Rose'den..
Herkes gelmişti. Sohbet etmiş. Ardından Jimin'in yapmış olduğu yemekleri yemiştik. Sonra herkes teker teker koltuğa oturmuştu.Taehyung : Lan kamp etkinliği yapılacakmış.
J-Hope : Katılalım kafamız dağılır hemde iyi gelir.
Namjoon : Yani, Yoongi sen ne diyorsun?
Herkes'in bakışları abime dönmüştü. Sanki hepsi abim için endişeleniyormuş gibi.
Benim bilmediğim bir şey mi olmuştu yoksa?
Rose : Abi katılacak mıyız?
Gözlerini gözlerime dikti. Ağlayacak gibiydi. Hemen oturduğu yerden kalkıp yukarı çıktı.
Jungkook : Bugün de üzgündü. Sana bir şey söylemedi mi?
Başımı iki yana salladım. Böyle değildi o. Onu üzen şey ne olabilirdi ki?
Yavaşça ayağıya kalktım.
Rose : Onunla konuşmam gerek. Sizin için sorun yok değil mi?
Jisoo : Saçmalama kızım abin o senin.
Jennie : Tabi ki, konuş biz buradayız.
Lisa da başını sallayıp gülümsedi.
Yukarı çıkıp abimin kapısını tıklattım. İçeri girip onun yanına oturdum.
Yoongi : O adam annemizi öldüren adam..
Cümlesini tamamlayamamıştı. Evet, babam annemi öldürmüştü. Ben uyuyordum ama abimin gözünün önünde olmuştu.
Yoongi : Hayatımızı mahvedecekmiş Rose.. Seni benden alacağını söyledi.
Ona sıkıca sarıldım.
Rose : Öyle bir şey olmayacak abi.
Yanağımı öpüp daha sıkı sardı beni.
Yoongi : İyi ki benim kardeşimsin.
Ona sıcak bir gülümseme yolladım ve saçlarını okşadım.
Ardından aşağıya indik. Ve herkese olanları anlattık. Namjoon, Jin, J-Hope, Taehyung, Jungkook ve Jimin hepsi abime destek çıkıp yanında olduklarını söylemişti.
Ve bizim kızlarda öyle.
Telefonuma gelen bildirim ile elime aldım.
Baekhyun:
Chae, yarın beraber bir şeyler yapalım mı?Rose:
Yarın pek müsait değilim ama başka zaman olur.Baekhyun:
Sen nasıl istersen güzelim.Telefonu kapattım ve dibime kadar girmiş olan Jimin'e baktım. Kaşlarını çatmış bana bakıyordu.
Rose : Ne oldu?
Jimin : Neden sana güzelim dedi?
Cidden kıskanmış mıydı? Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
Rose : Bilmem ki.
Jimin : Onunla bir şeyler yapma.
Rose : Kıskandın mı?
Bana yaklaşıp sıcak nefesini yüzüme üfledi.
Jimin : Evet. Seni kıskanıyorum.
Selam millet! Yeni bölüm ile karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. İyi akşamlar dilerim.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JiRose
Fiksi RemajaGöz kırpıp tam kapıdan çıkacağı sırada, dönüp bana baktı. Jimin : Güzel geceler 'prenses.' Kapı'yı kapatıp çıktı, ben ise öylece bakakaldım.