Jenna szemszöge
Az egyik pillanatban egy-egy vas pánt csukta le a kezeimet, és a lábaimat. Gyanítom, hogy a többiekkel is így volt. Szóval összegezve.
Nem tudjuk, hogy hol vagyunk.
Azt sem, hogy mi történt.
Sem azt, hogy Anne hol van.
De az tuti, hogy nem Párizsban vagyunk.- Anne! - kiabálta Zack.
Nem gondolom, hogy Anne direkt tette volna minket ezeknek a valakiknek. Valószínűleg el raboltak minket, esetleg megfenyegették őt. Akármelyik verzió is volt, sajnálom Anne-t.
Valaki le vette a szememről a fekete kendőt. Egy hatalmas fekete termet láttam. Hét fekete székben ültünk mi. Én, utánam Alex, Harry, Tracy, Adam, Hexy, és Zack. Minden fekete volt. A padló egy árnyalattal világosabb volt a fal fekete színénél. A plafonon kör alakú lámpák voltak bele illesztve a plafonba.
Ekkor Anne lépett be a hatalmas terembe, egy-egy öltönyös férfival a két oldalán. Nagyon meg ijedtem.
Gyorsan figyelmeztetni akartam.- Anne... Mögötted... Vigyázz!
- Elmehettek fiúk! - Anne gúnyos mosolyra húzta a száját. - Szóljatok a főnöknek, hogy itt vannak.
A főnök szó hallatán mindenki megdermedt. Körül belül két perc múlva egy tekintélyt parancsoló kb 47 éves öltönyös férfi lépett be a terembe. Gondolom ő a főnök.
Harry hangja hasított a levegőbe. Kétségbe esett volt.- Na jó ez az egész mi a franc?!
- Szép munka Bright ügynök.
- Mi a franc? Mi az, hogy Bright ügynök?! - mindenki ki akadt.
- Köszönöm. - ekkor Mr Johnson a többi öltönyös emberek felé fordult.
- Elégedett vagyok Miss Bright ügynökkel. Úgy tűnik... - Anne felé fordult. - ,hogy tanult valamit az elmúlt tíz évben. Igazán figyelemre méltó a teljesítménye. Kérlek gyere velem az irodámba.
Mesélő szemszöge
Anne és Mr Johnson az irodában voltak. Mr Johnson, az előkelő, bőrrel be borított székében ült, az asztala másik oldalán. Szembe vele Anne ült.
- Anne. Te az elmúlt tíz évben kimagasló teljesítményt ért el a cégünknél.
- Tiszteletem Mr Johnson!
***
Jenna szemszöge
Anne lépett be a terembe. Fekete testhez simuló bőr nadrágot és bőr dzsekit viselt. Haját engedte, hogy a vállára omoljon. A megszokott vörös csík még mindig ott volt a hajában, ami komollyá, és tekintéjt parancsolóvá tette. A szem héján fekete szem festék, a száján pedig vörös rúzs volt. Egyszer csak egy hang szólalt meg mögöttünk.- Summer!
Summer!? Ki az a... Lehet, hogy Anne ra gondolt? Jézusom! Mégis mi folyik itt?!
Minden bizonnyal Summer Anne lehetett. A hanghoz tartozó fiú oda rohant Anne hoz, és megcsókolta. Na jó. 1. Anne valami Summer.
2. Mi folyik itt??!Szóval... Mint ki derült a srácot Josh Turnernek hívják, és együtt van Anne val, vagyis Summerral, vagy Miss Brightal? Mi van? Már én is bele bonyolódtam!
- Khm..Khm.. - köszörülte meg a torkát Mr Jonson. Amint Summer (maradjunk ennél.) meg hallotta Mr Johnson-t szét rebbentek.
- Örülök, hogy jól érzitek magatokat, de ez munka. Rá adásul a foglyok VIP helyről nézik, a jelenetet. Legalább akkor ne itt, hanem valahol más hol, vagy bánom is én...- legyintett a karjával, de Summer közbevágott.
- Szembesítsük a foglyokat a tényekkel?
- Igen. Most azonnal. -felénk fordult. - Most egy rövid be mutatót fognak látni, amivel mindent meg fognak érteni.
Meg nyomott valami gombot, amivel egy hatalmas vetítő be kapcsolódott.
Egy ppt jelent meg. És Mr Jonson elkezdte.- Nos. A szervezetünk neve Black Snow. A történetünk több száz évre nyúlik vissza. Ebbe nem mennék túlzottan bele, mert nem ez a lényeg.
Szóval. Kezdjük a le sokkoló hírekkel.
Ő itt - mutatott Sumerra. - Summer Bright, ahogy ti ismeritek Anne Thomson, egy 18 éves kamasz. Tíz éve megy be vetésekre, és az első múlt pár évben, egy igen hosszú küldetésen vett részt.- A feladatom az volt, hogy Jenna Cartertnek el nyerjen a bizalmát, és amikor minden kész, el raboljam ide.
- Köszönöm lányom. Szóval...- mi van?! Lányom?! Remélem nem úgy érti ahogy én azt gondolom...
- Ja. Ha már itt tartunk, be mutatom ismertebb nevén, ami a cégnél a gúny neve, Apuci kicsi lánya.- Mi van?! - ezt már nem bírtam tovább. Ki akadtam. Ez már nem oké. Ez már beteges. És most jön az, hogy Josh apja is Mr Jonson?!
- Mi előtt bárki is... Josh nem a fiam.
Meg nyugodtam. Nem tudom miért. Azt se, hogy miért voltam ideges. De mindegy. Most nem Josh a lényeg.
- Most biztos nem tudják, hogy miért vannak itt. - folytatta Mr Jonson, de Alex közbe vágott.
- Hát lenne egy sejtésem.
- Mi lenne az Alex?
- Azt inkább meg tartom magamnak. Nem szeretnék ötleteket adni. És... Várjon mi? Tudja a nevem?
- Ilyen lassan kapcsol az agyad madár fiú. Mindenről tud. Szinte egy titkos adatbázis voltam, aki ki adta azokat az információkat, amiket az apja kérdez.
YOU ARE READING
A Kiválasztottak |Befejezett|
FantasyHét fiatal és különös erők. Mindegyikükben van valami közös. Mindannyian különös balesetet szenvedtek, egy annál érdektelenebb helyen. Különlegesek lettek ám ezt senkivel nem szabadna megosztaniuk saját biztonságuk érdekében. Persze mint minden szto...