8.

37 6 0
                                    

,,Nekem akkor van jó napom, ha veled lehetek''

A lélegzetem el akadt. Mit mondott? Egyszerűen nem tudtam fel fogni.

- Mi? Hogy érted? - a szívem hevesen vert, és nem tudtam, hogy mire számítsak.

- Akkor vagyok boldog ha veled lehetek. Az életem nem teljes nélküled. Ha te ki lépsz az életemből, én össze omlok. Az életemet te teszed teljessé.

Ez ez ez most egy szerelmi vallomás volt? Harry szeret?! De mielőtt bármit is mondhattam volna, Harry meg előzött.

- Ígérd meg, hogy sosem hagysz el. Hogy soha sem lépsz majd ki az életemből bármi is legyen. Kérlek ígérd meg!

Erre hogy tud bárki is nemet mondani? Olyan aranyos, nem beszélve gyönyörű kék szemeiről, a barna selymes hajáról, és a személyiségéről. Ez a férfi hibátlan.

- Sosem lépek ki az életedből.

- Reméltem, hogy ezt fogod válaszolni.- közelebb csúszott hozzám, majd puha ajkai rá tapadtak enyéimre. Vissza csókoltam. Éreztem, ahogy Harry el mosolyodik.
Harry egyszerűen fantasztikus.

- Köszönöm. - mondta halkan.

- Mit?

- Azt, hogy sosem hagysz el.. És, hogy meg csókoltál. Sosem felejtem el. Gyönyörű és kedves vagy. Mindig segítesz, és bámulatos vagy. És...

Meg fogta a kezemet. Értitek ti ezt?! A világ leghelyesebb sráca megfogta a kezemet, de nem barátilag! Majd a szemembe nézett. Én is így tettem.
Megint megcsókolt! Annyira cuki!!!
Szinte láttam magam előtt a rózsaszín felhőket, és a végtelen boldogságot. Láttam magamat és Harry t együtt, boldogan.

- És szeretném ha az életem része maradnál örökre.

Örökre. Az a szó amitől egyben félni, és nevetni támad kedvünk. Félünk ha valami rossz történik, és azt mondjak neked, örökre. Nevetsz és boldog vagy ha valami pozitív történik veled, például az esküvődön elhangzott örökre vagy örökké... De ebben a percben boldog voltam. Boldog voltam, mert itt van velem Harry. Egész idáig nem vallottam be magamnak, hogy ez a férfi milyen helyes, és awh! Szeretem.

- Harry.

- Igen?

- Sosem fogsz elveszíteni...

- Most jön a de?

- Igen. Adam nem tudja.

- Hál' istennek.

- Mi csoda? Ezt azért illene neki elmondani. Legalábbis szerintem. De ha te nem akarod nem erőltetem.

- Nem dehogy is. A világon mindennel jobban szeretném azt amit te. Azt hittem, hogy nem tudsz viszont szeretni. Ha szeretnéd elmondhatjuk Adam nek.

- Jó napot. Mr. Wellington. Mr. Brown vagyok. A pilóta.

- Mr. Brown ő Jenna Carter. Jenna ő Matthew Brown.

- Jó napot. - kezet fogtam Matthew-val, ő pedig le ült a pilóta székre, és be indította a propellert. Fél perc után már a levegőben voltunk. 18:17 kor.

Egyszerűen csodálatos volt. Nem bírtam abba hagyni a vigyorgást. Harry egész végig fogta a kezemet.
A város gyönyörű volt. A fények és a gyönyörű, tiszta ég. A nap sugarai be sütöttek a helikopterbe. Csend volt. De nem az a kínos. Kellemes.

- Kiszállás. Nagyon örültem. - két és fél óra repkedés után le szálltunk. Matthew elment, miután be zárta a helikoptert.

- Jenna! Van itt még valami neked.

A Kiválasztottak  |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora