Rose'den..
Bugün dans dersimiz vardı. Kızlarla nasıl bir performans sergileyecektik bilmiyorum. Heyecanlıydım. Çünkü Jimin de vardı.Kapı çaldığında, koşarak kapıyı açtım.
Rose : Hoş geldiniz kızlar.
Onlarda hoş bulduk diyip içeri girdiler.
Teker teker koltuğa oturduk. Birbirimize bakıyorduk.
Lisa : Off ya! Nasıl bir dans sergileyeceğiz? Kızlar 2 saat sonra orada olmamız lazım.
Jisoo : Haklısın Lisa ama aklımızda şu an hiç bir şey yok.
Ardından Jennie çığlık atmıştı.
Jennie : Buldum! Kızlar buldum!
Rose : Ne buldun Jennie?
Jennie : Nasıl dans edeceğimiz salak. Of var ya her yeri ateş'e çevireceğiz.
Tam tamına 2 saat çalışmıştık ve gerçekten mükemmel dans hareketleri bulmuştuk. Ve ortaya harika bir sahne performansı çıkacağından emindik.
İlk önce sahne Seulgi, Wendy, İrene, Yeri ve Joy çıkacaktı. Sanırım "Bad Boy" şarkılarını sergileyecekti. Kendileri yazıp, kendileri dans hareketlerini bulmuştu.
Lisa : Gerçekten güzel dans ediyorlar.
Jisoo : Evet, Seulgi'nin vücudu güzel.
Jennie : Aynı şekilde İrene ve diğer kızların da, değil mi Rose?
Başımla onu onayladım. Gerçekten hepsi güzel dans ediyorlardı.
Ardından Suho, Sehun, Baekhyun, Chanyeol, Kai, Chen, Xiumin ve Kyung-soo sahne çıkmışlardı. "Monster" şarkılarını sergileyecekti. Neredeyse hepsi mavi siyah ve içinde beyaz gömlekleri vardı.
Baekhyun gözlerini bana çevirmişti. Bana gülümseyince, ben de ona gülümsedim.
Jisoo : Aranızda ne var?
Jisoo unnie'nin sorusuyla, gözlerimi ona çevirdim.
Rose : Hiç bir şey sadece arkadaşız unnie.
Başını salladı. Ardından onları izledik.
Güzel bir performans sergilediler. Önümüzden geçerken hepsini teker teker tebrik ettik.
Şimdi ise, onlar çıkacaktı. Hepsi teker teker sahne çıktıklar. Namjoon, Jin, Yoongi, J-Hope, Taehyung, Jungkook ve Jimin..
Hepsi siyah giyinmişlerdi. Ve acayip yakışıklılardı.
Jimin'in bana baktığını hissettiğimde ona baktım. Gözlerini gözlerime dikmişti.
Oysa ki, birazdan dans edecekler. Ah! Aptal çocuk dikkatin dağılacak ya. Zorlada olsa gözlerimi çektim.
Abime bakınca ona öpücük gönderdim. O da, bana gülümsedi.
"Black Swan" şarkılarını sergileyeceklerdi. Açıkcası hepsi siyahken, mükemmel bir dans olacağı kesindi.
Lisa : O neydi lan?
Jennie : İnanmıyorum çok etkilendim!
Jisoo : Jin çok yakışıklıydı. Gördünüz mü kızlar?
Jisoo'nun söylediği şeye gülmüştük.
Jennie : Ya sen Rose? Jimin'i beğendin mi?
Başımı eğip, gülümsedim. Harikaydı.
Göz ucuyla Jimin'e baktığımda, Seulgi onun yanındaydı ve konuşuyorlardı.
Omuz silkip ayağıya kalktım. Sıra bizdeydi.
Heyecanlandım.
Biz de "Ddu-Ddu-Ddu-Ddu" şarkımızı sergileyecektik. Üstümüzde parıltılı elbiseler vardı. Eminim herkesi etkileyecektik.
Alkış sesleri yükseldiğinde nefes nefese kalmıştık. Hemen arkaya geçip soluklandık.
Kızlar ile birbirimize bakıp gülümsedik.
Rose : Harikaydık.
Lisa : Sahne'yi yakıp kavurduk.
Jennie : Herkes'in bize nasıl baktığını gördünüz mü?
Jisoo : Bunun için uğraşdık ve istediğimizden daha güzel oldu.
Sevinçten çığlık attık. Gerçekten mükemmeldik.
Ardından kapı tıklatınca Jisoo unnie gel diye bağırdı.
Abimler gelmişti. Yanıma gelip bana sıkıca sarıldı.
Yoongi : Tebrikler kızlar.
Namjoon : Hepiniz çok güzeldiniz.
J-Hope : Evet, kıyafetleriniz saçlarınız her şeyinizle mükemmelsiniz.
Jin : Kabul ediyorum, yemekten bile güzelsiniz.
Herkes kahkaha patlatmıştı.
Jungkook : Etkileyici bir dansdı. Mesela, Taehyung çok etkilendi ağzı açık bir şekilde.
Abime bakmıştım. O Jennie bakıyordu. Mutluydu ama en yakın arkadaşı hatta kardeşi Taehyung Jennie'yi seviyordu.
Jennie : Siz de, çok yakışıklıydınız.
Lisa : Evet, evet harikaydı dansınız!
Jisoo : Ve hepinizin siyah olması nefes kesici.
Ben ne diyeceğimi bilemiyordum. Utanıyordum, Jimin de vardı.
Taehyung : Ee sen Rose? Beğenmedin mi?
Taehyung'un sorduğu soru ile ona baktım.
Rose : Hayır, beğendim. Güzeldi.
Hepimiz gülmüştük. Herkes konuşuyordu birbiriyle bir an Jimin'in bana baktığını hissettim.
Gözlerimi ona çevirdim.
Doğru, bana bakıyordu. Ardından kapı çalınca herkes dikkatini oraya çevirdi.
Gelen Baekhyun'du.
Gözleri sanki beni arıyormuş gibiydi. Ve ardından beni buldu.
Baekhyun : Chae, zamanın varsa konuşabilir miyiz?
Ne diyecektim ben şimdi?
Konuşacak mıydım? Yoksa konuşmayacak mıydım?
Jimin'e baktığımda kas katı kesilmişti.
Kıskanıyordu..
Selam millet ben geldim! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. BTS "Black Swan" müzik videosu yayımlandı. Ne düşünüyorsunuz? Beğendiniz mi? Bence harikaydı. İyi akşamlar dilerim.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JiRose
Teen FictionGöz kırpıp tam kapıdan çıkacağı sırada, dönüp bana baktı. Jimin : Güzel geceler 'prenses.' Kapı'yı kapatıp çıktı, ben ise öylece bakakaldım.