Jimin'den..
Aklıma gelen fikir bence güzeldi. Telefonumu çıkarıp Seulgi'ye mesaj attım.Jimin : Seulgi benimle müzik odasında buluşur musun?
Mesajı attığım an cevap gelmişti. Meraklıydı bana.
Seulgi : Olur, 5 dakika içinde ordayım.
Gülümseyip, bakışlarımı Taehyung ve Jungkook'a çevirdim.
Jimin : Sadece 11. Sınıfları toplayın ve bir duyuru olacağını söyleyin.
Başlarını sallayıp sınıftan çıktılar. Seulgi'nin yaptığı çok yanlıştı. Benim sevgilime kimse böyle davranamazdı.
Çok geçmeden müzik odasının kapısı açıldı. Gözlerimi Seulgi'ye çevirdim. Mutlu bir şekilde gelmişti ama üzgün bir şekilde çıkacaktı.
Seulgi : Beni özledin değil mi? Rose ile yapamadın ve bana geri döndün.
Bana sarılacağı sırada kolundan tuttum ve soğuk bir ses tonu ile konuştum.
Jimin : Yaptığın davranıştan dolayı benim sevgilimden özür dileyeceksin.
Bana boş gözlerle bakıyordu. Kolunu çekmeye çalışsada izin vermedim.
Seulgi : O seni hak etmiyor Jimin! Cidden kör müsün sen? Ondan özür falan dilemiyorum hak etti sürtük!
Dişlerimi sıkıp sertçe ona baktım. Ona yaklaştım.
Jimin : Birincisi, benim sevgilime kimse sürtük diyemez. İkincisi ise, özür dileyeceksin herkesin içinde.
Kolunu sıkıca kavrayıp onu peşimden sürükledim. Jungkook ve Taehyung herkesi dışarı toplamıştı.
Seulgi zorla da olsa geliyordu. Dışarı çıktığımızda herkes ordaydı. Seulgi'nin arkadaşları da.
Seulgi'ye bakıp, onu öne doğru ittim. Dudaklarımı oynatıp 'özür dile' dedim.
Seulgi : Rose senden özür dilerim. Öyle dememeliydim, çok üzgünüm beni affet.
Bunları söyledikten sonra hızlıca içeriye girmişti. Gözlerimi Rose'ye çevirdim. Bana bakarak gülümsüyordu, ben de ona gülümsedim.
Rose'den..
Jimin'e sıkıca sarıldım. Hiç bırakmayacak gibi..Jimin : Güzelim beni öldüreceksin.
Yapmacıktan acıyormuş gibi yaptı. Ondan ayrılıp saçlarını karıştırdım. Çok tatlıydı.
Rose : Teşekkür ederim Jimin, iyi ki varsın. Seninle çok mutluyum.
Ellerini belime sarıp, alnıma küçük bir öpücük kondurmuştu.
Jimin : Senin için her şeyi yaparım Rose, bunun için teşekkür etme. Ve sen de iyi ki varsın ben de seninle çok mutluyum güzelim.
Tam yanağını öpecekken, öksürük sesi ile ayrılmak zorunda kaldık. Abim beni kendine çekip sıkıca sarmaladı.
Yoongi : Kardeşimi biraz bana da ayır.
Namjoon : Yoongi ve kıskançlıklarına hoş geldiniz.
Herkes kahkaha atarken abim somurtuyordu. Burnunu sıkıp yanağını öptüm.
Jisoo : Aa! Rose bize bile kalmıyor ki.
Lisa : Evet ya, çekilin şurdan.
Lisa ve Jisoo bana sarılırken abim Jennie'nin yanına gitmişti. Gözlerimi açıp onlara baktım.
Rose : Siz oldunuz mu?
Jin içtiği suyu J-Hope'nin suratına boşaltıncı herkes gülmekten yarılmıştı.
J-Hope : Ulan, üstümü başımı bok ettin. Salak ya bu çocuk. İnsan başka yere boşaltır niye benim güzel suratımı bok ediyorsun?
Yoongi : Belki de suratın bok olduğu içindir.
J-Hope olmayan uzun saçlarını savurup abime trip atmaya başladı.
J-Hope : Yoongi sen benim gönlümü daha nah alırsın.
Jungkook : Üzme lan hyung'umu döverim seni.
Herkes şaşkınca Jungkook'a bakıyordu.
Jungkook : Döverim seni derken yani mecaz anlamda, yoksa ben hayatta yok canım tövbe olmaz yani.
Abim Jungkook'un omzunu sıvazlayıp kulağına fısıldadı.
Yoongi : Batıyorsun, sus.
Jennie yanıma geldi. Ardından bana abimle sevgili olduklarını söyledi. Gülümseyip mutluluklar demiştim. Bana sıkıca sarıldı ben de ona sıkıca sarılıp saçlarını öptüm.
Jin ve Jisoo yeni çıkıyorlardı. Biz Jimin ile sevgili olalı 2 hafta olmuştu. Jennie ve abim ise, bir kaç gün oluyordu.
Bakışlarımı Taehyung'a çevirdim. Mutluydu gülümsüyordu.
Rose : Taehyung bence bir ceza hak etti, sonuçta bizi bıraktı.
Yoongi : Evet, seni özledik.
Namjoon : Gerçekten seni özledik Taehyung. Sana kızsak da, sensiz birbirimizi tamamlayamıyoruz. Ara sıra böyle kavgalar olsa bile ayrılmamalıyız.
Taehyung bize içten bir gülümseme sunmuştu. Başını abime çevirip kolunu omzuna attı.
Taehyung : Tamam bunun için üzgünüm sinirle olan bir şeydi, böyle olmasını ben de istemezdim. Ve ben de sizi özledim.
Gülümseyip Taehyung'a tam sarılıyordum ki, Jimin beni kendine çekip sarılmıştı.
Rose : Jimin yine mi ya? Bak küsüyorum sana.
Jimin : Tamam tamam, kızma ama ben de seni özledim yani.
Tebessüm edip, kollarımı beline sarmıştım. Diğerlerine baktım. Jennie ve abim birbirlerine sarılmışlardı. Jin ise Jisoo'ya yemek hakkında bir şeyler söylüyordu.
Namjoon, J-Hope ve Taehyung aralarında gülüşüyordu. Jungkook Lisa'ya yanaşmış bir şeyler soruyordu.
Jimin : Güzel bir aileyiz..
Haklıydı.
Biz gerçekten güzel bir aileydik. Birbirlerine bağlı olan bir aile. Ve hiç bir zaman ayrılmayacak olan bir aile..
Selam millet! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bölümü beğenirseniz çok sevinirim. Kendinize dikkat edin. İyi geceler.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JiRose
Teen FictionGöz kırpıp tam kapıdan çıkacağı sırada, dönüp bana baktı. Jimin : Güzel geceler 'prenses.' Kapı'yı kapatıp çıktı, ben ise öylece bakakaldım.