24.

25 4 0
                                    

Jenna szemszöge
Itt vagyok Polla-val és Tracy-vel és készülődünk az estére. Ugyan is kitaláltuk, hogy filmnézős este lesz popcornal meg minden féle nasival. Elsősorban olyan filmeket fogunk nézni amit a fiúk szeretnek.

- Valaki idehozza a poharakat? - kérdeztem mert mind két kezem tele volt.

- Tessék!

- Köszi Polla. - lapakoltuk az asztalra a nasikat, üdítőket majd behúztuk a függönyöket.

- Nos, minden kész van?

- Azt hiszem. -mondtam.

- Remek. Polla hol van?

-Itt vagyok.

- Tökéletes. Szólok a többieknek, hogy jöjjenek. - azzal Tracy már ki is viharzott a szobából.

- Jenna beszélnünk kell!

- Mi van? Netán örtént valami?

- Aggódom Summer miatt. Olyan furcsa volt az élményparkban. Meg amikor szédült. Az több volt annál. Úgy éreztem szorong.

- Várj! Úgy érezted szorong? Ez hogy..

- Képesség.

- Mi??

- Én is olyan vagyok mint ti. A képességem a gyógyítás, néha érzem és értem mit éreznek mások. De ez csak akkor működik ha az illető sebezhető.

Mit ne mondjak nem gondoltam volna. És az ő képessége is erősnek látszik. De jó tudni, hogy van egy házi orvosunk.

- És milyen állat vagy? Várj! Mióta?

- Az állatok az őz. Hogy mióta? - halkan kuncogott. - Kilenc éves korom óta. Ez az előny tapasztaltabbá tesz engem.

- Hűha..

De nem tudtam többet mondani, mert felbukkantak a többiek.

- Öm lányok mi ez a sok kaja meg innivaló?

- Filmezünk? - vágott közbe Harry.

- Igen Harry. Filmezünk. És ha mindenkinek megfelel megnézzük a Payne & Redemption-t.

- Fantasztikusak vagytok lányok! - mondta Josh.

- Tudjuk. - mondta Tracy mindenki nevében.

Összesen két filmet néztünk meg. A Payne & Redemption-t és az Amerikai nőt. Az utóbbit Hexy harcolta ki.
Véget ért a film.

- Öhm.. Valakinek van kedve beszélgetni? - wáoh! Nem gondoltam volna, hogy pont Summer fogja ezt kérni.

- Persze. Miért ne.

Le telepedtünk az ágyra, fúrta az oldalam a kíváncsiság, hogy miről szeretne beszélni Summer. Rápillantottam Polla-ra, akinek pont elkaptam a tekintetét és tudtam, hogy még mindig aggódik.

Tracy szemszöge
Örültem, hogy Summer beszélni akar. Ugyanakkor meglepődtem.

- Miről akarsz beszélni? - kérdezte James.

- Ma az élményparkban elfogott egy fura érzés.

- Mi van vele? - vágott közbe James.

- Azt akarnám elmondani, de így nem fog menni!

- Jól van, bocs.

- Olyan érzésem volt mint akit figyelnek. Vagy nem is csak nekem volt ilyen érzésem? - ekkor kérdőn körbebézett.

- Igazából.. Szerintem valaki figyelt minket.

- Te is érezted Polla?

- Igen. De nem biztos, hogy figyeltek.

A Kiválasztottak  |Befejezett|Where stories live. Discover now