"Sona Doğru."

1K 75 5
                                    

Jimin'den..
Okullar bitti.. Evet bitti ve 12. Sınıf olduk. Yaz tatiline girdik ve ben ne yapacağımı bilmiyorum. Bizimkilerin fikri hep beraber aynı evde yaşamak. O kadar büyük bir evi nasıl bulacağız bilmiyorum.

Telefonumu çıkarıp Rose'yi aradım. Koltukta doğruldum ve açmasını bekledim.

Rose : Alo, Jimin?

Jimin : Rose, bugün bir şeyler yapalım mı?

Biraz düşündü sonra çok geçmeden cevap verdi.

Rose : Olur, nerde buluşalım?

Jimin : Sahil, uygun mu?

Rose : Tamam yarım saate hazır olurum.

Jimin : Tamam.

Telefonu kapatıp odama çıktım. Dolabımı açıp ne giyeceğime baktım. Yeşil bir tişörtü üstüme geçirdim. Siyah pantolonumu da giydim. Ceketimi alıp evden çıktım.

Evinin önüne gelince Rose bekledim. Çok geçmeden kapıdan çıkmıştı. Gözlerimi gözlerimle buluşturunca gülümsedi. Kollarımı açıp bana sarılmasını bekledim.

Koşarak belime sarılınca, onu sımsıkı sardım. Saçlarına küçük öpücükler kondurdum.

Ellerimi ellerine kenetleyip, yürümeye başladık.

Rose : Sence ayrı eve çıkma fikri güzel mi?

Jimin : Yani olabilir fena değil.

Başını sallayıp önüne baktı. Sahile geldiğimizde bir banka oturduk. Hava güneşliydi ve hafif rüzgar esiyordu.

Rose'nin önüne düşen saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdım. Utanıp başını eğdi.

Jimin : Sen sevgilinden mi utanıyorsun?

Rose : Yaa Jimin! Sussana.

Kahkaha atıp onu kendime çektim. Kokusu çok güzeldi.

Rose : Seni çok seviyorum.

Tebessüm ettim.

Jimin : Seni çok seviyorum.

Güldü, güldüm, güldük. Çok güzel giden bir ilişkimiz vardı. Umarım hiç bir şekilde aramıza giren olmazdı. Kendimi onda bulmuş gibiyim. Rose.. Hayatımda gördüğüm en güzel kız. Varlığı bile beni mutlu ediyor.

Sanki, sona doğru yaklaşıyor gibiyiz. Bunları düşünürken sevgilimin saçlarını okşuyordum.

Aklıma gelen fikir ile gülümsedim. Boğazımı temizleyip onu göğsümden kaldırdım.

Rose : Bir şey mi oldu?

Yüzüne doğru yaklaştım. Usulca dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Rose ilk başta şaşırmıştı ama gözlerini kapatıp karşılık verdi. Ben de gözlerimi kapatıp onu öpmeye devam ettim.

Parti de ki, gibi değildi. Ne tokat atıyordu ne de karşılık vermiyordu. Şimdi ise, beni seviyordu. Çok şey değişmiş gibiydi. Ama biz mutluyduk.

Her şeye rağmen.

1k olduk! Sizlere çok teşekkür ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1k olduk! Sizlere çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız. Hepinizi çok öpüyorum. Sağlıklı ve huzurlu olun. Umarım bölümü beğenirsiniz. İyi akşamlar.



JiRose Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin