"Seni seviyorum."

1.2K 88 14
                                    

Rose'den..
"Jimin."

Baekhyun'a vuran Jimin'di. Gözlerime inanamamıştım. Herkes bize bakıyordu. Kai, Sehun, Suho ve diğerleri de gelmişti.

Yoongi abim anında masa'dan fırlamıştı. Namjoon, Jin, J-Hope, Jungkook ve Taehyung.

Jimin'i Baekhyun'dan uzaklaştırmışlardı. Hemen yere eğilip kaşı kanamış, dudağı patlamış ve yanaklarında morluklar olan Baekhyun'a baktım.

Bu durumda bile bana gülümsüyordu. Ben de ona gülümseyip "acıyor mu?" demiştim.

Başını sallayıp, dudaklarını aralayıp "sorun yok." demişti. Elimi yanağına koyup, morarmış yeri usulca okşadım. Ardından sonradan geleceğimi söyleyip kalktım.

Rose : Aklını mı kaçırdın sen?! Ne yapıyorsun?!

Jimin : Onun sana dokunmasına hele ki, dans etmesine nasıl izin verirsin!?

Rose : Bu seni ne kadar ilgilendiriyor?

Bir adım atıp, bana yaklaşmıştı. Yüzü yüzüme çok yakındı.

Jimin : Beni ilgilendiriyor Rose.

Rose : Nedenmiş? Neyimsin ki?

Sinirlenmişti. Boynunda beliren damarlardan anlıyordum.

Jimin : Çünkü seni deli gibi kıskanıyorum!

Gözlerimi büyüterek ona baktım.

Jimin : Seni seviyorum Rose, seni çok seviyorum.

Kalbim durmuştu. Zaman durmuştu. O an ne yapacağımı bilememiştim. Ben peki?

Onu seviyor muydum?

Sevsem bile, abim..?

Sonrasında dudaklarımda bir baskı hissettim.

Jimin beni öpüyordu!

Biz Jimin'le öpüşüyorduk!

Ben ve Jimin!

İnanılır gibi değildi..






JiRose Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin