19.

18 4 0
                                    

Summer szemszöge

A repülőgép leszállt. Átvettük a csomagjainkat, egy nehezebb táskámat Josh hozta. Hiába ellenkeztem, hogy minden rendben, majd viszem én, ő erősködött, hogy ő vihesse. Mondjuk nem is nagyon volt választásom. Pár perc múlva már Párizs utcáit jártuk, és a levegő az arcunkat simogatta. Mint később kiderült a fiúk egy előkelő holtelbe foglaltak szobákat. Értelem szerűen én voltam egy szobában Josh-al, Jenna Harry-val, James Pollával, Adam Hexy-vel, Zack Alex-al, és Tracy egy külön szobában.

Zack szemszöge

Jó, hogy egy szobába kerültem Alex-al. Jó is, hogy haverok vagyunk, mert nem szeretek olyannal lenni akárhol akit nem bírok. Plusz nem nagyon szeretek egyedül lenni. Szegény Tracy egyedül van. Tudom, hogy okos és vicces és kedves és gyönyörű.. Mármint tudom, hogy megtudja védeni magát ha kell de akkor is aggódom érte. Ezt még senkinek sem mondtam el, mármint Tracy gyönyörű és kedves, nem akarom elveszíteni..

Alex szemszöge

Fél tíz van. Zack alszik. Én csak a plafont bámulom, és gondolkozom. Gondolkozom valamin, pontoabban valakin. Aki most egyedül van, és nem tudom jól van e. Belebújok a papucsomba és elindulok a folyósón. 220.. 221.. 222 itt van.. A kezem már a kilincsen, kopogok.

- Ki az? - válasz helyett lassan, óvatosan benyitok. - Szia

- Szia

- Segíthetek? Baj van?

- Jah nem, csak tudni akartam jól vagy e.. De látom jól vagy szóval én megyek is. - elindultam az ajtó felé, de mondott még valamit.

- Alex. Ha beszélni szeretnél én itt vagyok, ugye tudod?

- Tudom köszi. Jó éjszakát!

- Jó éjt!

Halkan be csuktam az ajtót, és vissza indultam a szobánkba. Mikor vissza éretem, még ittam egy pohár vizet, majd vissza bújtam azágyba. Néhány óráig még goldolkodtam egy s máson, aztán elnyomott az álom.

Tracy szemszöge

Alex látogatása érdekes volt, de hát mit lehet tenni. Pár perc múlva már az igazak álmát aludtam. Elég érdekes álmom volt.

Tracy álma

Álmomban egy mély szakadék szélén állok, és üldöznek. Nem tudom merre meneküljek vagy, hogy mit csináljak. Az üldözőim utolértek. A semmiből ott terem mellettem Zack, és a kezét nyújtja nekem. De ahelyett, hogy én is nyújtanám a kezem, a csizmámból előhúzok egy tőrt, és leszúrom vele Zack-et.

- Tracy... Mi-miért?.. - meghalt. Meghalt az én hibámból. Nem is értem miért öltem meg. Az egyik üldözőm karon lőtt amitől össze estem. Nagy sötétség van mindenűtt, amikor meglátom magam előtt Alex-et. A kezét nyújtja felém. Érdekes.. Zack is ezt csinálta. De nem volt időm ezen töprengeni, mert a kezem magától ,,elindult'' Alex keze felé. Csak remélni tudtam, hogy nem bántom Alex-et is. Kezeink egybeértek. Ekkor Zack jelent meg Alex mellett, a seb amit ejtettem még mindig rajta volt, de a tőr már nem. Pár pillanat múlva Zack szomorú és csalódott hangon szólalt meg.

- A barátodat a szerelmedért. Szerettelek - szeretett? De természetesen ezt sem volt időm végig gondolni mert elindultam Alex felé, és megcsókoltam.

Felébredtem.

Reggel a reggelinél Jennával voltam.

- Jenna beszélhetünk?

- Persze. Baj van?

- Nem, csak gyere. - leültünk egy asztalhoz messze Zack-től és Alex-től.

- Na mi az amit akarsz mondani?

- Tegnap este Alex bejött hozzám és..

- Mi?? Miért? Történt valami? Valami extra?

- Nem Jenna nem! Azt mondta, hogy tudni akarta, hogy jól vagyok e. De nem történe semmi. Esküszöm.

- Oké. Ennyi?

- Nem. Egy elég érdekes álmom volt. - elmeséltem neki az egész álmomat, Jenna pedig közben gondolkozott az álmomon.

- Tracy. Nem állítom, hogy az egész valóságos, de lehet benne igazság.

- Mire goldolsz?

- Tracy Parker, neked tetszik Alex?

- ...

A Kiválasztottak  |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora