerleştirip, beni kendine çekmişti.
Baekhyun : Çok güzelsin Chae, bu elbise sana çok yakışmış.
Rose : Teşekkür ederim Baekhyun, sen de çok yakışıklı olmuşsun.
Elini saçlarımda gezindirip yanağıma dokundu.
Gözü dudaklarıma kaymıştı.
Yavaşça bana doğru gelip, dudaklarıma eğilmişti ki, biri onun omzundan tutup geri çekti ve yumruk atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JiRose
Teen FictionGöz kırpıp tam kapıdan çıkacağı sırada, dönüp bana baktı. Jimin : Güzel geceler 'prenses.' Kapı'yı kapatıp çıktı, ben ise öylece bakakaldım.