Jimin'den..
Öküz Tae yine kızların peşine takılmıştı bizde pek umursamayarak onların arkasından yavaşça yürüyorduk.Namjoon : Jimin bu akşam bize gitar çalıp şarkı söylesene.
Jin : Evet, sesini de özledik.
J-Hope : Ben de dans ederim.
Jungkook : Hyung ya, saçmalama ne dansı?
Yoongi : Bence uyumlu olur.
Yoongi, Jungkook'un omzuna vurup gülümsedi.
Yoongi : Kıskanma sen de dans edersin.
Jungkook omuz silkti.
Jungkook : Hıh, tabii canım.
Hepimiz teker teker Jungkook'un bu haline gülerken Tae'nin sesi gelmişti.
Koşarak oraya doğru gittik. Tae Rose'ye bağrıyordu ve bu Yoongi hyung'un hoşuna gitmemişti. Bir adım öne çıkıp Taehyung'a bağırdı.
Yoongi : Kardeşime neden bağırıyorsun Taehyung?
Taehyung bize dönüp alaycı bir şekilde gülümsedi.
Taehyung : Ooo, Yoongi hyung hoş geldin. Ya da sevdiğim kızı seven Yoongi hyung.
Ne? Sevdiğim kızı seven mi?
Ne oluyor?
Yoongi hyung, Taehyung'un sevdiği kişiyi mi seviyordu?
Rose'den..
Yutkunup Taehyung'a baktım. Ne diyecektim ben şimdi ona? İnanmıyorum böyle bir şeyi nasıl ağzımdan çıktığına inanmıyorum!Taehyung : Yoongi hyung Jennie mi seviyor?
Dudaklarımı birbirine bastırıp cevap vermedim. Veremedim..
Bana bir adım atıp bağırarak konuştu.
Taehyung : Benim sevdiğim kızı mı seviyor!? Söylesene Rose!
Bağırması beni korkutmuştu.
Jisoo : Taehyung bağırmayı kes, kız korkuyor.
Lisa : Aynen, herkes bizi duyacak, sakince konuşabiliriz.
Lisa ve Jisoo önüme geçip beni korurmuşçasına durdular. Göz ucuyla Jennie baktım. Çoktan ağlıyordu.
Ona elimi uzattım. Bana bakıp, burukça gülümsedi ve elimi tuttu.
O sırada abimler gelmişti. İşte şimdi her şey çok kötüye gidiyordu.
Yoongi : Kardeşime neden bağırıyorsun Taehyung?
Abimin sesini duyunca ona baktım. O da, gözlerini bana çevirdi ve sıcak bir gülümseme sundu.
Taehyung alayla gülümseyip ona doğru döndü.
Taehyung : Ooo, Yoongi hyung hoş geldin. Ya da sevdiğim kızı seven Yoongi hyung.
Jimin dahil herkes şaşırmıştı. Yavaşça herkes buraya toplanmaya başlıyordu.
Yoongi : Aramızda halledebiliriz.
Taehyung : Neyi ya? Neyi? Sana o kadar anlattım Jennie sevdiğimi ama sen benim onu sana anlatmama rağmen onu seviyordun. İnanmıyorum sana hyung, bana böyle bir şeyi nasıl yaptın?
Abim Taehyung'un kolunu tutup sert bir şekilde konuştu. O da, sinirliydi.
Yoongi : Bak Taehyung sen bunları bana anlatmadan önce ben Jennie seviyordum. Ben kızı 1 yıl severken sen daha aylarca önce sevmeye başlamıştın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JiRose
Teen FictionGöz kırpıp tam kapıdan çıkacağı sırada, dönüp bana baktı. Jimin : Güzel geceler 'prenses.' Kapı'yı kapatıp çıktı, ben ise öylece bakakaldım.