16.

32 4 0
                                    

Jenna szemszöge
- Szóval? Elmondod miért vágsz ilyen ilyedt pofát?

- Az apám úton van New Yorkba. Holnap kb fél nyolcra ide ér.

Mind ezt amúgy halál nyugodtan akarta mondani, de az arca mindent el árult. Félt. Rettegett. Félt a reakciómtól. Rettegett az apjától.

- Nyugi, kérlek. De ugye nem mondtad, hogy hol vagy?

- Mint ahogy hallhattad nem. Azt mondtam, hogy egy céges búvóhelyen vagyok az erdőben. De nem mondtam többet esküszöm.

- Jó. - meg könnyebbültem. Nem tudja, hogy itt vagyunk. De ettől függetlenül vagy el kell mennünk gyorsan New York-ból, vagy kicseszettül óvatosnak kellene lennünk. - Köszönöm, hogy nem mondtál neki semmit rólunk. Csak.. Tudod.. - nem tudtam be fejezni, mert közbe vágott.

- Nem tudsz már meg bízni bennem soha többé.

- Nem, nem! Nem erről van szó. Vagyis de, de.. Csak nehéz benned meg bíznom. Nem tudom, hogy ki oldalán állsz. Nem vagyok biztos benned, sajnálom.

- Ne kérj bocsánatot! Én voltam az aki át ba*ott mindenkit. Köztük téged is. És ezt lehet, hogy hiába mondom, de először tényleg csak apám miatt akartam barátkozni veled, de idő elteltével már nem csak egy küldetés lettél számomra, hanem a barátnőm. - nem akartam félbe szakítani a monológját. Annyira őszintének tűnt, hogy bíztam benne. Lehet, hogy a későbbiekben ez hiba lesz, de mindenkinek jár egy második esély.
- Szóval, nem akartam ezt meg mondani apámnak, mert tudtam mi lenne annak a következménye. És ez is furán fog hallatszódni, de azért nem mondtam le a küldetést, mert tudom, hogy az apám akkor mást küldött volna helyettem. És mivel esélyes volt egy profi bér gyilkos srác, úgy gondoltam, hogy jobb ha én maradok, mert azzal (a bérgyilkos-sal) nem jártatok volna jobban. És tudom, hogy át ba*talak tuteket, mindannyiótokat, többek között Josh-t is, de nagyon sajnálom. És tudom, ehhez az kellett, hogy meg nézzek egy ki cseszett videófelvételt, de a lényeg, hogy tudom ki történt. Nem gondoltam volna ezt az apámról. De ha ez segít vagy valami, amíg a cégben voltam minden szerda reggel meg kellett innom valami löttyöt, és kb egy órával később ébredtem fel. Nem tudom mi lehetett ez, de az apám nem tudta, hogy észre vettem az idő el csúszást.

- Summer. Figyelj kérlek! Kapsz tőlem egy második esélyt. Ha azt el cseszed nincs vissza út. Legalábbis részemről. Nem szeretnél ha megint ki használnád az esélyedet, vagy újból át verni minket.

- Úristen! Köszönöm Jenna!

Majd a nyakamba borult, és meg ölelt. Vissza öleltem. Aztán valamit észre vettem az egyik falon.

- Summer! - suttogtam a fülébe.

- Igen?

-Van itt egy kis ablak, amin be lóg egy kamera. Amondó vagyok, hogy kinn néznek minket a többiek.

- Akkor menjünk ki.

- Okés.

Mikor ki mentünk mindenki ujjongott, és éjjenzett.

- Gratulálunk! - üvöltötték egyszerre.

- Ne kiabáljatok kérlek! - mondta Summer.

- Bocsi szívem. - ment oda hozzá Josh és szorosan át ölelte.

Josh szemszöge
- Nem vertél át, ugye tudod?

- Mi? Micsoda, miről beszélsz? - kérdezte, és közben rám meresztette gyönyörű, csillogó szemeit.

- Tudtam mindent. Az elejétől a végéig. Te voltál a küldetésem, és nem bántam meg!

Lassan meg emeltem az állát, és lágyan gyengéden meg csókoltam. Ahw... Annyira szeretem ezt a lányt. Bármit meg tennék érte. Nem érdekelne az sem, ha az életemet kellene oda adnom, azért, hogy ő élhessen.

- Köszönöm. - mondtam.

- Mit?

- Hogy vagy nekem, nekünk.

Jenna szemszöge
Summer most meg mutatta, talán az igazi oldalát. Az ami telis tele van érzelmekkel, szeretettel, és vággyal.

- Khm... Srácok. Nem szívesen szakítom meg ezt azt idilli pillanatot, de ne itt essetek egymásnak ha lehet. - mondta James.

- Találkozunk itt ma este fél hatkor! Mindenkit várok! És csak annyit mondok, hogy titok, és, hogy csinosak legyetek!

Josh bejelentése furcsa volt, de rá hagytam. Polla mutatott nekünk szobákat ahol lakhatunk amíg kell. Mindegyikünk külön szobát kapott.
Mivel ezt mondták csini szerelés kell, ezért ki választottam egy sötét kék egybe részes ruhát a fekete magas sarkúmmal. A hajamat pedig ki engedve hagytam. Sminknek fel mázoltam magamra egy enyhe börös rúzst, és szempilla spirált.

Harry szemszöge
Fergeteges meg lepetéssel készülünk a többieknek. Csak James, Josh, Adam és én tudjuk, mi lesz este. Semmi perverz dolog nyugi! Mivel csinosnak kell lenni, fel vettem egy fekete ünnepélyekre ki talált nadrágot, öltönyt, cipőt, és egy fehér inget.
Kb négy óra ötvenkor, James, Josh, Adam és én is ott voltunk a teremben.

Mesélő szemszöge
A többiek szinte egyszerre léptek be a terembe. Mindenki nagyon csinos volt. Amikor mindenki be lépett a terembe, le sokkoltak a gyönyörtől. Vörös rózsa szirmok voltak mindenütt, és gyertyák világították be a termet. Egyszerűen gyönyörű volt. És persze tökéletes.

Jenna szemszöge
Mind a négy fiú ott állt a terem közepén, és mikor meg pillantottak minket egyből oda siettek elénk.

- Biztosan kíváncsiak vagytok, hogy miért vagyunk itt. Szóval nem is húzom tovább az időt. Khm.. Summer Anne Bright - Summer aki előtte állt, biztató és kedves mosolyt villantott rá, és Josh folytatta. - Nagyon szeretlek, téged. Az első pillantban tudtam, hogy ez a küldetés nem lesz unalmas. Aztán már nem csak a küldetésem voltál, hanem a barátnőm. Csak az enyém. Nem is kívánhatnék, mást magam mellé. Szeretlek! Szóval... Summer, hozzám jössz feleségül?

Josh ki húzott egy kis dobozt a zakója zsebéből, és f nyitotta. A kicsi dobozban, egy gyönyörű ezüst színű gyűrű volt, a tetején egy kis szívvel. Nagyon szép volt, az egész. Summer szinte azonnal válszolt. Láttam tajta, hogy sokkolta, az a kérdés, de össze szedte magát.

- Igen. Nálad se kívánhatnék jobbat. Szeretlek! - majd meg csókolták egymást. Olyan szépek együtt.
Ahogy látom most James-on volt a sor.

- Khm. Hát akkor én is mondanék valamit. Először is, mindenkinek köszönöm, hogy el fogadtatok, még ha ez nem is volt egyszerű. Másodszor is Polla nem tudom, hogy lehet e újra, de.. Lennél a barátnőm? És ígérem, hogy ezt most nem fogom el szúrni.

- Örömmel. Nem szúrtad el James! Szeretlek!

- Én is szeretlek!

Most Adam vallomása következett.

- Nos.. Hexy az utóbbi időben, volt szerencsém meg ismerni téged jobban mint bármikor. Gyönyörű és okos vagy, és szeretném ha emellett csak is az enyém lennél. Örökre! Szóval Hexy Parker leszel a barátnőm?

- Úristen! Igen igen!

Hexyt még soha nem láttam ennyire boldognak. És ha majd el jutnak odáig, kedvelni fogom mint családtag.

- Úgy érzem, én sem maradhatok ki a sorból, úgy hogy... Jenna - imádom amikor ki mondja a nevem. Olyan szépen hangzik a szájából! - tudom, először csak Adam miatt jártam át hozzátok, de amikor kezdtelek megismerni, elkezdtelek máshogy látni. Találkoztunk a kórházban. Aztán volt a szülinapod, és el mentünk helikopterezni, ami egyben egy randi is volt. Azután többször és többször is találkoztunk, és már nem csak a barátod szeretnék lenni.
Jenna Carter meg tisztelnél e azzal, hogy a feleségem leszel, örökké és utána?

Nem találtam szavakat. ÚRISTEN!!!! Az egyetlen szó ami eszelbe jutott az az igen volt, úgyhogy habozás nélkül válaszoltam.

- Igen!

Ez után a szavam után Harry le csapott az ajkaimra, és vissza csókoltam. Kezeit a derekamra csúsztatta, az én kezeim pedig a tarkóján voltak, nehogy el essek.

Ez a nap gyönyörűbb nem is lehetne.

A Kiválasztottak  |Befejezett|Where stories live. Discover now