Jimin'den..
Sabah oflayarak kalktım. Aşağıya inip mutfağa girdim. Karnım gurulduyordu ve babam evde yoktu. Mutfaktan çıkıp salona doğru yöneldim. Aklıma Rose'yi öptüğüm gelince hafifçe gülümsedim. Sonrasında okul üniformamı giyip çantamı aldım ve evden çıktım.Okula geldiğimde sınıfta bir kaç kişi vardı. Ardından Namjoon hyung girdi.
Namjoon : Günaydın Jimin.
Jimin : Günaydın Hyung.
Namjoon : Dün olanlardan sonra Rose ile ne konuştunuz?
Sırıtıp Namjoon hyung'a baktım.
Jimin : Onu öptüm ve onu sevdiğimi söyledim. Bir de tokat yedim.
Ardından yüzümdeki sırıtış soldu.
Jimin : Birisini seviyormuş ardından gitti.
Namjoon : Belki senden hoşlanıyordur dostum.
Kolunu omzuma atıp yerimize oturduk.
Rose'den..
Yoongi : Kızım partiye gitmiyoruz, okula gidiyoruz!
Rose : Geliyorum çatlama.
Hızlıca aşağıya indim. Saçlarımı örmüştüm ve öküz abim de buna kızıyordur.
Yoongi : Bugün gözüm üzerinde o yüzden dikkatli ol. Bir şey olursa hemen yanıma gel.
Başımı salladım ve evden çıktık. Beni korumak istercesine kendine çekmişti. Bu yaptığına gülümsedim.
Bugün iki dersimiz boştu. Ardında Bayan Lee gelip, yeni bir öğrenci geleceğini söylemişti. Biz de merakla beklemiştik.
Bayan Lee girip, ardından yeni nakil öğrenci girdi.
Baekhyun.
Şaşırıp ona baktım. Gözleri gözlerimle buluştuğunda gülümsedi. Ben de hafifçe gülümsedim.
Göz ucuyla Jimin'e baktığımda sinirli görünüyordu. En son parti de, onu dövmüştü.
Tekrar Baekhyun'a baktığımda dudağında ve kaşında iz vardı. Onun dışında yüzü güzeldi.
Bayan Lee : Baekhyun yeni geldi ve bu sınıfta sizinle birlikte olacak. Arkadaşınıza iyi davranın.
Ardından Baehyun'a dönüp konuştu.
"İstediğin yere geçebilirsin canım."
Baekhyun yavaş adımlarla benim olduğum sıraya yaklaşıyordu. Ah! Hayır benim yanıma oturacaktı.
Baekhyun : Lisa eğer izin verirsen, Rose ile oturmak istiyorum.
Lisa bana baktı. Ben de ona döndüm. Usulca başımı salladım. Bugün Jungkook'un yanına boştu ve onun yanına oturdu Baekhyun da benim yanıma.
Ben, Lisa, Jisoo ve Jennie kantinde oturuyorduk. Aklıma abimin dediği şey geldi.
Rose : Jisoo, Jin senden hoşlanıyormuş ve bir türlü açılamıyormuş.
Jisoo ani bir çığlık atınca abim ve arkadaşları dahil olmak üzere herkes bize baktı.
Jisoo utanıp, bana yaklaştı.
Jisoo : Ne! Kim dedi? Jin mi?
Rose : Hayır, abim söyledi.
Lisa : Ya bak gördün mü? Senden hoşlanıyor işte.
Jennie : Artık üzülme unnie.
Jennie ona sarılıp yanağından öpmüştü.
Abimin Jennie'den hoşlanıyor olmasına rağmen Taehyung da hoşlanıyordu.Başımı abime çevirdim. Oda, bana bakınca gülümsedi ben de ona gülümsedim.
Jennie'nin beni dürtmesiyle başımı ona çevirdim.
Jennie : Dün Jimin'le ne yaptınız?
Kızlara olanları anlattım ve hepsi resmen mutluluktan havaya uçacaklardı.
Jisoo : İnanmıyorum Rose! Sen onu sevmiyor musun?
Lisa : O yüzden, başkasını seviyorum dedi ya kızlar.
Ne diyeceğimi bilememiştim.
Jennie : Rose eğer Yoongi'den korkuyorsan..
Başımı hızlıca iki yana salladım.
Rose : Hayır ona söyledim. Kızmadı. Seviyorsan söyle dedi. Sevmiyorsan da, uzak dur dedi.
Jisoo : Sen seviyor musun Jimin'i?
Dudaklarımı birbirine bastırdım. Gözlerimi Jimin'e çevirdim. Taehyung ve Jungkook ile bir şeyler konuşuyorlardı.
Başımı kızlara çevirip onlara baktım.
Rose : Kızlar ben sanırım ona aşığım..
Yeni bir bölüm ile karşınızdayımm! Sizce Rose'nin giyiniş tarzını beğeniyor musun? İyi günler dilerim hepinize.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JiRose
Teen FictionGöz kırpıp tam kapıdan çıkacağı sırada, dönüp bana baktı. Jimin : Güzel geceler 'prenses.' Kapı'yı kapatıp çıktı, ben ise öylece bakakaldım.